Bekijk originele versie : ..:Bruiloft thuis::..
SuperSabra
02-09-2004, 12:14
Kan ook heel gezellig zijn en je bespaart vele kosten:)
yasmina_dh
02-09-2004, 12:25
inderdaad maar aan het eind is het veel opruimen.
Mysticalia
02-09-2004, 12:29
en je moet de ruimte hebben :huil:
SweetRose
02-09-2004, 12:59
Hier in dit huis wil ik echt niet trouwen.
Geen plaats, teveel spullen die kinderen kapot maken etc...Aub voor mij een Zaal...Wij hebben hier al 2 trouwfeesten gehad...NOoooooooit meer zei mijn ma...:hihi:
Gelukkig wonen een paar gezinsleden van ons bij elkaar in de buurt. Dus dan doe je de mannen bij het huis van de ouders. En de vrouwen bij het huis van de broer/zus. Is goed te doen.
fahima17
02-09-2004, 13:03
thuis bruidloft nooit zegt mij moeder.
en als ik ga trouwen is het in een zaal
babybruidje
02-09-2004, 13:10
als het aan mij had gelegen hadden we het gewoon thuis gedaan!!
SuperSabra
02-09-2004, 13:19
Origineel gepost door Najib26
Gelukkig wonen een paar gezinsleden van ons bij elkaar in de buurt. Dus dan doe je de mannen bij het huis van de ouders. En de vrouwen bij het huis van de broer/zus. Is goed te doen.
Ja, dat vind ik dus echt een goed idee...jammer dat dit zo weinig gedaan wordt, mensen willen altijd maar een zaal etc....:)
Mysticalia
02-09-2004, 13:27
Origineel gepost door Najib26
Dat geluk heb ik dus niet :huil:
heb het veel liever thuis, is zo veel gezelliger dan een zaal. :verdriet:
Thuis is het wel gezellig. Gewoon de sfeer die er hangt.
Meestal nodig je alleen maar familie uit en geen vreemden.
Doe je het in een zaal dan moet je iedereen uitnodigen, anders voelen zoveel mensen zich gepaseerd.
Zelf kies ik toch voor een zaal ivm ruimte en omdat we zoveel mensen hebben die allemaal uitgenodigd moeten worden. Het voordeel van een zaal is dat je in de meeste gevallen niks hoeft op te ruimen.
Maar ieder zo zijn eigen wensen en daarom wens ik iedereen het beste. Allah ie kemel belghir.
Succes iedereen
tazaghiniagirl
02-09-2004, 17:18
is wel gezellig maar te krap en kinderen maken rwina...:)
maryam20
02-09-2004, 22:43
assalamoe alaikoem
ik ga volgende weekend trouwen en doe het lekker thuis we hebben een groot huis dat scheelt een heel boel kosten
miss_burberry
02-09-2004, 22:59
Origineel gepost door SuperSabra
Ja, dat vind ik dus echt een goed idee...jammer dat dit zo weinig gedaan wordt, mensen willen altijd maar een zaal etc....:)
Het is volgens mij niet zo dat mensen niet thuis willen doen.. ik denk dat het meer ligt aan ruimtegebrek.. Waar moet je in een 3 kamer flat 80 a 100 mensen kwijt? :moe:
Origineel gepost door miss_burberry
Het is volgens mij niet zo dat mensen niet thuis willen doen.. ik denk dat het meer ligt aan ruimtegebrek.. Waar moet je in een 3 kamer flat 80 a 100 mensen kwijt? :moe:
Maar veel mensen willen ook pochen, uitsloven. Daarom huren ze een zaal en verspillen ze geld. Je hoeft niet de hele stad uit te nodigen. Gewoon directe familieleden, een paar vrienden en de imam. Klaar.
berberszina
04-09-2004, 16:15
1.je moet veel opruimen
2.de kinderen maken rommel (maar ze zijn wel lief, soms dan)
3.je moet een groot huis hebben, anders is het te krap
4.je moet het in de tuin doen met een tent lekker koel is het dann
en 5. success!!!
haha
beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.