Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ' Wat als u beste vriend u niet meer vertrouwd '

Pagina's : [1] 2

Lady_moi
02-09-2004, 20:19

De titel zegt het al. Wat zou jij dan doen? Je voelt u er niet goed bij enzo. Hoe win je dan zijn of haar vertrouwen terug?

hivisu
02-09-2004, 20:21
door met mekaar erover te praten. en je excuses aandieden. denk ik :D

Lady_moi
02-09-2004, 20:22
Waarom pech? Ja hij heeft gelijk wat doe je dan? Origineel gepost door Lallatkoum Dan heeft hij pech gehad... Tenzij hij een reden (geljik) heeft.

Lady_moi
02-09-2004, 20:23
O ok. Hivisu denk je da ge et zo terugwint door simpel u excuses aan te bieden?

hivisu
02-09-2004, 20:26

nee niet zomaar sorry ofso. eerst over de fout praten, en je moet ook zegge waarom je dat gedaan hebt (geen leugens). dan bid je je exuses aan.

Lady_moi
02-09-2004, 20:28
Ok thnx, en stel dat je heeeeeeel veeeeel moeite hebt gedaan om et vertrouwen terug te winnen maar hij of zij blijft u niog steeds NIET vertrouwen. Wat doe je dan? Geef je op of vecht je ervoor tot je erbij neervalt?

hivisu
02-09-2004, 20:31
dan is t nie meer jouw fout. als ie kapsones gaat lope doen dan ga ik zelfs niet met hem praten. je hebt je best gedaan klaar, wat wilt hij nog meer.

lhouceimagirl1
02-09-2004, 20:46
wat heb je gedaan dat ie jou niet vertrouwt dan??? als je iemand hebt bedrogen, kan je zijn of haar vertrouwen nooit meer terug winnen....

Lady_moi
02-09-2004, 20:49
Nie persoonlijk worden ok blijf ONTOPIC thnx. Origineel gepost door lhouceimagirl1 wat heb je gedaan dat ie jou niet vertrouwt dan??? als je iemand hebt bedrogen, kan je zijn of haar vertrouwen nooit meer terug winnen....

Lady_moi
Ok thnx voor older reacties :goedzo:

Tamqeyast
ligt eraan wat je fout heb gedaan vindt ik

lhouceimagirl1
02-09-2004, 20:53
tezzz je stelt een vraag en ik antwoord, safi! als je geen atwoord wilt geven hoef je niet te doen hoor. maar zo als ik zei van als je iemand hebt bedrogen verwacht niet dat ie gene jou ooit nog zal vertrouwen makkelijk zat.... beslama

tatouzient
02-09-2004, 21:01
vertrouwen schendt men ni zomaar, er moet iets zn voorgevallen zn zodat hij/zij jou ni meer vertrouwt... mocht dit ooit zo het geval zn bij mij en mn beste vriendin, zal ik er alles aan doen om haar vertrouwen te kunne terug winnen! ten eerste moet je elkaar op een eerlijke en volwassenwijze kunne aanspreken om dit conflict tss beiden te kunne uitpraten, de volgende stappen volgen elkaar op, afhankelijk van het besluit op het einde van het gesprek. mr geeft de relatie ni te snel op, ware vrienden vind je ni zomaar ergens terug ...

lhouceimagirl1
02-09-2004, 21:05
Origineel gepost door Lallatkoum Houceimagirl... je hebt gelijk hoor meid. Natuurlijk ligt het eraan wat je gedaan hebt. Als ik iemand mijn laatste kauwgumpje niet geef is dat niet hetzelfde als dat ik met iemand zijn eer, trots of gevoelens speel. Dom, maar simpel voorbeeld. ;) jij begrijpt me meid :goedzo: :blauwkus:

KLeInDuImPjE
03-09-2004, 00:41

Het beste wat je kan doen is je excuses aanbieden indien jij verkeerd bent wat ook het geval is denk ik.Als het niet zo erg is wat je hem hebt aangedaan zal hij je zeker vergeten....want als Allah swt vergevingsgezind is waarom hij dan niet maar als je hem iets erg hebt geflikt ja meid dan zal je meer moeite moeten doen om zijn vertrouwen terug te winnen...Veel stekte lieverd... Dikke koesch

Pagina's : [1] 2