Bekijk originele versie : denk goed na
ghizlane921
02-09-2004, 15:42
ik wil effe tegen iedereen zeggen als je van iemand houd blijf dan bij elkaar ongeacht wat doe niet groot tegen elkaar van hij moet mij achterna of andersom en boven alles laat niemand tussen jullie beiden komen want dat is wat mensen maar al te graag willen
ik ben mijn grote liefde kwijtgeraakt aan iets doms
ik heb te veel naar mensen geluisterd en afgelopen weekend was ik gewoon uitgenodigd op zijn bruidloft de dag dat ik nooit zal vergeten
hij staat voor je neus met een ander vrouw in het wit hij kijkt je aan en zegt jij wilde het zo
je weet gewoon dat hij nog van je houd en jij ook van hem maar het is voorbij voor altijd
nooit verwacht dat ik zo een drama zou meemaken
ik heb een fout gemaakt waarvan ik heel me leven zal boette
daarom waarschuw ik alle geliefdes wees goed voor elkaar en kies voor elkaar voor altijd
ghizlane921
02-09-2004, 15:47
je hebt helemaal gelijk miss-magrabia
maar ja soms denk je dat je niets verkeerds doet omdat je zoiets hebt hij word toch mijn man insa-allah
ewa ja el mektab kan je niet veranderen
allah jesmehlia en de rest van de islamieten
PrincessTifah
02-09-2004, 15:59
Ja inderdaad, het is wel erg.
Stel je leert elkaar kennen op een halalmanier, maar hoe dan ook door DE PRAAT VAN MENSEN, word je uit elkaar gedreven.
Erg joh...
Sbar meid!!!
ghizlane921
02-09-2004, 16:06
ik zal je eerlijk zeggen princesstifah hij heeft mij altijd gerespecteerd
het enige wat we deden was hand in hand lopen en elkaar omhelzen of dat mag weet ik niet
maar voor de rest heeft hij me nooit aangeraakt of geprobeerd
hij zei altijd later als je mijn vrouw word
zeg nou eerlijk hoeveel van zulke jongens bestaan er??????
ja ik kan wel sbar maar ik zal nooit van iemand houden of een als hem vinden
na zijn trouwdag dus op zijn huwelijksnacht belde hij mij en begon te huilen als een vrouw
hij zei dit is niet wat ik wil ik wil jou en ik ga van haar scheiden bla bla bla
ik weet het niet meer hoor
PrincessTifah
02-09-2004, 16:12
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Dit zegt in mijn ogen al genoeg, wanneer hij nog van je hield, hoe haalt hij het in zijn hoofd om met een andere trouwen..... en vervolgens ook nog eens contact met je opnemen........ ik vind het zielig, zielig voor zijn vrouw die van NIKS weet!
Magrabia, je hebt wel gelijk hoor, maar je moet je eens in haar schoenen staan. Ik begrijp ghizlane 100 %. en het is inderdaad supermoeilijk.
maar gizlane je moet een punt achterzetten achter ALLES!!!!!! Verleden tijd meid. Laat hem zijn leven leiden en leid jjij dejouwe!!!!! Vergeet dit aub niet, want anders zul je enkel pijn bezorgen aan jezelf en aan hem.
Vergeet hem aub meid!!!!!! Je vind iemanddie inchaAllah 110000 keer beter is!!
Allah weet alles!!!
ghizlane921
02-09-2004, 16:12
je moet eerst de details weten van het verhaal dan kan je pas oordelen nu lijkt het slecht en je hebt ook gelijk
maar ze vrouw weet van alles af alleen houd ze veel van hem dat ze het accepteerd hoe dat kan weet ik ook niet
en ja hij moest wel trouwen want hij werd geweigerd door mijn ouders en hij heeft geen nederlandse papieren
en je hebt zeker gelijk dat het zielig is voor zijn vrouw maar ja hij houd niet van haar en dat weet ze
alhoceima
02-09-2004, 16:13
ja ik zit ook in een situatie dat het even tegenzit......maar ik hou van hem en hij van mij, dus wat er ook gebeurt ik blijf bij hem....moge Allah SoebhanaWatahallah ons helpen en alle anderen die het even moeilijk hebben, maar ja zuster ghizlane921 ik denk dat dit lmekteb is.....en hoop dat jij ook een nieuwe liefde ontmoet insjaAllah
ghizlane921
02-09-2004, 16:17
alhoceima meid soms zit het tegen maar toch blijf die contact behouden met hem vergeet die trots want ook die trots kan alles kapot maken
want ooit kan het te laat zijn net als bij mij
ik kan hem moeilijk vergeten want hij is mijn neef en zal vaak bij ons over de vloer komen
en hij laat me ook niet met rust en hij heeft zelf de koran boek gepakt en geschreeuwd dat hij me nooit met rust zal laten en dat hij van me houd
Salaam Ghizalane,
Ik ken ook iemand die dit heeft meegemaakt.
