Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meskien Mustapha van BigBrother:(

Pagina's : [1] 2

MocroChick
19-12-2002, 22:24

Meskieeeeeeeeen snik....snik..snik wie heeft er ook medelijden???

berbertje00
19-12-2002, 22:26
ja echt jammer, ik gunde het hem echt, alleen al voor het feit dat hij een marokkaan was, maar ja niets aan te doen

RaZer
19-12-2002, 22:26
Misschien moeten we allemaal geld sturen.. Ik bedoel hij zal het nu wel moeilijk hebben.. als ik al die medelijden hier lees.

saidaaatje
19-12-2002, 22:27
ik vind t wel jammer maarre t boeide hem schijnbaar nie......ik bedoel hij had geen idee waarom hij t huis inging.......hmmmmm wel raar ik bedoel hij vond t niet leuk.......maarre hij bleef er wel zitten ondanks ramadan lhied enzz dus tja hmm maarre tcoh hij was wel ruig enne hij heeft zeker een hart anders ging ie niet janken met zijn broer:D:D

berbertje00
19-12-2002, 22:29

Origineel gepost door RaZer Misschien moeten we allemaal geld sturen.. Ik bedoel hij zal het nu wel moeilijk hebben.. als ik al die medelijden hier lees. nee dat geld sturen we naar jou, kan je weer nieuwe rijlessen betalen :D , ik vind jou zieliger

Guadaloupe
19-12-2002, 22:31
500 000 euro, ewa ja als je er al zo lang in zit, waarom dan vrijwillig eruit geld, mensen, geld was de reden (denk ik :D )

RaZer
19-12-2002, 22:31
Origineel gepost door berbertje00 nee dat geld sturen we naar jou, kan je weer nieuwe rijlessen betalen :D , ik vind jou zieliger was ik het net vergeten kom je er weer mee :verdriet:

berbertje00
19-12-2002, 22:33
Origineel gepost door RaZer was ik het net vergeten kom je er weer mee :verdriet: haha, ik zal er altijd zijn om je er aan te herinneren, zoals jij mij herinnert aan je eerst plek bij die Quiz, dus een dealtje afsluiten :rolleyes: Dikke kus

Chaimaa
19-12-2002, 22:34
waarom zielig vinden? hij wist heus wel dat hij er een donderdag uit zou kunnen gaan :rolleyes:

RaZer
19-12-2002, 22:36
Origineel gepost door berbertje00 haha, ik zal er altijd zijn om je er aan te herinneren, zoals jij mij herinnert aan je eerst plek bij die Quiz, dus een dealtje afsluiten :rolleyes: Dikke kus Dat is waar :D... Maar Insha Allah zal ik volgende keer halen. Ik zal nog wel een paar kanzen krijgen. Ik weet niet of onslaught terugkomt. En als hij terugkomt zullen we niet zeker weten of hij doorgaat. Dus mischien zal jij geen kans mer krijgen :stout: :bril:

SaraZena
19-12-2002, 22:39
ik vond het onwijs tof dat er een marokkaan in dat BB huis zat, maar met zo'n houding kan je nooooooit winnen. Het valt me nog mee dat ie er zo lang in heeft gezeten.

Massilya20
19-12-2002, 22:54
Waren mijn tig van sms-jes voor niets geweest. En die van mijn nichten en buurmeisjes en vriendinnen en zussen en .......................

asmae21
19-12-2002, 22:58
:zwaai: salaam salaam. wat meskien moustapha hij is nu lekker thuis bij zijn familie die hij zo erg mistte, dus hij zal wel blij zijn, maar nu kan ik zijn schattige kop niet meer zien :traan1:

kickboxgirl
19-12-2002, 23:30
neeeeeeeeee moustapha is der uitttttttt neeeeeeeeeeeeee die eikelssssssss hij was de beste man tfoeee nee man ik ga niet slapen vuile ,,,,,,

berbertje00
19-12-2002, 23:39

Origineel gepost door RaZer Dat is waar :D... Maar Insha Allah zal ik volgende keer halen. Ik zal nog wel een paar kanzen krijgen. Ik weet niet of onslaught terugkomt. En als hij terugkomt zullen we niet zeker weten of hij doorgaat. Dus mischien zal jij geen kans mer krijgen :stout: :bril: inshallah zal jij het de volgende keer halen, want anders...... En wat die spel bertreft, maakt niet uit, jij bent eerder begonnen, want als we tegelijk waren begonnen, tsja dat was ik duidelijk de winnares :rolleyes:

Pagina's : [1] 2