Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens waarom een relatie voordat je met haar trouwt?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Secret_girl
02-09-2004, 09:46

Ik kan niet begrijpen waarom jongens eerst een relatie willen met een meisje en daarna pas met haar trouwen. Een meisje die je 10 maal hebt aangeraakt en hebt gezoend etc etc is toch geen vrouw om mee te trouwen? Wie weet heeft ze dat ook bij andere jongens toegelaten. :confused:

Souhayb
02-09-2004, 09:51
een proefrit met de auto voor aanschaf is toch ook raadzaam!!!! Geintje hoor.

Secret_girl
02-09-2004, 09:57
Ewa ja nu begrijp ik waarom jongens zeggen dat goeie meisjes zeldzaam zijn!!

Gariba_1973
02-09-2004, 10:11
Kun je nagaan hoe zeldzaam goeie jongens zijn, denk daar maar eens over na, want er zijn maar weinig nette jongens op dat gebied!!!!!!!!!

Najib26
02-09-2004, 10:41

Origineel gepost door Gariba_1973 Kun je nagaan hoe zeldzaam goeie jongens zijn, denk daar maar eens over na, want er zijn maar weinig nette jongens op dat gebied!!!!!!!!! Sorry hoor, maar de meeste Marokkaanse vrouwen willen een haramrelatie. Ze krijgen hele goede jongens die bij hun thuis die om haar hand komen vragen, maar ze zeggen massaal nee.

Najib26
02-09-2004, 10:44
Origineel gepost door Secret_girl Ik kan niet begrijpen waarom jongens eerst een relatie willen met een meisje en daarna pas met haar trouwen. Een meisje die je 10 maal hebt aangeraakt en hebt gezoend etc etc is toch geen vrouw om mee te trouwen? Wie weet heeft ze dat ook bij andere jongens toegelaten. :confused: De meeste dwalende jongens trouwen ook niet met zo'n vrouw. Ze gebruiken haar en als ze uitgespeeld zijn dumpen ze haar. En dan gaan ze op naar de volgende. En als ze wat volwassen zijn geworden, dan halen ze een vrouw uit Marokko (75 procent vd Marokkaanse mannen in NL doet dat). De praktiserende mannen gaan vrouwen die haramrelaties willen uit de weg. En zij gaan voor het huwelijk.

alhoceima
02-09-2004, 10:46
[nou dat is niet waar hoor broeder, het zijn niet de meeste marokkaanse vrouwen, misschien een paar maar jah dat moeten ze dan maar zelf weten, als iedere broeder een vrouw als zijn eigen zuster zou behandelen, dan zou hij nooit het lef hebben haar aan te raken voor het huwelijk....]Origineel gepost door Najib26 Sorry hoor, maar de meeste Marokkaanse vrouwen willen een haramrelatie. Ze krijgen hele goede jongens die bij hun thuis die om haar hand komen vragen, maar ze zeggen massaal nee. [/QUOTE]

Maisam
02-09-2004, 10:49
Origineel gepost door Najib26 Sorry hoor, maar de meeste Marokkaanse vrouwen willen een haramrelatie. Ze krijgen hele goede jongens die bij hun thuis die om haar hand komen vragen, maar ze zeggen massaal nee. Dit is niet helemaal waar. Ik ken genoeg meiden die GEEN haramrelaties nemen en gewoon op de ware wachten, die naar haar ouders toe gaan stappen. Jij zegt de meeste Marokkaanse vrouwen WILLEN een haramrelatie ??? :confused: LATEN WE NOU NIET ELKAAR DE ''SCHULD'' GAAN GEVEN, VAN IETS WAT JE NIET ZEKER KUNT WETEN. Volgens geldt dit NET ZO GOED voor de Marokkaanse jongens. Als je ze vraagt: waarom een Haramrelatie ? Krijg je als antwoord: Om je beter te leren kennen. Als ze geen Marokkaans meisje kunnen krijgen, gaan ze naar de Nederlandse meiden. Pas over een aantal jaartjes gaan ze ''serieus'' nadenken over de Islam en gaan naar de ouders van een MAROKKAANS MOSLIM MEISJE ! Mijn gedachte is dan: JE LEERT ELKAAR PAS ECHT KENNEN, ALS JE ONDER 1 DAK WOONT !!! No hard feelings. Salaam ou 3alaikoum

