Bekijk originele versie : Uiterlijk......... Belangrijk of niet???
Vinden jullie uiterlijk belangrijk bij het kiezen van je levenspartner? Of helemaal niet??
Ikzelf vind dat uiterlijk zeker een rol speelt, zo kan je bijvoorbeeld zien of iemand netjes/verzorgd is, of juist helemaal niet...
De profeet SAWS heeft ook gezegd: voordat je om iemand de hand vraagt, kun je beter eerst naar haar kijken, ook zodat er meer kans is dat er liefde tussen de beide partijen groeit ;).
Mysticalia
02-09-2004, 12:28
Uiterlijk telt misschien ietsje maar is niet de hoofdreden. Gewoon feit dat ie verzorgd is of niet. maar niet kleur haren of ogen of wat dan ook :rolleyes:
Hart en imaan gaan voor. :o
Miss_Nerd
02-09-2004, 12:30
UIterlijk is maar een vage indruk die je op iemand maakt... het uiterlijk is wat je uniek maakt.....
Tuurlijk speelt uiterlijk een rol, alleen hij mag geen grotere rol spelen dan het innerlijk............!!!!
uiterlijk gaat tog vervagen... :hihi: WIj vrouwtjes.. hangtieten.. volgens mij moeten we dan altijd een kruiwagen meenemen.. jeweet we hebben boodschap...
whahahhah rimpels alles...
hwhahahahahahh SIEKkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
cheekygirl
02-09-2004, 12:31
uiterlijk totaal niet belangrijk zolang hij maar niet als een junk bijloopt :D
uiterlijk speelt zekers een rol! ik zou nooit met een man knn trouwen als ik mij niet tot hem aangetrokken voel! natuurlijk speelt innerlijk ook een grote rol want uiteindelijk straal je schoonheid uit door het innerlijke.
Jezelf verzorgen is iets wat je altijd doet, dus uiterlijk is gewoon standaard. Innerlijk is juist iets wat je later pas ontdekt en dat is blijvend, want uiterlijk verandert naarmate we ouder worden.
Tuurlijk is het mooi meegenomen als iemand knap is, maar dat zegt niets over de kwaliteit van het innerlijke. Neem iemand zoals die is, want ook hij/zij is een schepsel van Allah subhana.
Souraida
02-09-2004, 13:41
Het eerste waar je heen kijkt is het uiterlijk, want in het begin ken je het innerlijke van die persoon niet. Die leer je pas achteraf kennen. Dus uiterlijk is wel belangrijk voor mij. Is natuurlijk niet alles, maar het is wel van belang.
DaNGeRouZLy
02-09-2004, 13:46
uiterlijk speelt wel een rol maar is niet doorslaggevend dat is zijn innerlijke en zijn Imaan. Je moet je ook lichamelijk aangetrokken voelen tot die persoon om ook dat onderdeel van het huwelijk tot een succes te maken. Voor mij hoeft iemand geen beauty te zijn maar ik moet me zeker aangetrokken voelen tot diegene.
Ik wil van alles wat... En gelukkig heb ik dat ook... Mijn schatje ziet er leuk uit en is heel erg lief en heeft een goed hart..
sexywoman
02-09-2004, 14:30
heel belangrijk, ik moet me zowiezo tot diegene aangetrokken voelen, wil niet zeggen dat hij perfect moet zijn, als ik diegene maar antrekkelijk vindt, en zijn karakter moet natuurlijk ook goed zijn.......
Ya_Bad_Boy
02-09-2004, 15:13
Eerst uiterlijk en dan de rest....... klinkt hard maar zo gaat het meestal
wel.
just_me112
02-09-2004, 15:36
Ik denk dat 't uiterlijk wel degelijk een rol speelt. je moet je gewoon aangetrokken voelen tot iemand. Tog is het de innerlijk waar je het mee gaat moeten doen....
DUS MEIDEN LAAT JE JE NIET VERLEIDEN DOOR DE UITERLIJK DE INNERLIJK IS NET ZO BELANGRIJK OF STERKER NOG VEEEEL BELANGRIJKER.....
tarifisht
02-09-2004, 15:39
Origineel gepost door Ya_Bad_Boy
Eerst uiterlijk en dan de rest....... klinkt hard maar zo gaat het meestal
wel.
HARD MAAR WAAR!!!!!! :rolleyes:
je wordt verliefd op het uiterlijk en je gaat houden van het innerlijk.... :Iluvu:
:zwaai:
Ya_Bad_Boy
02-09-2004, 15:41
Origineel gepost door tarifisht
HARD MAAR WAAR!!!!!! :rolleyes:
je wordt verliefd op het uiterlijk en je gaat houden van het innerlijk.... :Iluvu:
:zwaai:
Mee eens! Alleen maar hopen dat het innerlijk net zo aantrekkelijk is als het uiterlijk.
jamelia_lalala
04-09-2004, 15:17
met het innerlijke ga je je hele leven mee zitten en niet met zijn uiterlijk want dat vergaat met de tijd het innerlijke dus niet!!!helemaal mee met miss magribia :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.