Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Leukste Straat Van De BeNeLux!!!!

Zina17
19-12-2002, 23:49

....is volgens mij toch wel Rue De Brabant..Ik neem aan dat de meesten onder jullie er al geweest zijn!! :D Echt toffe kledij,,tassen,bibliotheken(islam enzo)echt waar!!!>>> niet zo duur! Dus als je niet wat te doen in de vakantie... ;) IK ben daar gisteren naartoe geweest en ik kwam met zakken vol thuis!!! :D Mijn ouders gingen mij bijna :zweep: :D

Zina17
19-12-2002, 23:54
Origineel gepost door Kadir Der Kinderen straat:goedzo: Dat is zeker wel de beste straat, want daaro woon ik:D yeah yeah!! Ok dan kom ik de volgende keer naar daar!! :D Is het daar wat veilig? :cool: Anders kom ik jou halen,als mijn persoonlijke bodyguard!! :D

Zina17
19-12-2002, 23:57
Origineel gepost door Super_Marokkaan de Warmoesstraat :hihi: yeah right :rolleyes:

EMIEN
19-12-2002, 23:58
Van Beuningenstraat.......:DHahahahahahahahhahahaha heheh............aha................ OK deze was wat minder......:jammer:

EMIEN
20-12-2002, 00:17

Origineel gepost door Super_Marokkaan daar woon mn oma :kwaad: is in Westerpark, Amsterdam ZIRIEUS.............. Dat is mijn ouwe buurt....................16 jaar gewoont............ :D:D:D Nu zit ik vast in een boerengat........ :(

RaZer
20-12-2002, 00:18
De .... ... ........... !!!!!!!!! jahhhhhhhhhhhhhh dacht het niet :stout:

didi_1
20-12-2002, 00:46
sesamstraat..... :D anders de Waldorp straat ( in Den Haag )

al_hamka
20-12-2002, 00:49
Origineel gepost door EMIEN Van Beuningenstraat.......:DHahahahahahahahhahahaha heheh............aha................ OK deze was wat minder......:jammer: Nou uhhh NEEEJ :D Sorry...... :p ** SouSou **

al_hamka
20-12-2002, 00:55
Ik ga voor uhhhhhh DAMNNN moeilijk :( - Rue De Brabant - Rue de Nueve (Brussel) - Kalverstraat Eigenlijk zijn er in De Benelux niet zo veel leuke straten :confused: Parijs ------> Champs Elisees (of hoe je het ook schrijft) :goedzo: Dat is pas een leuke straat :D ** SouSou **