Bekijk originele versie : Wat Is het meest schaamend moment van je leven??
MocroChick
19-12-2002, 23:38
Wat is het meest schaamend moment van je leven geweest????
Tell Me!! :D Tell Me!! :D
DieselGirly
19-12-2002, 23:39
Origineel gepost door MocroChick
Wat is het meest schaamend moment van je leven geweest????
Tell Me!! :D Tell Me!! :D
toen ik me aanmelde op marokko.nl.......... :giechel:
MocroChick
19-12-2002, 23:40
.....hahaha die was goed......:goedzo:
:melig:
Ik heb een hele zereneuze en pijnlijke......ik geef mezelf hiermee trouwens wel een beetje bloot, maarja:
Was een jaar of 15 toen ik aan m`n ouders vroeg of m`n vriendinnetje mocht blijven slapen, we gingen namelijk die avond samen stappen. Mijn moeder vond dat OK.
En m`n moeder wekte me vroeger altijd door de gordijnen langzaam open te doen, dus wat doet ze de volgende ochtend.....jawel ze stapt m`n kamer binnen...........en daar lag m`n vriendinnetje in mijn bed en ik POEDELNAAKT naast het bed, die vriendin had me namelijk per ongeluk uit bed gekickt! Zelf heb ik helemaal niet gemerkt dat m`n moeder binnenkwam (lag blijkbaar erg lekker op de grond ;) ), maar m`n vriendin vertelde `t me toen ik even later zelf ook wakker werd..............nou dat was ff schrikken :schok: & schamen :verdomme:
En daar bleef `t niet bij want die middag vertelde m`n moeder dat ze speciaal voor m`n vriendin de logeerkamer had klaargemaakt, ze had namelijk niet verwacht dat haar zoon nu al met een meisje in 1 bed zou slapen en alsof ik m`n kop nog niet rood genoeg was kreeg ik die avond ook nog ff een "cursus veilig vrijen" van m`n vader....zat ik toen echt op te wachten...NOT.
.......ik kan er nu wel om lachen, maar schaam me nog steeds een klein beetje als ik er aan denk.
ciao :zwaai:
kickboxgirl
20-12-2002, 00:27
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahah
schaamteeeeeeeeeeeeeeeee
Origineel gepost door Tijn
Ik heb een hele zereneuze en pijnlijke......ik geef mezelf hiermee trouwens wel een beetje bloot, maarja:
Was een jaar of 15 toen ik aan m`n ouders vroeg of m`n vriendinnetje mocht blijven slapen, we gingen namelijk die avond samen stappen. Mijn moeder vond dat OK.
En m`n moeder wekte me vroeger altijd door de gordijnen langzaam open te doen, dus wat doet ze de volgende ochtend.....jawel ze stapt m`n kamer binnen...........en daar lag m`n vriendinnetje in mijn bed en ik POEDELNAAKT naast het bed, die vriendin had me namelijk per ongeluk uit bed gekickt! Zelf heb ik helemaal niet gemerkt dat m`n moeder binnenkwam (lag blijkbaar erg lekker op de grond ;) ), maar m`n vriendin vertelde `t me toen ik even later zelf ook wakker werd..............nou dat was ff schrikken :schok: & schamen :verdomme:
En daar bleef `t niet bij want die middag vertelde m`n moeder dat ze speciaal voor m`n vriendin de logeerkamer had klaargemaakt, ze had namelijk niet verwacht dat haar zoon nu al met een meisje in 1 bed zou slapen en alsof ik m`n kop nog niet rood genoeg was kreeg ik die avond ook nog ff een "cursus veilig vrijen" van m`n vader....zat ik toen echt op te wachten...NOT.
.......ik kan er nu wel om lachen, maar schaam me nog steeds een klein beetje als ik er aan denk.
ciao :zwaai:
:lol:
kickboxgirl
20-12-2002, 00:31
me ergse schaamte moment was ik was in de bib en ik zat met me zus en der vriendin en toen wibbelde ik steeds met me stoel en opeens verlooorik me evenwicht en kankerde naar beneden was damss ergg man me benen naar boven en had een rok aan schaamteee wayoeee
niet normaal elle mensen kijken wowww
salimma19
20-12-2002, 00:41
In de ramadan.......schreeuwt mijn zusje keihard;
heeeee waarom eet je?? het is nog lang geen tijd.
whaaaaaaa mijn vader en broers zaten daar
what a shame
Heb er nog eentje (eigenlijk moet je bij deze dingen erbij zijn geweest)
Ik zat langlang geleden een keer in een redelijk goed/chic restaurant met m`n ouders en m`n broertje.
