Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen, help me!!!

Pagina's : [1] 2

SaraZena
19-12-2002, 23:43

Wie heeft er een paar tips voor me om af te vallen. Ik ben een paar kilootjes te zwaar en die moeten er echt van af. help!!!!

SaraZena
20-12-2002, 00:00
hallooooooooo????????

BentDagilia
20-12-2002, 00:02
Euh Sportschool, veel water drinken, veel fruit, veel lopen af en toe hardlopen... Wat ik deed was gewoon Niks eten :D Bent Dagilia

femme_ahrilla
20-12-2002, 00:03
Origineel gepost door SaraZena hallooooooooo???????? Laat het eten in ieder geval niet staan. Doe veel meer aan sport. Laat de lift staan en neem de trap. Drink twee liter water p/d op zn minst. Doe buikspieroefeningen als je op de tram/ bus staat te wachten.... etc etc

ZiLaaL
20-12-2002, 00:03

Tip : Ga heftig stressen! Dat zorgt voor het nodige volle buik-gevoel waardoor je eetlust mindert ondanks dat je buik rommelt... negeer dus die rommelende maag! GOUDEN TIP: Raak je hart kwijt aan iemand.... Dan vliegen de kiloos er van af.... Althans bij mij dan :(

EMIEN
20-12-2002, 00:05
LIPOSUC......nee?????????????????? Ok ik heb geprobeerd je te helpen........................:D:D:D

ZiLaaL
20-12-2002, 00:08
Origineel gepost door EMIEN LIPOSUC......nee?????????????????? Ok ik heb geprobeerd je te helpen........................:D:D:D Ga Slapen Jij!! Dit is nu voor 18+ :kwaad:

TwinkleEye_19
20-12-2002, 00:19
Origineel gepost door SaraZena Wie heeft er een paar tips voor me om af te vallen. Ik ben een paar kilootjes te zwaar en die moeten er echt van af. help!!!! Het ligt er aan of je te veel eet of te weinig beweegt :) Kijk, als je vreetbuien hebt, ligt daar meestal een psychologische reden achter. Want dan eet je niet omdat je honger hebt, maar omdat je jezelf 'tevreden' wilt stellen, zo van 'dit heb ik echt verdiend'. Op zich is dat niet zo erg, wat je kunt doen als je iemand bent die veel eet, is op momenten dat je de neiging hebt te eten, verse groente en fruit te eten. Dan kan je jezelf volproppen zonder dat je aankomt ;) Daarnaast is beweging zowieso belangrijk, of je nou dik of dun bent. Sommige jongens houden nu eenmaal van stevige meiden, niet elke jongen houd van maatje 32/36. God heeft iedereen zijn bouw en figuur gegeven, wat belangrijk is dat jij er voor zorgt dat je het beste eruit haalt. Dus je lichaam er zo goed mogelijk uit moet laten zien. En dat doe je het beste met sporten. Ik zelf doe veel aan sport en heb echt geen maatje 32. Toen ik mijn blind-date had, zei ik dat ik die middag zou gaan schaatsen. Hij was een beetje verbaast enzo toen "Oh ja, dat heb je gezegd, ja jij doet wel veel aan sport, fitness zei je, hè" . Ja, zei ik, en toen zei ie "Ja, dat is te zien". Wow, wat een compliment. Ik kon het niet geloven, "serieus" zie ik, en hij knikte, "Ja, je kunt echt zien dat je traint". :) Dus meid, ga sporten en doe dan een sport die je écht leuk vind. Ikzelf hou van fitness, earobics, kunstschaatsen en tea-boo. Ik zou dolgraag Kung-fu erbij willen, moet alleen nog over nadenken of het in mijn drukke schema past :D

SaraZena
20-12-2002, 00:27
god heef mij maatje 36 gegeven en nu heb ik 40 en dat komt allemaal door dit http://www.hallospass.de/smilies/smilie_keks.gif. Ik heb gewoon continu honger gevoel. echt heel raar. misschien moet ik maar gaan een keer gaan sporten. en helpt dat veel water drinken nou echt??

