Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Zou Je Wens Zijn Als Je De HemelPoort Zag???

Pagina's : [1] 2

MocroChick
19-12-2002, 22:58

Ik Wil Graag Weten Wat Jullie zouden Wensen Als Jullie De HemelPoort Zagen.................... :zwaai:

EMIEN
19-12-2002, 23:04
NIET ALLEEN KIJKEN KIJKENKIJKENKIJKEN................ Maar dat die deuren een keertje open gingen

Onslaught
21-12-2002, 16:01
ik zou wensen dat allen mensen die mij haten of mij niet kun vergeven, hun vergeveninf vragen voor de laaste keer, en hun geen pijn meer mogen lijden

sabryn
21-12-2002, 21:52
ik zou wensen dat ik naar binnen mag!!! het kan nooit kwaad om te vragen ja toch? nee heb je, en ja kan je krijgen

SAMMYGIRL
21-12-2002, 21:59

Origineel gepost door Onslaught ik zou wensen dat allen mensen die mij haten of mij niet kun vergeven, hun vergeveninf vragen voor de laaste keer, en hun geen pijn meer mogen lijden so, jij hebt een goed hart :) :goedzo: :goedzo: dit zal denk ik niemand wensen:(

BENTGHATAR
21-12-2002, 22:00
Ik zou vragen of Allah(swt) de zondens van de moslims en moslima's die op aarde zijn zou vergeven, en dat er vrede mag zijn op aarde

AdamX
21-12-2002, 22:02
Origineel gepost door MocroChick Ik Wil Graag Weten Wat Jullie zouden Wensen Als Jullie De HemelPoort Zagen.................... :zwaai: jij gelooft zeker ook in die onzin van ons moeders, dat je de poort van de hemel op lailat alkader kan zien :D dan kan je lang wachten skatje

SAMMYGIRL
21-12-2002, 22:02
Origineel gepost door BENTGHATAR Ik zou vragen of Allah(swt) de zondens van de moslims en moslima's die op aarde zijn zou vergeven, en dat er vrede mag zijn op aarde nog zo iemand met een goed hart, zijn er nog meer mensen? :D

SAMMYGIRL
21-12-2002, 22:03
Origineel gepost door AdamX jij gelooft zeker ook in die onzin van ons moeders, dat je de poort van de hemel op lailat alkader kan zien :D dan kan je lang wachten skatje waarom weer zo'n negatieve reactie? :jammer:

saila
21-12-2002, 22:04
ik zou wensen..dat allah(swt) mijn broers en zussen vergeeft als ze fouten dingen hebben gedaan...en de mensen die roddelen gestraft worden..... nasira:zwaai:

AdamX
21-12-2002, 22:07
Origineel gepost door SAMMYGIRL waarom weer zo'n negatieve reactie? :jammer: zo was het niet bedoeld skatje ik zeg alleen dat het onzin is , maar ik wens jullie allemaal het paradijs inscha Allah

Hannane1980
21-12-2002, 22:09
Ik zou wensen dat ik de mensen tegen zou komen die ik hier al een geringe tijd heeb mogen missen. En dat we ons leven dan weer op een vredige manier kunnen voortzetten. Dat is het gene wat ik het liefst wil. :) Groetjes van Hanan :zwaai: :zwaai:

saila
21-12-2002, 22:11
Origineel gepost door AdamX zo was het niet bedoeld skatje ik zeg alleen dat het onzin is , maar ik wens jullie allemaal het paradijs inscha Allah :goedzo:

SAMMYGIRL
21-12-2002, 22:12
Origineel gepost door AdamX zo was het niet bedoeld skatje ik zeg alleen dat het onzin is , maar ik wens jullie allemaal het paradijs inscha Allah :schok: kan je dat 'skatje' weglaten :rolleyes: als jij vindt dat het onzin is tuurlijk is jou mening mij ging het om de manier waarop je het zei :D

SAMMYGIRL
21-12-2002, 22:15

Hannane1980 & saila :goedzo:

Pagina's : [1] 2