Bekijk originele versie : Echte praktiserende moslimmannen zijn er bijna niet meer
Van onze generatie in ieder geval volgens mij echt niet :(
Het zal ook wel deels aan de meiden liggen...
Maar welke jongen laat nou nog een baard groeien?
Welke jongen gaat nog iedere vrijdag naar de moskee?
Welke jongen houdt zich überhaupt aan de vijf gebeden/zuilen?
Als ik denk zo iemand tegen te komen, is er toch weer wat... waardoor ik weer helemaal teleurgesteld ben :(
Wat vinden jullie.
sexywoman
02-09-2004, 15:04
hier op marokko.nl ken ik maar eendje en dat is najib26, maar je weet nooit hoe ze in het echt zijn natuurlijk, in mijn omgeving ken ik geen een, ik denk ook niet dat ik er ooit eendje zal leren kennen.........
Nounousa
02-09-2004, 15:14
Er zijn er genoeg oegtie, wal7amduliAllaah.
Rayhane_20
02-09-2004, 15:16
Ik ken er ook een aantal elhamdolillah
Ya_Bad_Boy
02-09-2004, 15:21
Praktiserende meiden... zijn er ook niet meer.
Mysticalia
02-09-2004, 15:24
Origineel gepost door Oempje_
Er zijn er genoeg oegtie, wal7amduliAllaah.
Wilde ik net zeggen. Alhamdoulilah, er zijn er meer dan zat. je moet een kijkje gaan nemen in Antwerpen of Brussel :o .
:D
sexywoman
02-09-2004, 15:26
Origineel gepost door Mysticalia
Wilde ik net zeggen. Alhamdoulilah, er zijn er meer dan zat. je moet een kijkje gaan nemen in Antwerpen of Brussel :o .
:D nou geloof me er zijn er maar weinig van die zich echt aan alles houden...........
Ya_Bad_Boy
02-09-2004, 15:44
Origineel gepost door Wafaetje
nee klopt helaas :( maar er zijn dan ook niet veel mannen die de meiden op het rechte pad houden... want die zijn te druk bezig met het zoeken naar een 'goed' (lees: scheinheilig) meisje :kwaad:
Jezelf op rechte pad houden is een taak dat jezelf moet doen.
Ik vind niet dat het een taak is van de man om de meiden daarop te
wijzen, dat kunnen ze zelf ook.
just_me112
02-09-2004, 15:45
salaam ou alaikoum wr wb..
In mijn omgeving heb ik elhamdoulilah wel te maken met praktiserende jongens en meisjes van de tweede of zelfs derde generatie .... maar elhamdoulilah. Ook al is het niet zo'n hele grote groep maar god zij dank dat ze nog wel bestaan....
MOGE ALLAH ONS LEIDEN....
Rayhane_20
02-09-2004, 15:50
Origineel gepost door sexywoman
nou geloof me er zijn er maar weinig van die zich echt aan alles houden...........
Of zou het misschien komen door het feit dat alleen de profeten echt alles perfect deden. Nou geloof me er loopt geen mens op aarde rond die foutloos door het leven gaat......
Wa3aleikoem salaam
zinloze discussie,
verbeter de wereld begin bij jezelf en let niet op anderen
blauwe_hemel
02-09-2004, 17:19
Assalaam alaykoem,
Praktiserende broeders zijn er wel hoor, alhamdoelilah..je moet ze gewoon op de juiste plaatsen gaan zoeken..
Wa salaam alaykoem
lalla_fatima147
02-09-2004, 17:25
ik ben zelf van belgië en ik denk nu eht niet dat we hier allemaal heilig zyn het heeft niets te maken met de locatie hangt gewoon af van persoon tot persoon, opvoeding en ga zo maar verder.... ik denk als we bezig zyn ovr Antwerpen en Brussel we daar ook niet echt een voorbeeld aan kunnen geven. minirok en hoofddoek is nu ook niet de perfecte combinatie meeste mensen hebben een afkeer van de brusselse meisjes maar jah zoals ik al zei heeft niets met locatie te maken
Lady_moi
02-09-2004, 20:13
:goedzo:
Origineel gepost door ieffies
zinloze discussie,
verbeter de wereld begin bij jezelf en let niet op anderen
als je goed kijkt vind je ze ;)
maar helaas de meeste marokkaanse meiden vallen voor geld en auto's.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.