SamiaGirl
20-12-2002, 00:31
Wat ook kan helpen is water koken en daarna lauw opdrinken iedere morgen 2 tot 3 glazen :stout: Wel op een lege maag!!!

EMIEN
20-12-2002, 00:32
Origineel gepost door Super_Marokkaan :lol: hahahahahahahaha...... 18+:hihi: faja voor je mini-Emien.... He ik was nog voor je deur met andre hazes :stout: Geloof me in haar bovenkamertje..................... IZ ZE 2 jaar.............................................. ...:jeweetog:

TwinkleEye_19
20-12-2002, 00:36
Origineel gepost door SaraZena god heef mij maatje 36 gegeven en nu heb ik 40 en dat komt allemaal door dit http://www.hallospass.de/smilies/smilie_keks.gif. Ik heb gewoon continu honger gevoel. echt heel raar. misschien moet ik maar gaan een keer gaan sporten. en helpt dat veel water drinken nou echt?? Water helpt zeker! Wat je moet doen, is vlak voordat je gaat eten (want dan wil je eten, omdat je er gewoon zin in hebt), water drinken. Voor je weet, drink je de kraan leeg. Hierdoor krijg je écht een vol gevoel. Je moet de eerste paar keer wel vaak naar de WC, maar voor je het weet, ga eet je minder caloriën. Je eet dan wel gewoon, maar gewoon minder vet ;). Heb je niet gevoel dat je op een streng-dieet zit. Ik heb ook op 40 gezeten, hoor. Terwijl ik kort ben, nu heb ik boven wel 36. Maar kleding zit op 38, omdat ik stevige heupen heb. Ik ben erug tevreden. Ik krijg ontzetten veel complimente over mijn figuur, zowel van vrouwen als mannen. Ach, het ligt er net aan waarvan iemand houdt. Sommige houden van lantaarnpaal andere weer van zand-loper figuur:D. PS: ga van de fiets houden. Ik heb zowieso een hekel aan de bus, sinds ik heb gemerkt dat ik met de fiets sneller ben... Mare krijg binnenkort auto, dus moet zeker meer naar de sportschool.

laboudanda
20-12-2002, 01:19
Origineel gepost door SaraZena Wie heeft er een paar tips voor me om af te vallen. Ik ben een paar kilootjes te zwaar en die moeten er echt van af. help!!!! hoe zwaar weeg je? moeten we ook weten..anders kunnen we niet precies zeggen wat je moet doen.. Ok buh Bye

al_hamka
20-12-2002, 01:30
Origineel gepost door Kenitrya Ga Slapen Jij!! Dit is nu voor 18+ :kwaad: Hahahhaha irritant als je broertje hier ook rondzwerft :D:D Ouffffffff :goedzo::D ** SouSou **

just_najat
20-12-2002, 11:52

tips: ´s ochtends het ontbijt niet overslaan, anders krijg je rond een uur of elf honger en dan neem je eerder iets zoets dan iets gezonds. bovendien komt je spijsvertering goed op gang als je ´sochtends eet. als je niet eet, blijft deze op een laag pitje staan. probeer zo min mogelijk tussendoortjes te eten. laat lekkere dingen in de supermarkt staan. als je toch echt trek hebt, probeer dan fruit te nemen. (af en toe zondigen maakt niet uit, dat moet kunnen) veel water drinken. zorg dat je altijd een spa flesje bij je hebt en ook kunt zien (bijvoorbeeld als je werkt, moet je hem op je bureau leggen) op die manier ga je ´automatisch´ drinken. en natuurlijk zo veel mogelijk beweging. ga lopen of fietsen ipv de bus/auto (als dat te doen is natuurlijk) en anders kun je naar de sportschool gaan. succes ermee!!!! :zwaai:

Pagina's : [1] 2