Ze hielden ontzettend veel van elkaar. Hij betekende de wereld voor haar en zij voor hem.
Ze hadden zelfs plannen om te gaan trouwen.
Maar de paar laatste maanden ging het niet goed tussen hen.
Ze besloten er een eind aan te maken.
Ze hield echt van hem en hij van haar, maar mensen gingen zich ermee bemoeien.
Ze hadden ongeveer 6 maanden geen ctc. Na een tijd kregen ze per toeval weer ctc met elkaar. Ze wilde het nog een keer proberen samen en als het goed zou gaan zou hij haar na een paar maanden ten huwelijk vragen. Hiervoor waren ze al 3 jaar samen.
Alles ging goed, totdat zij erop stond dat hij nu echt moest komen. Hij wilde dat zij nog even geduld had hij moest nog wat afhandelen. Ze besloot er een punt achter te zetten en niet meer met elhram bezig te zijn.
Als Allah het wilde zouden ze wel bijelkaar komen en samen blijven.
Uiteindelijk kwam ze er achter dat hij in die laatste periode met haar verloofd bleek te zijn met een kennis uit marokko, omdat zijn ma het wilde.
Hij heeft toegestemd om haar te vergeten, met de gedachten dat ze toch nooit meer bij elkaar zouden komen.
Dat was hetgeen hij bedoelde met heb nog even geduld ik moet nog wat afhandelen.
Pas kreeg ik van die vriendin te horen dat hij toch met dat meisje uit marokko is getrouwd.
Hij heeft haar nog wel gebeld om te zeggen dat hij van haar houdt en dat ze alles voor hem betekend en dat hij spijt heeft. Maar het is te laat.\
Hij heeft zowel haar als zijn verloofde bedrogen.
Zo zie je maar alles wat haram is eindigd slecht.
Ik wens jou het allerbeste. Heb geduld. Nu is het allemaal moeilijk te geloven, maar ook voor jou heeft Allah swt insha allah een mooie toekomst staan met iemand die jou waard is.
ghizlane921
02-09-2004, 16:29
dank jewel wassila
wallah ik heb t nu zo ontzettend moeilijk
ben zoveel kilos afgevallen dat ik niet eens meer naar buiten kan gaan omdat me kleren niet passen
ik kan hem niet vergeten of uit me hoofd zetten
we hebben zoveel leuke dingen meegemaakt en we hadden zoveel plannen
maar nu is hij getrouwd als ik nog contact met hem ga behouden zal ik me een soort van minnaress voelen en daar voel ik me te goed voor
maar ik zal altijd van hem blijven houden
en hij heeft me beloofd om alles goed te maken
wat ie gaat doen weet ik niet
maar ik ben zo moe geworden
thuis praten ze niet meer tegen mij
Salaam Ghizlane,
Als ik je advies mag geven en ik hoop dat je niet boos wordt.
Meid vergeet hem. Hij heeft voor iemand anders gekozen.
Hij is nu getrouwd. Ga verder, bega niet nog meer zondes. Hij had zijn hersens erbij moeten houden.
Ik begrijp wat je meemaakt en dat het ontzettend moeilijk is, maar bid tot allah en vraag hem tot vergiffenis en insha allah komt alles goed.
Hij heeft gekozen voor een leven zonder jou, waarom wil hij daar nu nog op terugkomen.
Hij maakt niet alleen jou ongelukkig maar ook zijn vrouw.
Waar is hij meebezig.
Meid ga je geluk zoeken en maak het goed thuis met je familie.
Mag ik je nog wat vragen?
Waren je ouders op de hoogte van jullie relatie. Hoe kent hij zijn vrouw. Is hij gewoon met de eerste beste getrouwd.
Ik wens je echt het allerbeste en als je wilt praten of een luisterend oor nodig hebt, stuur me een pm.
Succes oe insha allah allah swt ie hawen.
Beslama oe thalla fie rasek.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.