Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2e orkaan komt naar Amerika!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Naizah
02-09-2004, 19:58

Florida maakt zich op voor tweede orkaan MIAMI (ANP) - Bijna drie weken na Charley, maken de inwoners van de Amerikaanse staat Florida zich op voor een tweede krachtige orkaan. De oostkust van de Sunshine State kan vrijdagavond of zaterdag de volle laag van Frances verwachten, waarschuwde het National Hurricane Center.

Khanoussi
02-09-2004, 20:00
Nou maar hopen dat ie niet al te veel schade aanricht. Maar de mensen zullen er wel aan gewend raken , Sptember is tenslotte Hurricane season in Florida

moppi
02-09-2004, 20:06
Origineel gepost door luister En maar hopen dat deze veel krachtiger is dan de vorige. incha Allah. :hihi: als ie bush en co meeneemt hoor je mij niet klagen :D

selima17__1986
02-09-2004, 20:49
Origineel gepost door Naizah Florida maakt zich op voor tweede orkaan MIAMI (ANP) - Bijna drie weken na Charley, maken de inwoners van de Amerikaanse staat Florida zich op voor een tweede krachtige orkaan. De oostkust van de Sunshine State kan vrijdagavond of zaterdag de volle laag van Frances verwachten, waarschuwde het National Hurricane Center. KickeNNNNNNNNNNN.....

FAITHLESS
02-09-2004, 20:58

Origineel gepost door Naizah Florida maakt zich op voor tweede orkaan MIAMI (ANP) - Bijna drie weken na Charley, maken de inwoners van de Amerikaanse staat Florida zich op voor een tweede krachtige orkaan. De oostkust van de Sunshine State kan vrijdagavond of zaterdag de volle laag van Frances verwachten, waarschuwde het National Hurricane Center. Sorry , het zal hard zijn maar heb geen keus . Een orkaan in de VS , die kan van mij niet groot genoeg zijn . Het bestaan van mijn leven heb ik te danken aan het feit dat ik nog steeds zit te wachten op een ramp die heel de VS wegvaagt. Ik denk dat geen enkel land in de wereld ( behalve Israel) daar op lange termijn schade aan zal hebben . De Economische monopoly van de VS zal dan ten einde komen , dus ligt er voor iedereen kanzen genoeg . En de vrede op aarde zal weer weder terug keren. :D Dat is toch de droom van iedereen of niet ?

Naizah
02-09-2004, 21:03
Origineel gepost door FAITHLESS128 Sorry , het zal hard zijn maar heb geen keus . Een orkaan in de VS , die kan van mij niet groot genoeg zijn . Het bestaan van mijn leven heb ik te danken aan het feit dat ik nog steeds zit te wachten op een ramp die heel de VS wegvaagt. Ik denk dat geen enkel land in de wereld ( behalve Israel) daar op lange termijn schade aan zal hebben . De Economische ponopoly van de VS zal dan ten einde komen , dus ligt er voor iedereen kanzen genoeg . En de vrede op aarde zal weer weder terug keren. :D Dat is toch de droom van iedereen of niet ? Er worden ook onschuldige Amerikaanse burgers door getroffen, dit is natuurlijk een natuurlijk verschijnsel maar toch...je wenst niemand onschuldigs de dood! Dat Bush een smiezerige achterbaks gluiperd is weten we, laat die orkaan over het witte huis gaan zou ik zeggen.

FAITHLESS
02-09-2004, 21:06
Origineel gepost door Naizah Er worden ook onschuldige Amerikaanse burgers door getroffen, dit is natuurlijk een natuurlijk verschijnsel maar toch...je wenst niemand onschuldigs de dood! Dat Bush een smiezerige achterbaks gluiperd is weten we, laat die orkaan over het witte huis gaan zou ik zeggen. Natuurlijk zullen ze allemaal sterven , de Amerikanen noemen het zelf "bijkomende schade ". Maar die term mogen zei alleen gebruiken in hun vuile oorlogen.

FAITHLESS
02-09-2004, 21:14
Luister . De economische handel en wandel in de wereld wordt door de VS beheerst . Het WTO ( wereld handels organisatie ) wordt ook door de VS beheerst. Als die verdwijnt is er kans voor elk land .