Maisam
02-09-2004, 10:53
Origineel gepost door Najib26 De meeste dwalende jongens trouwen ook niet met zo'n vrouw. Ze gebruiken haar en als ze uitgespeeld zijn dumpen ze haar. En dan gaan ze op naar de volgende. En als ze wat volwassen zijn geworden, dan halen ze een vrouw uit Marokko (75 procent vd Marokkaanse mannen in NL doet dat). De praktiserende mannen gaan vrouwen die haramrelaties willen uit de weg. En zij gaan voor het huwelijk. Dit is een stuk beter, dan dat stukje ervoor :D En de praktiserende dames gaan playertjes uit de weg, die haramrelaties willen. En zij willen een praktiserende moslim MAN. :)

Najib26
02-09-2004, 10:53
Origineel gepost door alhoceima nou dat is niet waar hoor broeder, het zijn niet de meeste marokkaanse vrouwen, misschien een paar maar jah dat moeten ze dan maar zelf weten, als iedere broeder een vrouw als zijn eigen zuster zou behandelen, dan zou hij nooit het lef hebben haar aan te raken voor het huwelijk Doe alleen maar een rondvraag hier op het forum. Ze zeggen dan: ik ga heus niet met een vreemde trouwen. Echt, de meesten hebben allemaal een haramrelatie (gehad) of ze willen er een in de toekomst. Marokkaanse vrouwen die nooit een haramrelatie hebben gehad, zijn echt uitzonderingen.

Najib26
02-09-2004, 10:56
Origineel gepost door dhc_crewww 75% wauw :moe: en hope zit dat bij de vrouwen of trouwen zij niet meer wheehehe zou t wel begrijpen als ik zo buiten zie lopen kuddeschapen Tja, zij moeten dan ook maar uit Marokko trouwen. Sommigen doen het uit vrije wil. En anderen doen het omdat ze geen andere keus meer hebben (logisch als 75 procent vd mannen zijn vrouw uit Marokko haalt).

Maisam
02-09-2004, 10:57
Origineel gepost door Najib26 Doe alleen maar een rondvraag hier op het forum. Ze zeggen dan: ik ga heus niet met een vreemde trouwen. Echt, de meesten hebben allemaal een haramrelatie (gehad) of ze willen er een in de toekomst. Marokkaanse vrouwen die nooit een haramrelatie hebben gehad, zijn echt uitzonderingen. Tja, gelukkig zal iedereen voor zijn of haar eigen daden boeten. Ze moeten het allemaal zelf weten. Later zullen ze zeker spijt hebben. Wie niet leren wil, moet voelen. :zwaai:

Maisam
02-09-2004, 10:59
Origineel gepost door Najib26 Tja, zij moeten dan ook maar uit Marokko trouwen. Sommigen doen het uit vrije wil. En anderen doen het omdat ze geen andere keus meer hebben (logisch als 75 procent vd mannen zijn vrouw uit Marokko haalt). Moet er niet aan denken... :(

alhoceima
02-09-2004, 11:00
geloof mij nou maar broeder dat er zat echt zat marokkaanse vrouwen zijn die gewoon op een halal manier iemand willen ontmoeten, kijk maar dan heb ik het wel over de vrouwen die vrees hebben voor Allah SoebhanaWatahallah, en weten hoe het eigenlijk hoort, wat is er mooier dan de wetten van Allah SoebhanaWatahalla op te volgen...., by the way zoals hollanders weleens zeggen:"soort zoekt soort" ik denk dat het ook echt zo is.....ik zelf heb ook vier jaar moeten wachten voordat ik eindelijk iemand ontmoette die hetzelfde wilde als mij, dus geen relatie en al die onzin, maar gelijk straigt to the point zijn....., wij hebben elkaar wel een beetje leren kennen, maar wel op een halal manier, er was altijd iemand bij, alhamdoelilah als jij dit ook wilt moet je Allah SoebhanaWatahalla erom vragen, en insjaAllah zal je vinden wat je zoekt..... :zwaai:

Maisam
02-09-2004, 11:02

Origineel gepost door dhc_crewww ja ik ga ook eentje uit marokko halen die van hier zijn niet te vertrouwen afgelikte boterhammen :jammer: Ik trouw een Islamitische man uit een ander land, dan Marokko. :ego: Just kidding. Ik moet gewoon met een Islamitische ARIFIE trouwen UIT NL ! :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15