Bekijk originele versie : Hij daar, ik hier
LovelyRoodkapje
02-09-2004, 19:30
Salaam mensen,
Weet iemand misschien hoe je van een Marokaan in Marokko,
te weten komt of hij nou echt van jou houd? En niet van Nederland?
Straks trouw je met hem, komt hij naar Nederland en zwaait hij je gewoon beslama terwijl hij ondertussen roept : bedankt voor de papieren.
Daar ben ik nogal bang voor :(
LovelyRoodkapje a.k.a LovelyLatifa
Lady_moi
02-09-2004, 19:32
Hey jongen we gaan in Marokko wonen
zeg tege hem dat je in marokko wilt wonnen, bij hem. :D
Lady_moi
02-09-2004, 19:34
Amai mag ik die BMX x5 hebben aub?
ja zeker :D
hij kost alleen beetje veel :D
LovelyRoodkapje
02-09-2004, 19:37
Had ik al bedacht, maar ik wil hier wonen..
En als we samen in Marokko gaan wonen, kan hij toch nog over een jaar of 2 zeggen kom we gaan naar nederland...
En die BMW is echt mooi :Iluvu:
zoek hier een jongen ;) zijn er zat
Origineel gepost door LovelyRoodkapje
Had ik al bedacht, maar ik wil hier wonen..
En als we samen in Marokko gaan wonen, kan hij toch nog over een jaar of 2 zeggen kom we gaan naar nederland...
En die BMW is echt mooi :Iluvu:
dan betekent t automatisch dat hij nederland wilt :)
maar als je m goed kent, en hij van jouw houdt en een goeie moderne moslim is. dan is ie wel te vertrouwen denk ik :D
ja die X5 is heel mooi"en ik hoop dat ik zo eentje koop :o
Lady_moi
02-09-2004, 19:47
Ok dan wil ik die blauwe auto :)[/B]
LovelyRoodkapje
02-09-2004, 19:52
Klopt dat het dan automatisch betekend dat hij naar Nederland wilt, dan zou ik hem ook verlaten, en als hij in nederland was verliet hij mij...
Dat is dan toch eigenlijk hetzelfde?
En ik kan er hier geen zoeken, ik ben blond heb blauwe ogen iedereen denkt dat ik een nederlander ben...komt nog bij dat ik in een plaats woon met weinig Marokaanse jongens
hoeveel kost die BMW??? :D
MocrowGirlBella
02-09-2004, 19:54
Ga samen in marokko wonen dan kun je er pas achterkomen waar hij het voor doet dus met jouw trouwen uit liefde of voor de papieren :)
in Zeeland heb ik een vriedienetje gehad :o marokkaanse :o
nieuwe kost ongeveer 70000 euro, maar een tweedehandse tussen 35000 en 50000 ongeveer :D
de meesten denken dat ik geen marokkaan ben :(
heb stijle haar en ben bestwel lang, daarom denken ze dat :(
ze denken ik ben griek, spanjaard, italiaan, soms turk... maar nooit marokkaan :(
LovelyRoodkapje
02-09-2004, 19:59
Meisjes wel ja, ik kan zo een vriendinnen groep opnoemen, maar jongens zijn er alleen ver onder mijn leeftijd of ver boven mijn leeftijd
Er zijn 4 Marokaanse jongens op mijn school!!!
[I] Dan ga ik net zolang wachten totdat mijn man er 1 voor me koopt, dan houd hij wel van me :p [I/]
LovelyRoodkapje
02-09-2004, 20:01
Aan jou zien ze tenminste nog dat je buitnelands bent... mij zien ze aan voor een Aardappelvreter!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.