M`n broertje moest naar `t toilet en hij wilde perse alleen (moeder mocht niet mee). Na 5 minuten komt ie uit `t toilet met z`n broek op z`n knieen en roept keihard naar ons (toilet was helemaal aan de andere kant van `t restaurant)..............HEEEEE MAMA IK KRIJG M`N GULP NIET MEER DICHT!!!!!!.......hele restaurant kijkt natuurlijk naar dat kleine menneke dat daar in z`n onderbroekie staat! :D
mocro_cydal
20-12-2002, 04:24
ook mijn meest schaamend moment van m`n leven is dat ik mocrochik heb leren kenenn nee hoor f2 maareh het meest schamen is dat ik verlieffd werd op een joodse kikker
mocro_cydal
20-12-2002, 04:25
die joodse kikker gaf me zoveel liefde dat ik besloot om hem op te eten nou je moet een weten hoe lekker het was ik raad het jullie echt eens aan ga GA kikker eten en koop eerst loempia saus want dan is het nog lekkerder maareh ik loop nu slap tev ouwehoeren omdat ik niks te doen heb dus thalla mensen
Abidaminjus
20-12-2002, 12:15
assalaam, dames en heren
ik zal je ook zo een verhaal vertellen waar voor je in het begin fase heel erg schaamt. maar ja ik heb me er overheen gezet omdat dit echt iedereen kan overkomen. Je weet als je laat thuis komt van een leuke feest maar toch heel erg moe bent en gelijk gaat slapen. na een uur moet je echt nodig naar de wc maar je hebt de energie en zin niet om uit je lekkere bedje te stappen, maar na lang draaien ben ik er toch uit gegaan om de wc op te zoeken. ik woon nu al drie jaar in het zelfde huis, dus ik weet precies waar de wc zit. ik in het donder uit me bed stappen en ja hoor wat denk je, ik heb ook diarree. ik moet dus nu echt gaan haasten om bij de wc te komen. ik doe geen lichten aan in het huis . het is ook niet leuk als je de rest van de familie wakker maak als jij naar de wc gaat. eindelijk het heeft effe geduurd maar ik ben bij de wc. ik zosnel mogelijk me broek naar beneden en ga op de wcpot zitten je zal wel denken dat is toch goed gegaan, maar helaas op dat moment dat me broek naar beneden ging, zijn de ontsluitingsspiegels ook open gegaan als je weet wat ik bedoel en toe ik op de pot ging zitten half slaperig, schoot ik opeens wakker omdat de deksel nog op de pot zat en wat denk je als je diaree hebt en dat over komt je dan ben je zeker gelijk wakker. ik heb je enorm geschaamd maar als ik logisch nadenk dan weet je dat het iedereen kan overkomen.
dit is een van de ervaringen.
moraal van het verhaal ga op het dat je naar de wc moet, ook doen.
de groetjes Abida
PerfectTangawia
20-12-2002, 12:29
IN DE RAMADAN BIDDEN WE MEESTAL GEZAMELIJK.. maar ik had een maandelijks probleem..hoorde ik mijn vader zeggen van ja kom je niet eeeuh nee.. waarom niet.. eeuh ja omdat......................
mijn moeder zei dan... laat haar kom we gaan gewoon bidden..
WEET JE HOE ERG.. MIJN BROERS EN MIJN VADER WISTEN METEEN DAT IK................... WAS... meteen naar boven rennen..
TANGAWIA
Afrowoman
20-12-2002, 12:38
op mijn broers bruiloft toen de camera net op mij gericht was (bijna) op mijn bek gegaan!!!!!
en dat zie je dan elke keer weer op de camera!!!
en elke keer word ik weer uitgelachen!!! :gniffel:
MocroChick
20-12-2002, 15:15
.....hahaha funny al die verhaaltjes...... :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.