Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes met gele tanden

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
01-09-2004, 23:28

Hebben jullie wijven dat niet in de gaten, hoe foking geel je tanden worden van roken. Dus kijk niet raar op als praatjes oog in oog tegenover je staat en jou dat verteld dat je tanden geel zijn! Ik vertel altijd graag die slechte nieuws! :)

MrW
01-09-2004, 23:35
meisje je bent zo lelijk als de nacht je tanden zijn zo geel als een kanarie vacht :lol:

praatjes
01-09-2004, 23:37
Origineel gepost door MrW meisje je bent zo lelijk als de nacht je tanden zijn zo geel als een kanarie vacht :lol: Precies! :)

SweetM
01-09-2004, 23:40
praatjes..die naam al..als je dit soort topics wil openen, hoor je eerst een foto van je eigen gebit als eerst te posten, dan kunnen anderen ook over jou gebit oordelen snappie ..

Hanaetje
01-09-2004, 23:44

Je hebt gelijk, ... Je gebit word geel van het roken, maar dat "geel worden" geeft geen voorkeur aan meisjes hoor...ook aan jongens :D Why smokin' ? als je weet da 1 sigaret je leven met 1 minuut verkort...of zijn de meeste blind dat ze de waarschuwing niet op de verplakking kunnen lezen...*zucht* Zehma " ik wil cool zijn, ik ga roken ":jammer: greetz

praatjes
01-09-2004, 23:45
Origineel gepost door SweetM praatjes..die naam al..als je dit soort topics wil openen, hoor je eerst een foto van je eigen gebit als eerst te posten, dan kunnen anderen ook over jou gebit oordelen snappie .. Mijn gebid mankeerd niks, en die ga jij niet zien ook. Ik kan opnemen van je bericht dat jij rookt. Je zal wel kwa schoonheid heel erg achteruit zijn gegaan of niet soms. Hey ik gaf alleen een goede raad, op mijn manier! :)

cheekygirl
01-09-2004, 23:47
Origineel gepost door MrW meisje je bent zo lelijk als de nacht je tanden zijn zo geel als een kanarie vacht :lol: ooo meisje je laat me schrikken als je lacht :D

praatjes
01-09-2004, 23:49
Origineel gepost door Hanaetje Je hebt gelijk, ... Je gebit word geel van het roken, maar dat "geel worden" geeft geen voorkeur aan meisjes hoor...ook aan jongens :D Why smokin' ? als je weet da 1 sigaret je leven met 1 minuut verkort...of zijn de meeste blind dat ze de waarschuwing niet op de verplakking kunnen lezen...*zucht* Zehma " ik wil cool zijn, ik ga roken ":jammer: greetz Haha je klopt. Maar toch geeft het niet als een jongen rookt, maar als een meisje dat doet wel. Zij is dan gewoon super lelijk geworden met 99 procent! Moetje durven een sigaretje voor mijn neus op te steken als je een meisje bent, klap in je gezicht. Dooft het vuur ook meteen uit :)

praatjes
01-09-2004, 23:52
Origineel gepost door cheekygirl ooo meisje je laat me schrikken als je lacht :D Zing eens nog een liedje voor mijn, kom ga door :)

cheekygirl
01-09-2004, 23:53
Origineel gepost door praatjes Zing eens nog een liedje voor mijn, kom ga door :) nee ik ben moe ik wil mijn mooie stem niet verheffen :o

praatjes
01-09-2004, 23:55
Origineel gepost door cheekygirl nee ik ben moe ik wil mijn mooie stem niet verheffen :o hmmm oke wat heb je nog meer wat mooi is behalve je stem?

SweetM
Origineel gepost door praatjes Mijn gebid mankeerd niks, en die ga jij niet zien ook. Ik kan opnemen van je bericht dat jij rookt. Je zal wel kwa schoonheid heel erg achteruit zijn gegaan of niet soms. Hey ik gaf alleen een goede raad, op mijn manier! :) ach ja als ik moet toegeven.. mn tanden hebben zware tijden achter de rug.. had eerst echt super gele tanden heb wel een foto ervan http://www.tcc-praktijkonderwijs.nl/grassroots/antirokensite/images/algemeen/Geletanden.jpg Maar dit is 2 jaar geleden, ik bleek nu mn tanden 1 keer per week met chloor en geloof me.. het is echt een verbetering.. meiden die roken.. probeer t uit en je zal t merken ..het helpt ze zien er nu zo uit http://www.smile-dr.com/alxandr/alxndra1.jpg Ben er wel blij mee.. beter dan eerst in ieder geval :)

Hanaetje
Origineel gepost door praatjes Haha je klopt. Maar toch geeft het niet als een jongen rookt, maar als een meisje dat doet wel. Zij is dan gewoon super lelijk geworden met 99 procent! Moetje durven een sigaretje voor mijn neus op te steken als je een meisje bent, klap in je gezicht. Dooft het vuur ook meteen uit :) hahaha Ik moet eerlijk zeggen als je een meisje ziet roken is dat echt 500keren belachelijker dan bij een jongen en jaa lijkt zij ook 500 keren "vuiler" in men ogen :D MAAR...als een jongen in men gezicht probeert te roken ..? hahaha die moet eens durven...ik zal eerst super overdreven hoesten in zijn gezicht , waaien met men hand om de stank te verjagen en kwaad kijken hmmm ...dan zijn ze direct weg van men buurt maar pas als ze ff kwaad zien want ze moeten ff laten zien dat ze macho's zijn en "kunnen roken"...who cares but ya :rolleyes:

praatjes
01-09-2004, 23:56
Origineel gepost door Marocca :haha:!! Wat lach jij daar! Gevaarlijke ogen ;)

Marocca
01-09-2004, 23:57

Origineel gepost door praatjes Wat lach jij daar! Gevaarlijke ogen ;) Ik lach je toe :p Best grappig allemaal en thanx ;)

Pagina's : [1] 2 3