Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De marokkaanse traditie rondom het Kerstpakket

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
19-12-2002, 21:57

ja ja ja mensen!! het is weer tijd om te grabbelen in de grote versierde dozen die je van je werkt krijgt/die je ouders van hun werk krijgen. lekker lekker :D .maar er zit altijd wel wat in wat haram is :kwaad: jammer genoeg hebben sommige marokkanen er een traditie van gemaakt om flessen wijn/ producten die niet halal zijn aan de buurvrouw te schenken...ik begrijp nog steeds niet hoe sommige onder ons aan zo'n gedachte zijn gekomen..gisteren had ik het er nog over bleek heel mijn groepje op school het op die manier te doen. :confused: het is haram mensen..zoeits moet je weggooien zodat er niemand meer van kan genieten..want je mag buurman of buurvrouw (ookal is het een kafir) niet aanzetten tot het eten/drinken van iets dat haram is :jammer:...voor degene die het niet wisten...die weten het nu

Angel
19-12-2002, 22:03
dat wist ik niet :huil: :huil: :huil: :huil: :huil:

Chaimaa
19-12-2002, 22:09
Origineel gepost door angel21 dat wist ik niet :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: now you know it :) pas als je het weet en je het fout doet dan pas is het erg... :)

mocro4life16
19-12-2002, 22:10
ik geef het elke jaar weer aan mijn kat, is dat ook harram?? :tranen:

Angel
19-12-2002, 22:15

Origineel gepost door Chaimaa now you know it :) pas als je het weet en je het fout doet dan pas is het erg... :) thnx sweety, weer wat nieuws geleerd!!!

Chaimaa
19-12-2002, 22:16
Origineel gepost door GEBROKEN dat is een heel goed punt ja ..kwist het al ..want je zet inderdaad de ander toe om te gaan drinken :p heel goed meiske ..maarre verwacht geen bloemetje ofzo he ;) JaJa ik ben wel goed :bril:....:melig: wanneer krijg ik die roos nou van je sweety :Iluvu: ik geef het elke jaar weer aan mijn kat, is dat ook harram?? meen je dat nou??? :D thnx sweety, weer wat nieuws geleerd!!! your welcome!! did it with pleasure :D

Chaimaa
19-12-2002, 22:19
Origineel gepost door GEBROKEN uuuhhh heb hem op je avatar geplakt..heb je hem al geroken? :D ik zie m wel maar ik ruik hem niet :rolleyes:

Chaimaa
19-12-2002, 22:21
Origineel gepost door GEBROKEN mankeert er wat aan uw reukorgaan?..ik zal dat nader gaan moeten inspecteren ...wijst uw het neusje maar in de lucht..dat word weer wat knipwerk :rolleyes: :ego: Whatever

Chaimaa
19-12-2002, 22:25
Origineel gepost door Kadir Uhum, ik heb geen kerstpakketje:(:traan2: echt wel ik sta voor je deur met een strikje om me heen :hihi:

Chaimaa
19-12-2002, 22:52
:stout: ewa ntina ked 3raf ne tfellauw chi7eja m3a hed l3eyel hneja

PerfectTangawia
19-12-2002, 22:52
Origineel gepost door GEBROKEN kadir it must be your lucky day :giechel: ;) hahahaha die is echt goed.... maar inderdaad je hebt gelijk dat doen de meeste marokannen en het mag juist absoluut niet.. Ik wist dat leuk dat je het effe doorverteld.. was ik niet opgekomen.. tangawia

Najib26
19-12-2002, 23:38
Ik krijg altijd twee flessen van die hele dure wijn :( Het geeft mij een heel goed gevoel als ik die volle fles zo in de glasbak donder. Vooral als Nederlanders kijken :D

Dalilah
20-12-2002, 16:17
Jaa dat wis ik al dat het haram was als je iemand wat geeft wat haram is... Ik heb dit jaar helemaal geen kerstpakket gekregen, bedrijf heeft geen geld....Dan niet toch...

Dida
20-12-2002, 16:19
Origineel gepost door Najib26 Ik krijg altijd twee flessen van die hele dure wijn :( Het geeft mij een heel goed gevoel als ik die volle fles zo in de glasbak donder. Vooral als Nederlanders kijken :D hahaha..dat had ik willen ZIEN :giechel:

Chaimaa
20-12-2002, 18:26

Origineel gepost door Najib26 Ik krijg altijd twee flessen van die hele dure wijn :( Het geeft mij een heel goed gevoel als ik die volle fles zo in de glasbak donder. Vooral als Nederlanders kijken :D :hihi: me broer heeft er een traditie vangemaakt om ze kapot te gooien achter de garaga om 12 uur s'nachts is echt een grappig gezicht :D dit keer zat er gelukkig geen wijn of varken in :)

Pagina's : [1] 2