ElAlamein
02-09-2004, 21:20
Origineel gepost door FAITHLESS128 Het bestaan van mijn leven heb ik te danken aan het feit dat ik nog steeds zit te wachten op een ramp die heel de VS wegvaagt. Ik denk dat geen enkel land in de wereld ( behalve Israel) daar op lange termijn schade aan zal hebben . Dat is toch de droom van iedereen of niet ? heel wat luitjes hier hangen hun bestaan op aan vervloeken van anderen! Dit is eigenlijk meedoen aan zwarte magie, streng verboden in de Islam! Toch lijkt het, dat een positief doel onder arab.isl. georienteerden een zeldzaam verschijnsel is! Vandaar dat hun eigen islamitiese wereld zo'n rommeltje is, dat zij er gaarne voor zijn weggevlucht, helaas, je neemt je eigen mentaliteit altijd mee! Zonder Amerika geen satelliet tv, en geen microsoft, 2 zaken slechts die een marokkaan(op Marook.nl) een stap verwijderd houden van hangjongeren! Of niet?

Mozarella
02-09-2004, 21:23
Origineel gepost door ElAlamein heel wat luitjes hier hangen hun bestaan op aan vervloeken van anderen! Dit is eigenlijk meedoen aan zwarte magie, streng verboden in de Islam! Toch lijkt het, dat een positief doel onder arab.isl. georienteerden een zeldzaam verschijnsel is! Vandaar dat hun eigen islamitiese wereld zo'n rommeltje is, dat zij er gaarne voor zijn weggevlucht, helaas, je neemt je eigen mentaliteit altijd mee! Zonder Amerika geen satelliet tv, en geen microsoft, 2 zaken slechts die een marokkaan(op Marook.nl) een stap verwijderd houden van hangjongeren! Of niet? :hoera: iemand die het begrijpt :D

FAITHLESS
02-09-2004, 21:25
Origineel gepost door ElAlamein heel wat luitjes hier hangen hun bestaan op aan vervloeken van anderen! Dit is eigenlijk meedoen aan zwarte magie, streng verboden in de Islam! Toch lijkt het, dat een positief doel onder arab.isl. georienteerden een zeldzaam verschijnsel is! Vandaar dat hun eigen islamitiese wereld zo'n rommeltje is, dat zij er gaarne voor zijn weggevlucht, helaas, je neemt je eigen mentaliteit altijd mee! Zonder Amerika geen satelliet tv, en geen microsoft, 2 zaken slechts die een marokkaan(op Marook.nl) een stap verwijderd houden van hangjongeren! Of niet? Wat jij zegt ElAlamein , je demkt toch niet dat ik me ga verlagen om je onderuit te halen . Een pis-wedstrijd win ik toch altijd . Wat betreft elektronika , dat heeft de VS allemaal uit Japan gespioneerd. Dus ,..... :zwaai:

abercio
02-09-2004, 21:27
Origineel gepost door ElAlamein heel wat luitjes hier hangen hun bestaan op aan vervloeken van anderen! Dit is eigenlijk meedoen aan zwarte magie, streng verboden in de Islam! Toch lijkt het, dat een positief doel onder arab.isl. georienteerden een zeldzaam verschijnsel is! Vandaar dat hun eigen islamitiese wereld zo'n rommeltje is, dat zij er gaarne voor zijn weggevlucht, helaas, je neemt je eigen mentaliteit altijd mee! Zonder Amerika geen satelliet tv, en geen microsoft, 2 zaken slechts die een marokkaan(op Marook.nl) een stap verwijderd houden van hangjongeren! Of niet? Vereer je Amerika?

ElAlamein
02-09-2004, 21:39
Origineel gepost door abercio Vereer je Amerika? domme vraag, Gij zult de Here uw God liefhebben boven al! en U naaste gelijk U zelf! Dus anderen vervloeken, is de verliezer volgen!

Perez
02-09-2004, 21:41
Mattheus 24 : 12, 13 En omdat de ongerechtigheid vermenigvuldigd zal worden, zo zal de liefde van velen verkouden. Maar wie volharden zal (in die liefde) tot het einde, die zal zalig worden. Stefanus (een apostel / prediker) werd gestenigd, omdat de joden naar hem niet wilden luisteren. En hij bad; Handelingen 7 : 60 En vallende op de knieƫn, riep hij met grote stem: Heere, reken hun deze zonde niet toe! En als hij dat gezegd had, ontsliep (stierf) hij. Ga maar eens bidden voor de bekering van amerikanen. Dan ben je goed bezig.

FAITHLESS
02-09-2004, 21:46

Perez !!! Laat me met rust ! Ik ga zeker voor de Amerikanen niet bidden . Die zijn reddeloos verloren , daar kan geen enkel schietgebedje bij helpen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6