Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse megaster komt naar Nederland

Salim22
02-09-2004, 02:00

Marokkaanse megaster komt naar Nederland http://www.maroc.net/newrc/img/sb/hayatelidrissi.jpg Hayat el Idrissi ROTTERDAM (ANP) - De Marokkaanse zangeres Hayat el Idrissi komt naar Nederland. Op 8 oktober treedt ze op in De Doelen in Rotterdam, een dag later is zij te zien in De Meervaart in Amsterdam. Hayat el Idrissi is in de Arabische wereld erg populair en bestormt daar regelmatig de hitlijsten. De Marokkaanse treedt al van kinds af aan op. Ze volgde het conservatorium in Cassablanca en werd nadien alleen maar populairder. Hayat el Idrissi wordt vaak vergeleken met Oum Koulthoum, de 'moeder van het Arabische lied'. Het is de eerste keer dat El Idrissie in Nederland optreedt. Voor de liefhebber van het levenslied :Iluvu:

meknessia86
09-09-2004, 17:43
Ik heb eerlijk gezegd nooit van haar gehoord :confused:

Bless
10-09-2004, 17:04
Origineel gepost door Salim22 Marokkaanse megaster komt naar Nederland http://www.maroc.net/newrc/img/sb/hayatelidrissi.jpg Hayat el Idrissi ROTTERDAM (ANP) - De Marokkaanse zangeres Hayat el Idrissi komt naar Nederland. Op 8 oktober treedt ze op in De Doelen in Rotterdam, een dag later is zij te zien in De Meervaart in Amsterdam. Hayat el Idrissi is in de Arabische wereld erg populair en bestormt daar regelmatig de hitlijsten. De Marokkaanse treedt al van kinds af aan op. Ze volgde het conservatorium in Cassablanca en werd nadien alleen maar populairder. Hayat el Idrissi wordt vaak vergeleken met Oum Koulthoum, de 'moeder van het Arabische lied'. Het is de eerste keer dat El Idrissie in Nederland optreedt. Voor de liefhebber van het levenslied :Iluvu: MEGA STER...!¿!¿ Hoe dang ... :confused: Ken 'r niet....

smileyy
10-09-2004, 19:29
Origineel gepost door Bless MEGA STER...!¿!¿ Hoe dang ... :confused: Ken 'r niet.... wahahhaahaha,me too!! nog nooit van gehoord hoor:comfused: :zwaai:

PowerQueen
11-09-2004, 19:04

Met dat uiterlijk?

meknessia86
11-09-2004, 20:12
Origineel gepost door PowerQueen Met dat uiterlijk? Wat heeft haar uiterlijk met haar stem te maken :rolleyes:

LaiLaaTJuH
11-09-2004, 20:29
Ken haar niet..

PowerQueen
12-09-2004, 12:33
Origineel gepost door meknessia86 Wat heeft haar uiterlijk met haar stem te maken :rolleyes: Volgens mij best wel veel als je een "ster" wilt zijn. :moe:

meknessia86
12-09-2004, 13:18
Origineel gepost door PowerQueen Volgens mij best wel veel als je een "ster" wilt zijn. :moe: Volgens vele mensen is ze al een STER en dat heeft niks met haar uiterlijk te maken :rolleyes: .

PowerQueen
12-09-2004, 14:57
Origineel gepost door meknessia86 Volgens vele mensen is ze al een STER en dat heeft niks met haar uiterlijk te maken :rolleyes: . In Marokko, jah geniet van je "STER"

meknessia86
12-09-2004, 17:07
Origineel gepost door PowerQueen In Marokko, jah geniet van je "STER" Genieten laat ik wel aan anderen over......... :rolleyes:

AMAR421
13-09-2004, 16:38
ik wil dat milouda komt :(

PowerQueen
13-09-2004, 18:45
Origineel gepost door meknessia86 Genieten laat ik wel aan anderen over......... :rolleyes: Wat jij wilt.