Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rellen in Nepal na moorden Irak

Pagina's : [1] 2 3

selima17__1986
02-09-2004, 10:43

Betogers in de Nepalese hoofdstad Kathmandu hebben gisteren hun woede over de executie van twaalf landgenoten in Irak gekoeld op islamitische landgenoten, moskeeën en Arabische bedrijven. http://www.trouw.nl/images/rellen_kathmandu.jpg Overdrijven is ook een vak....

moppi
02-09-2004, 11:14
vindt k ook kk mensen wat heeft de moskee gedaan? maargoed ze zijn natuurlijk gefustreert

selima17__1986
02-09-2004, 11:23
een paar klappen zal hun goed doen , stelletje deugnieten , er zijn maar 12 doden ??? ik snap het niet , Kijk naar Palastina kijk naar de Irakezen die in hun eigenLand dood worden geschoten ??? Wallahi ik snap het niet

appie666
02-09-2004, 11:24
Origineel gepost door selima17__1986 een paar klappen zal hun goed doen , stelletje deugnieten , er zijn maar 12 doden ??? ik snap het niet , Kijk naar Palastina kijk naar de Irakezen die in hun eigenLand dood worden geschoten ??? Wallahi ik snap het niet Alsof die 'terroristen' hier wakker van liggen.

moppi
02-09-2004, 11:28

Origineel gepost door selima17__1986 een paar klappen zal hun goed doen , stelletje deugnieten , er zijn maar 12 doden ??? ik snap het niet , Kijk naar Palastina kijk naar de Irakezen die in hun eigenLand dood worden geschoten ??? Wallahi ik snap het niet ja als we het zo gaan bekijken... waarom helpen de arabische landen hun moslimbroeders niet in irak, palestina, afghanistan, tjsetsjenie???

appie666
02-09-2004, 11:30
Origineel gepost door moppi ja als we het zo gaan bekijken... waarom helpen de arabische landen hun moslimbroeders niet in irak, palestina, afghanistan, tjsetsjenie??? Omdat ze dan hetzelfde lot moeten ondergaan zoals die landen, namelijk een aanval en bezetting door de VS en hun bondgenoten.

moppi
en waarom likken ze de kontjes van de joden en de amerikanen??? een heel goed voorbeeld ----> Ghadafi :D

Perez
Selima die irakezen worden onder andere door hun eigen terrorist-landgenoten doodgemaakt hoor! En snap jij wel dat die tjetjenen een school met 400 kinderen gijzelt? En snap jij wel dat die iraki's 12 onschuldige nepalezen afmaken? En snap jij wel dat er 2 onschuldige franse journalisten worden gegijzeld? Dat zijn allemaal mensen. Mensen die aan het conflict geen schuld hebben. Want die kinderen zijn nog te jong, die nepalezen zijn daar helemaal niet als militair en die fransen hebben juist helemaal niet meegedaan aan die oorlog. En die moskee, ach, dat is een gebouw. Een gebouw kan weer worden opgebouwd, maar een mensenleven is voorgoed voorbij.

moppi
02-09-2004, 11:31
Origineel gepost door appie666 Omdat ze dan hetzelfde lot moeten ondergaan zoals die landen, namelijk een aanval en bezetting door de VS en hun bondgenoten. hoe bedoel je?? waarom moeten ze bezet worden door de vs?

selima17__1986
02-09-2004, 11:32
Origineel gepost door moppi ja als we het zo gaan bekijken... waarom helpen de arabische landen hun moslimbroeders niet in irak, palestina, afghanistan, tjsetsjenie??? die zogenaamde Arabische ' Landen " hebben helemaal klappen Nodig stelletje zwervers zogenaamd Moslims...

appie666
02-09-2004, 11:33
Origineel gepost door moppi en waarom likken ze de kontjes van de joden en de amerikanen??? een heel goed voorbeeld ----> Ghadafi :D Omdat de Joden en Amerikanen 'zwart/wit' denken, je bent voor ze of tegen ze, aangezien ze zoveel macht hebben, kun je beter voor ze zijn, if you cant beat them, join them.

appie666
02-09-2004, 11:34
Origineel gepost door moppi hoe bedoel je?? waarom moeten ze bezet worden door de vs? Die landen helpen wordt in hun ogen gezien als steun aan terrorisme, begrijp je het nou of niet?

selima17__1986
02-09-2004, 11:35
Origineel gepost door Perez Selima die irakezen worden onder andere door hun eigen terrorist-landgenoten doodgemaakt hoor! En snap jij wel dat die tjetjenen een school met 400 kinderen gijzelt? En snap jij wel dat die iraki's 12 onschuldige nepalezen afmaken? En snap jij wel dat er 2 onschuldige franse journalisten worden gegijzeld? Dat zijn allemaal mensen. Mensen die aan het conflict geen schuld hebben. Want die kinderen zijn nog te jong, die nepalezen zijn daar helemaal niet als militair en die fransen hebben juist helemaal niet meegedaan aan die oorlog. En die moskee, ach, dat is een gebouw. Een gebouw kan weer worden opgebouwd, maar een mensenleven is voorgoed voorbij. conclusie DE buitenwereld en dan heb ik het voornamelijk over Amerika o.a , bemoei met je eigen zaken you know je hoeft mij niets uiteleggen... :moe:

moppi
02-09-2004, 11:35
Origineel gepost door Perez Selima die irakezen worden onder andere door hun eigen terrorist-landgenoten doodgemaakt hoor! En snap jij wel dat die tjetjenen een school met 400 kinderen gijzelt? En snap jij wel dat die iraki's 12 onschuldige nepalezen afmaken? En snap jij wel dat er 2 onschuldige franse journalisten worden gegijzeld? Dat zijn allemaal mensen. Mensen die aan het conflict geen schuld hebben. Want die kinderen zijn nog te jong, die nepalezen zijn daar helemaal niet als militair en die fransen hebben juist helemaal niet meegedaan aan die oorlog. En die moskee, ach, dat is een gebouw. Een gebouw kan weer worden opgebouwd, maar een mensenleven is voorgoed voorbij. snap jij wel dat de oorlog in irak gebaseert was op leugens en dus als die oorlog niet uitbrak waren de franse journalisten nooit gegijzelt! en het aantal irakezen dat is omgekomen is door de hebzuchtige amerikanen in de oorlog begrijp jij hun haat dan niet? wat zou je doen als hitler er weer was en ons land weer bezet?? nou dat is hetzelfde! en vergeet niet dat er ieder dag wel tsjetsjeense burgers worden gedood door het rusische leger!!!! ik kan er zo een pagina vol typen maar daar heb k geen zin in mijn conclusie----> : dan zouden de 12 nepalezen nog leven...

moppi
02-09-2004, 11:39

Origineel gepost door appie666 Die landen helpen wordt in hun ogen gezien als steun aan terrorisme, begrijp je het nou of niet? ja k begrijp het nu wel maar nog iets waarom hebben ze dan zoveel macht?? als de arabische landen zouden samenwerken dan is het macht toch groter dan bij de vs?

Pagina's : [1] 2 3