Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Peter R de Vries

mimi_tangaouia
19-12-2002, 23:21

wie heeft er vanavond Peter R de vries gezien hij had wat marokaanse jongens uit rdam opgepakt omdat ze zema mensen aan het oplichten waren

RaZer
19-12-2002, 23:23
Dan kan hij gelijk elke marokkaan oppakken.. Oplichten haha.. die gast moet naar marokko gaan en dan zal hij zien wat oplichten is.. Bij douna rippen ze hem al..

mimi_tangaouia
19-12-2002, 23:26
Origineel gepost door Kadir Jah, wat was er dan, was t over die mobieltjes. Want ik ken paar Mokros die mense via internet oplichten:p Gekke okros ja daar ging het over

grendel
19-12-2002, 23:32
Heb het net gezien. Wat een afgang voor die wannabe-nokia-montana's. Wat een sukkels, als je dan toch een criminele sukkel bent dan moet je geen grote bek gaan geven als je met je lelijke porem op TV komt. Want als je dan toch een gangster wilt zijn, doe het dan goed. Die slimme jongetjes komen niet met hun smoel op TV, en zeker niet met mr. drs. prof.ikweetallesovercriminaliteitenikhebeenmooiesn or. Peter R.I.P. de Vries. :D Thalla Beslama

mimi_tangaouia
19-12-2002, 23:36

Origineel gepost door grendel Heb het net gezien. Wat een afgang voor die wannabe-nokia-montana's. Wat een sukkels, als je dan toch een criminele sukkel bent dan moet je geen grote bek gaan geven als je met je lelijke porem op TV komt. Want als je dan toch een gangster wilt zijn, doe het dan goed. Die slimme jongetjes komen niet met hun smoel op TV, en zeker niet met mr. drs. prof.ikweetallesovercriminaliteitenikhebeenmooiesn or. Peter R.I.P. de Vries. :D Thalla Beslama ja ik vond he took genant en vooral toen ze die tweede hadden gepakt die zich zelf vast liep bij het huis van bewaring dat was echt dom

didi_1
19-12-2002, 23:39
En die 3e marokkaan die hij wou pakken , die gozert had hem bijna geslagen vriend.

sad_eyes
19-12-2002, 23:40
ahhahaha ik heb het niet gezien moest werken maar heb gehoord dat het vet was en dat een moker peter r de vries had geslagen ofzo ciaoooo

Nz_lr
20-12-2002, 05:06
Wat ie gedaan heeft was super. de hoogste criminaliteitcijfers vallen onder de marokannen. laat hem ze oppakken en verkankeren naar marokko. ik zou elke criminele marokkan naar marokko terugsturen. geloof me dat na een paar jaar zal Ned schoon,rustig en vredig zijn. Ze hebben het hier vies gemaakt met hun diefstallen, oplichterijen en nog vele andere klote dingen die iedereen kent. In marokko krijgen se geen goed kansen om hun leven goed op te bouwen, wanneer ze hier komen,naar het land waar je een perfecte toekomst kun bouwen, doen ze niks. ik heb over de meeste trouwens.

Itsjustme
20-12-2002, 09:46
het is ook altijd raak met die mgharba &%^##*$&$&$#

lellaDina
20-12-2002, 12:29
ja ik heb hget gisteren gezien!! ewa ja het is nu toevallig dat hij marokkaanen oppakt maar hij pakt zo vaak nederlanders op. Maar ja dan is het geen groot nieuw en omdat het over marokaanen gaat maken jullie er wel groot nieuws van!!!!!!!!! niet te begrijpen!

souadaaaaaa
20-12-2002, 12:42
Goed gereageerd Lella Dina Als er moorden worden gepleegd hoor je niemand Gaat het over een mobieltje gaat iedereen pippen Zelfhaters

grendel
20-12-2002, 13:30
Origineel gepost door Nz_lr Wat ie gedaan heeft was super. de hoogste criminaliteitcijfers vallen onder de marokannen. laat hem ze oppakken en verkankeren naar marokko. ik zou elke criminele marokkan naar marokko terugsturen. geloof me dat na een paar jaar zal Ned schoon,rustig en vredig zijn. Ze hebben het hier vies gemaakt met hun diefstallen, oplichterijen en nog vele andere klote dingen die iedereen kent. In marokko krijgen se geen goed kansen om hun leven goed op te bouwen, wanneer ze hier komen,naar het land waar je een perfecte toekomst kun bouwen, doen ze niks. ik heb over de meeste trouwens. Correctie mr Nz Ir, de hoogste criminaliteitscijfers vallen onder Antillianen. Dus Robbie had geen ***-Marokkanen moeten roepen maar eigenlijk ***-Antillianen (maar ja, had geen hit-potentie ;) En bedoel je niet, ik heb het over de minderheid van hen trouwens :D Doei :)

lellaDina
20-12-2002, 14:59
Origineel gepost door souadaaaaaa Goed gereageerd Lella Dina Als er moorden worden gepleegd hoor je niemand Gaat het over een mobieltje gaat iedereen pippen Zelfhaters ewa ja ook al zijn het maar telefoontjes het ging wel om hoge bedragen!!!!!!!! maar ja