Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie belegt hier?

Pagina's : [1] 2 3

Arab4power
28-10-2010, 01:42

Salaam alaikoem Wie belegt hier en wat is zijn ervaringen daarmee? ik wil binnenkort beginnen met beleggen! graag hoor ik van iemand zijn ervaringn wa salaam

Telefoonlader
28-10-2010, 22:51
Ik beleg

Telefoonlader
28-10-2010, 23:00
binck bank aanvragen dft goed in de gaten houden. Investeer in medicijnen om evt geld te verdienen http://www.telegraaf.nl/dft/ Momenteel is Pharming hot. Zie koptekst van pharming vandaag 0.26 euro per aandeel kan zo naar de 2 euro per aandeel dus als je iets gaat kopen koop pharming Verder moet je het doen voor je hobby en niet met alles inzetten. Geld dat je kunt missen succes

Arab4power
28-10-2010, 23:06
binck bank aanvragen dft goed in de gaten houden. Investeer in medicijnen om evt geld te verdienen http://www.telegraaf.nl/dft/ Momenteel is Pharming hot. Zie koptekst van pharming vandaag 0.26 euro per aandeel kan zo naar de 2 euro per aandeel dus als je iets gaat kopen koop pharming Verder moet je het doen voor je hobby en niet met alles inzetten. Geld dat je kunt missen succes Thnx voor je reactie Pharming.. hoeveel moet ik ervan kopen? 2000 euro?

Telefoonlader
28-10-2010, 23:25

Thnx voor je reactie Pharming.. hoeveel moet ik ervan kopen? 2000 euro? Wees slim verdeel je risico. Nooit al je geld in 1 bedrijf. Als jij die 2000 euro een jaar niet nodig zult hebben moet je het zeker doen.

Arab4power
28-10-2010, 23:45
Ik gebruik google finance... in plaats van DFT. Maar dft is ook wel goed voor algemeen nieuws.. Hoe gaa thet bij jouw? de beleggingen? Kun je me uitleggen wat een turbo is?

egel-streler
28-10-2010, 23:49
Kijk ook vaak naar CNBC, leer je best veel van. Turbo's zit meer geld in dan aandelen maar is ook een groter risico, moet je pas doen als wat ervaring hebt.

Frexy
29-10-2010, 00:48
haram :)

Arab4power
29-10-2010, 00:50
haram :) Graag met bron! Islamqa.com beweert dat het niet haraam is, je moet alleen niet beleggen in dubieuze dingen zoals alcohol etc. voor zover is beleggen niet haraam!

Sharingan
29-10-2010, 02:11
ik deed het. Financiele schade aan ondervonden. Ik raad het je niet aan als je nog studeert want je gaat er veel tijd in steken en je wordt er gek van. Maar alles is een ervaring toch

Telefoonlader
29-10-2010, 09:47
ik deed het. Financiele schade aan ondervonden. Ik raad het je niet aan als je nog studeert want je gaat er veel tijd in steken en je wordt er gek van. Maar alles is een ervaring toch Uiteraard moet je je realiseren dat er een risico is dat je verlies gaat draaien. Je moet geld investeren wat je minimaal 1 jaar niet nodig zult hebben. Je moet veel lezen op DFT. Er zijn forums waar economen en investeerders met elkaar discuseren http://dft.bindex.nl/Aandeel/96535/Pharming_Group.html#reacties Ik doe het puur en alleen voor de fun en je kan met je rendement heel wat leuke dingen doen. Als je het goed doet kun je je investering vervierdubbelen. berekening: 1 aandeel kost 0.26 cent In jou geval koop je voor 2000 euro aandelen dat zijn 7692 aandelen 2 euro per aandeel is rieeël na een jaar is dus 1.74 euro winst per aandeel.\ 7692 x 1.74 = 13.384 euro winst in 1 jaar tijd. Turbo's moet je dag en nacht meebezig zijn en je risico factor verdubbelt. Ik zou daar niet aanbeginnen Succes mate

Soufyan_EL
29-10-2010, 10:13
Ik belegde maar had geen mega grote winst. Ben er mee gestopt. Ik heb nog wel een aandeel op mijn naam staan, binnenkort verkocht.

Arab4power
29-10-2010, 11:09
ik deed het. Financiele schade aan ondervonden. Ik raad het je niet aan als je nog studeert want je gaat er veel tijd in steken en je wordt er gek van. Maar alles is een ervaring toch Hoe groot was je financiele verlies? Ik studeer nog maar tegenwoordig vind je overal computers op me werk heb ik toegang tot internet, school toegang, op me telefoon, thuis, in Marokko.. dus veel tijd in steken valt wel mee Ik moet wel de jaarcijfers lezen:P

Sharingan
29-10-2010, 12:56
Uiteraard moet je je realiseren dat er een risico is dat je verlies gaat draaien. Je moet geld investeren wat je minimaal 1 jaar niet nodig zult hebben. Je moet veel lezen op DFT. Er zijn forums waar economen en investeerders met elkaar discuseren http://dft.bindex.nl/Aandeel/96535/Pharming_Group.html#reacties Ik doe het puur en alleen voor de fun en je kan met je rendement heel wat leuke dingen doen. Als je het goed doet kun je je investering vervierdubbelen. berekening: 1 aandeel kost 0.26 cent In jou geval koop je voor 2000 euro aandelen dat zijn 7692 aandelen 2 euro per aandeel is rieeël na een jaar is dus 1.74 euro winst per aandeel.\ 7692 x 1.74 = 13.384 euro winst in 1 jaar tijd. Turbo's moet je dag en nacht meebezig zijn en je risico factor verdubbelt. Ik zou daar niet aanbeginnen Succes mate Ik vind het ook leuk om te doen en jah ik deed turbos. Maar ook daarmee als je verstandig bent en genoegen neemt met minder dan kan je al goed geld verdienen. Jij hebt het over pharming. Het is heel aantrekkelijk maar ik heb al mn geld hard nodig als studentzijnde en twee, ik zit er niet echt in momenteel. Succes voor degenen die er wel mee bezig zijn.

Sharingan
29-10-2010, 12:58

Hoe groot was je financiele verlies? Ik studeer nog maar tegenwoordig vind je overal computers op me werk heb ik toegang tot internet, school toegang, op me telefoon, thuis, in Marokko.. dus veel tijd in steken valt wel mee Ik moet wel de jaarcijfers lezen:P Omdat ik student ben is een beetje verlies al heel veel. Respect als jij het kan. Ik kan het niet omdat ik er dan steeds aan denk. IK doe sowieso een opleiding waarbij ik continu moet studeren/lezen dan gaat dat dus niet. Een gouden tip van mij aan iedereen, neem genoegen met minder. Later als ik wat geld kan verliezen ga ik er weer aan beginnen sowieso. Verloren geld moet je zien als lesgeld. Net als bij rijlessen nemen, ervoor zorgen dat je niet teveel lessen nodig hebt ;) succes

Pagina's : [1] 2 3