Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde is zoiets moois, maar het kan ook zo een Pijn doen, dat ik bang ...

Pagina's : [1] 2 3

BentDagilia
19-12-2002, 23:41

Om ooit weer verliefd te worden... Wie herkent zich hierin??? Bent Dagilia :(

Dida
19-12-2002, 23:42
ja..weet je..gewoon niet verliefd worden dat is het beste... gewoon doen zoals ik het doe..ik weet geeneens meer hoe en wat dat is verliefd zijn..

BentDagilia
19-12-2002, 23:44
BETER.. maar ja hevoelens kun je niet beheerse :D Bent Dagilia

Dida
19-12-2002, 23:44
jawel..je moet jezelf er in trainen..ik kan nu op commando iemand leuk vinden..en dan weer niet..:)

SaraZena
19-12-2002, 23:47

Origineel gepost door -RaChiDa¿- ja..weet je..gewoon niet verliefd worden dat is het beste... dat heb je niet altijd zelf onder controle soms overkomt het je gewoon

Dida
19-12-2002, 23:49
Origineel gepost door SaraZena dat heb je niet altijd zelf onder controle soms overkomt het je gewoon I know :) :D

TwinkleEye_19
19-12-2002, 23:53
Je kan op commando misschien iemand leuk vinden. Dan kan ik ook. Maar bij pijn is dat wat anders, dan ben je met Karim, maar denk je aan Mo.. Dat is het probleem.

ZiLaaL
20-12-2002, 00:05
:traan1: LIEFDE IS EEN VREEMDE ZIEKTE. :rolleyes:

EMIEN
20-12-2002, 00:07
Origineel gepost door Bent Dagilia Om ooit weer verliefd te worden... Wie herkent zich hierin??? Bent Dagilia :( Ik ben bang niet de juiste te vinden....................Maar dat ik haar niet kan laten gaan........:(........... Ik weer met MIJN problemen.............. :rolleyes:

kickboxgirl
20-12-2002, 00:07
oo liefde liefde liefde dat is ietss moois en dodelijks liefde liefde liefde

ZiLaaL
20-12-2002, 00:10
Origineel gepost door EMIEN Ik ben bang niet de juiste te vinden....................Maar dat ik haar niet kan laten gaan........:(........... Ik weer met MIJN problemen.............. :rolleyes: VERTEL :cool:

EMIEN
20-12-2002, 00:11
Vaak heeft ze gefaald Door ons in de steek te laten En we hebben de prijs betaald Wanneer we de warmte vergaten Maar liefde kan geven Als je erin gelooft Liefde kan je meer brengen Dan ongeloof je belooft Als je het wil proberen Als je echt je hart verwarmt Zal de liefde je leren Als je de liefde omarmt Dan zal de persoon komen Die in je dromen waakt En zal hij in je hart wonen Want het is liefde die onze harten raakt

EMIEN
20-12-2002, 00:12
Origineel gepost door Kenitrya VERTEL :cool: Iz me niet overkomen ofzo.....................maar schijt er wel voor :rolleyes:

ZiLaaL
20-12-2002, 00:12
Origineel gepost door EMIEN Vaak heeft ze gefaald Door ons in de steek te laten En we hebben de prijs betaald Wanneer we de warmte vergaten Maar liefde kan geven Als je erin gelooft Liefde kan je meer brengen Dan ongeloof je belooft Als je het wil proberen Als je echt je hart verwarmt Zal de liefde je leren Als je de liefde omarmt Dan zal de persoon komen Die in je dromen waakt En zal hij in je hart wonen Want het is liefde die onze harten raakt Whatta?! Amine?! :eek: Je blijft me verbazen a gouya , Echt mooooi! Just what i Needed ;) :zwaai:

BentDagilia
20-12-2002, 00:14

Emien dat is een mooi gedichtje :Iluvu: Bent Dagilia

Pagina's : [1] 2 3