Bekijk originele versie : Ik Hulp Nodig Met Slaapstand
Xprocent
28-10-2010, 20:06
Ik heb laatst een nieuwe draadloze toetsenbord Gekocht En ik heb mijn laptop aan gesloten met een HDMI Kabel aan mijn tv maar als ik nu Mijn Laptop in slaapstand heb Kan ik hem niet met dat draadloos toetsen bord uit slaapstand halen Hebben juliie misschien een Oplossing ? Ps. Ik heb Windows 7 .
,Alvast bedankt
Xpro
_________abdel
28-10-2010, 20:50
Ik heb laatst een nieuwe draadloze toetsenbord Gekocht En ik heb mijn laptop aan gesloten met een HDMI Kabel aan mijn tv maar als ik nu Mijn Laptop in slaapstand heb Kan ik hem niet met dat draadloos toetsen bord uit slaapstand halen Hebben juliie misschien een Oplossing ? Ps. Ik heb Windows 7 .
,Alvast bedankt
Xpro
Deze link moet je op weg kunnen helpen (neem aan dat hetzelfde geldt voor usb toetsenbord).
De computer uit stand-by halen inschakelen voor een USB-muis (http://support.microsoft.com/kb/280108)
Als je je laptop aan de voedingsadapter hebt terwijl deze aan je tv is aangesloten, kan je via energiebeheer aangeven dat het niet op standby springt..
Xprocent
29-10-2010, 00:06
Dankje Wel
Maar er blijft nog steeds een probleem want het schijnt dat ik 3 toetsen borden heb aangesloten terwijl ik er maar 2 heb Het ''main''toetsen bord en me Draadloze ( Met muis) En er staat iets met Compatibele Al ge- googled maar niks gevonden over het woord en die website Bracht me ook nergens want als ik 1 van de 2 toetsen borden klik heeft er 1tje maar een vakje van De Computer Uit Standby Halen
alvast bedankt ,
Xpro
Ik had ooit problemen met ontwaken uit de slaapstand toen ik een nieuwe muis had gekocht.
Dat kon worden opgelost door een instelling in de BIOS te wijzigen.
Maar ik heb nu een andere PC en geen Windows meer, dus ik kan er verder niet veel over zeggen.
Xprocent
29-10-2010, 18:26
heb je een mac ?
heb je een mac ? Linux Ubuntu & Mint.
Xprocent
29-10-2010, 19:11
Oh oke maar ik mis 2 Vakken Energiebeheer en nog 1 Maar dat is bij die HID Muis niet bij die PS/2 Muis Die Kan Wel de Pc Uit Standby halen Is er soms een programma Die die 2 vakken terug kan krijgen ?
Alvast bedankt
Xpro
marocieboy
29-10-2010, 19:19
Oh oke maar ik mis 2 Vakken Energiebeheer en nog 1 Maar dat is bij die HID Muis niet bij die PS/2 Muis Die Kan Wel de Pc Uit Standby halen Is er soms een programma Die die 2 vakken terug kan krijgen ?
Alvast bedankt
Xpro
Heb je al gekeken bij apparatenbeheer of je een driver kunt updaten voor die toetsenbord en/of muis? Wellicht dat een update het probleem oplost.
_________abdel
29-10-2010, 19:39
Alvast bedankt
Xpro
Kan zijn dat het niet nodig is.. probeer het eerst maar eens uit :) niet alle devices die voorkomen in apparaatbeheer, hoeven per se fysieke devices te zijn..
Xprocent
31-10-2010, 10:12
Geen idee?
Geen updates niks .. :S En nu zit ik ook al met een blackberry probleem
marocieboy
31-10-2010, 15:30
Geen idee?
Geen updates niks .. :S En nu zit ik ook al met een blackberry probleem
Misschien is het onmogelijk wat je wilt..geen idee. Je zou eventueel de driver van het apparaat kunnen verwijderen en dan opnieuw installeren mocht dat effect hebben.
Weet je zeker ook dat je pc verder virus- en spywarevrij is en dat je geen hardware problemen hebt?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.