Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lijfwachten vergeten Sharon

Salim22
01-09-2004, 23:54

Lijfwachten vergeten Sharon De Israëlische radio maakte woensdag bekend dat de lijfwachten van de Israëlische premier Ariel Sharon hun baas zijn vergeten en zonder hem zijn weggereden toen ze hem thuis kwamen ophalen. Het streng bewaakte konvooi arriveerde bij Sharons woning om hem naar het parlement te brengen. Nadat men dacht dat Sharon was ingestapt, vertrok het konvooi richting het parlement. Daar aangekomen ontdekten de agenten van Shin Bet dat de premier nog met zijn persoonlijke lijfwacht thuis zat. Inmiddels heeft de Shin Bet, die verantwoordelijk is voor de veiligheid van de premier, een onderzoek ingesteld. Sharon zou een van de best beschermde personen ter wereld zijn.

selima17__1986
01-09-2004, 23:55
lekker voor die vetzak bolle ,

Naizah
02-09-2004, 00:08
Sharon komt nog wel aan de beurt...Ooit zal iemand de kans krijgen deze nare man te laten verdwijnen.

Salim22
02-09-2004, 00:09
Dit zou de wereldvrede ten goede kunnen komen. Gewoon Sharon eens in de Palestijnse gebieden op straat vergeten.

hafiberber
02-09-2004, 21:06

hem in een gaskamer vergeten dat zou echt goed zijn voor die vette racist uit tel aviv.

FAITHLESS
02-09-2004, 21:11
Sharon , wat moet ik daar nou over zeggen . Nee , ik zeg niets over dat beest . Mijn kwaad kan ik niet in woorden overbrengen. Doe ik dat toch , dan is de kans groot dat ik een ban krijg .

leila_tetouania
02-09-2004, 21:32
hoe kunne ze hem nou over het hoofd zien, sjow dat moete dan wel hele schele bewakers zijn. maja dinge gebeuren nou eenmaal, en nu gaat de hele bewakingwereld natuurlijk wakker liggen omdat de heer Sharon niet goed genoeg bewaakt wordt. ach gossie, een nieuwe missie erbij voor zijn persoonlijke lijfwacht bush. Hoeveel zou hij er nu weer voor over hebben om zijn sharon te verdedigen

selima17__1986
02-09-2004, 21:35
kicken...