Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : R4 kaart nintendo DS

lieve_jongen
31-10-2010, 19:57

Tips hij deed het al die tijd, nu doet hij het niet meer. Heb er nieuwe software opgedaan maar doet het nog niet. Nu heb ik hem helemaal geformateerd hoe opnieuw te beginnen het gaat om: R4 upgrade revolution for DS (ndsl/nds) tips adviezen wat moet ik doennnnnnnn?

lieve_jongen
31-10-2010, 20:59
niemand?

WoestijnRoossje
02-11-2010, 09:39
heb dezelfde probleem ook. wie weet hoe je dit op moet lossen? alvast bedankt.

dubbelfriss
03-11-2010, 14:41
wat geeft ie aan als je hem aanzet, kan ook zijn dat je de datum effe terug moet zetten, had er ook problemen mee tot dat ik de datum terug heb gezet en nu doet ie het weer :D

WoestijnRoossje
03-11-2010, 20:42

wat geeft ie aan als je hem aanzet, kan ook zijn dat je de datum effe terug moet zetten, had er ook problemen mee tot dat ik de datum terug heb gezet en nu doet ie het weer :D salam, over welke datum heb je het? kan je meer uitleg geven? alvast bedankt

dubbelfriss
04-11-2010, 09:28
salam nouw kijk je moet naar insteling gaan en dan naar datum die moet je veranderen een jaartje terug zetten dan doet ie het weer teminste als we over het zelfde probleem hebben

WoestijnRoossje
04-11-2010, 14:45
salam nouw kijk je moet naar insteling gaan en dan naar datum die moet je veranderen een jaartje terug zetten dan doet ie het weer teminste als we over het zelfde probleem hebben ooh oke, ik zal dat proberen en dan laat ik het je weten. alvast shokran.:)