Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Al-Aid.

Amanah.
01-11-2010, 19:47

As-Salaamoe 'alaykoem sisters, Wij hebben met de hele familie lootjes getrokken. Nou moet ik een cadeau kopen voor een nichtje van 15. Wat is leuk om te geven? Liefs, Amanah.

9itatoen.
01-11-2010, 19:53
Lootjes trekken voor l3ied? hmm, apart.

Amanah.
01-11-2010, 19:56
Is super gezellig. ;$

DeMarokkaanse
01-11-2010, 20:05
Ja doen wij ook is heel gezellig! Uhm, je kan bijvoorbeeld een make up doosje halen?

Zoubidao
01-11-2010, 20:40

Sieraden? Geurtje? Pumps? Tuniekje? Iets met betrekking tot haar hobby? Een verzorgingsmandje? Stijltang?

cheba_tetouania
01-11-2010, 21:42
Super gezellig! uhmm.. 15jr gewooon een lekker warme pyjama en pantoffels oorbellen, tas, iets van make up?

fadmaNrhedi
01-11-2010, 21:50
Super leuk!! :love: Een dua boekje, parfum, sjaals etc.

DiepOngelukkig_
01-11-2010, 21:55
As-Salaamoe 'alaykoem sisters, Wij hebben met de hele familie lootjes getrokken. Nou moet ik een cadeau kopen voor een nichtje van 15. Wat is leuk om te geven? Liefs, Amanah. Ik dacht dat het imiteren van de kuffar verboden was..

Amanah.
01-11-2010, 23:22
Ja doen wij ook is heel gezellig! Uhm, je kan bijvoorbeeld een make up doosje halen? Hehe, wij doen allemaal geen make-up op. Maar toch bedankt voor je reactie. Sieraden? Geurtje? Pumps? Tuniekje? Iets met betrekking tot haar hobby? Een verzorgingsmandje? Stijltang? Hehe, dat had ik allemaal in gedachte maar wil iets speciaals. ;$ Super gezellig! uhmm.. 15jr gewooon een lekker warme pyjama en pantoffels oorbellen, tas, iets van make up? Hehe, leuk ideetje die pyjama en pantoffels. Bedankt. (L) Super leuk!! :love: Een dua boekje, parfum, sjaals etc. Ja, een islamitische boek had ik in gedachte. Ik dacht dat het imiteren van de kuffar verboden was.. Sinds wanneer vieren Kuffar Al-Aid?

DiepOngelukkig_
01-11-2010, 23:24
Hehe, wij doen allemaal geen make-up op. Maar toch bedankt voor je reactie. Hehe, dat had ik allemaal in gedachte maar wil iets speciaals. ;$ Hehe, leuk ideetje die pyjama en pantoffels. Bedankt. (L) Ja, een islamitische boek had ik in gedachte. Sinds wanneer vieren Kuffar Al-Aid? Sinds wanneer trekken moslims lootjes? Is dit niet overgenomen van sinterklaasfeesten?

Amanah.
01-11-2010, 23:29
Sinds wanneer? Wij doen dit niet als een soort van Sunnah. Het is niet zo dat alle moslims dit moeten doen. En de gedachtegang dat het van Sinterklaasfeestjes komt zit er al helemaal niet achter.

DiepOngelukkig_
01-11-2010, 23:33
Sinds wanneer? Wij doen dit niet als een soort van Sunnah. Het is niet zo dat alle moslims dit moeten doen. En de gedachtegang dat het van Sinterklaasfeestjes komt zit er al helemaal niet achter. Nou dus wel. Ga het nou niet ontkennen.

Amanah.
01-11-2010, 23:37
Ontkennen? Er is haast niets te ontkennen.