Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beetje bang...

Pagina's : [1] 2

Miss9
02-09-2004, 14:12

Ik weet nie zo goed hoe ik moet beginnen... InschAllah zal ik na het nieuwe jaar verloofd zijn, en ik ben er dolgelukkig mee, maar aan de andere kant maakt het me ongeloofelijk bang... Soms denk ik zo van ja, dan ben ik verloofd en dan gaat het allemaal zo ongeloofelijk snel, en voor je het weet ben je getrouwd en zul je een heel ander leven krijgen... Ik heb zelf ingestemd om te verloven natuurlijk, en het feit dat ik een ander leven krijg, dat is bekend, maar soms maakt dat me wel een beetje bang, want het is natuurlijk niet niks "verloven" Ik dacht , misschien zijn er meerdere onder jullie dames, of jongens die deze gevoelens ook wel eens hebben..

Mysticalia
02-09-2004, 14:18
YEPS :D Is normaal hoor. Een nieuwe stap, een nieuw leven. Een sprong in het diepe.... je zou voor minder bang zijn ;) Maar vertrouw op Allah swt. En vooral veel praten met vrouwen die getrouwd zijn; die zijn een kei in het gerusstellen :D Allah ikemmel bighier inshAllah

DaNGeRouZLy
02-09-2004, 14:20
Origineel gepost door Mysticalia YEPS :D Is normaal hoor. Een nieuwe stap, een nieuw leven. Een sprong in het diepe.... je zou voor minder bang zijn ;) Maar vertrouw op Allah swt. En vooral veel praten met vrouwen die getrouwd zijn; die zijn een kei in het gerusstellen :D Allah ikemmel bighier inshAllah dat juist niet joh die vertellen alleen gekke verhalen:jammer: miss9 mabrouk Insha`allah komt het allemaal goed ;) xXx Aminaatje

Mysticalia
02-09-2004, 14:21
Origineel gepost door DaNGeRouZLy dat juist niet joh die vertellen alleen gekke verhalen:jammer: toch wel :o je moet weten bij je terecht kunt met je vragen ;)

Lalabouya
02-09-2004, 14:22

Tis een hele grote stap meid..! Zie het als een wedergeboorte... Zet je angst om in blijdschap.. En geniet er gewoon van!.. Tis namelijk iets wat je een keer in je leven meemaakt (normaal gesproken) en waar je de rest van je leven op terugkijkt..!

Miss9
02-09-2004, 14:28
InschAllah en bedankt. Ik vroeg me gewoon af, of het normaal was om zo te denken, maar ben nu gerustgesteld dat k nie de enige ben.. :blauwkus:

DaNGeRouZLy
02-09-2004, 14:33
mogen we gebak komen eten?:stout:

Miss9
02-09-2004, 14:34
Origineel gepost door DaNGeRouZLy mogen we gebak komen eten?:stout: :D tuuuuurlijk zoveel als je wilt!

DaNGeRouZLy
02-09-2004, 14:36
Origineel gepost door Miss9 :D tuuuuurlijk zoveel als je wilt! oke dan:banana: zet voor mij alvast maar 3 taarten klaar:hihi:

Miss9
02-09-2004, 14:37
Is het ook zo, dat waneer je verloofd bent, het contact met je vriendinnin zullen verwateren? of ligt dat echt helemaal aan jezelf?

Miss9
02-09-2004, 14:38
Origineel gepost door DaNGeRouZLy oke dan:banana: zet voor mij alvast maar 3 taarten klaar:hihi: haha jij kan er wat van! :p

Sjemmelia
02-09-2004, 14:45
Origineel gepost door Miss9 Is het ook zo, dat waneer je verloofd bent, het contact met je vriendinnin zullen verwateren? of ligt dat echt helemaal aan jezelf? Hoi meid, lah kemmel bel gair inchallah. Maar ik denk dat het gewoon aan jezelf ligt of jij het contact laat verwateren. Ik en mijn beste vriendin die nu al 3 jaar getrouwd is en een kind heeft, hebben nog steeds dagelijks contact we kunnen niet zonder elkaar. Natuurlijk zul je minder tijd hebben dan toen je nog vrijgezel was en meer verplichtingen hebben, maar voor je vrienden maak je tijd en dat doe je met genoegen. :zwaai:

Souraida
03-09-2004, 13:54
He lieverd. Je moet zeker niet bang zijn. Ik heb vriendinnen gehad die dat gevoel ook hadden, maar dat ging al gauw weer over. Ik zelf had dat gevoel niet, maar wilde juist snel dat we gingen trouwen. Ik zou zeggen geniet van deze periode. Wat je band met je vriendinnen betreft, dat heb je zelf in de hand. Ik heb wel een advies voor je en dat is laat je vriendinnen niet in de steek. Ik heb al mijn vriendinnen gewoon te vriend gehouden en heb nog steeds leuke tijden met ze. Er zijn een aantal meiden die ik ken die trouwden en hun vriendinnen waaronder ik lieten stikken. Nadat ze een tijdje getrouwd waren merkten ze dat ze niet zonder vriendinnen kunnen en zochten ons weer op. Dus ook al trouw je hou een beetje tijd over voor je vriendinnen.

Miss9
03-09-2004, 18:12
heej bedankt voor jullie aardige reacties! :D en dat van die vriendinne...ik zou het zeker goed bijhouden..

Glimlachje
03-09-2004, 18:39

Kijk je wel uit meid, heel veel mannen vinden het maar niks vriendinnen over de vloer te hebben.Of dat je altijd met hun op stap bent. Als je maar niet overdrijft, alles met mate.... ;) Allah ykemmel bigir insha Allah.

Pagina's : [1] 2