Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes van tegewoordig kosten veel geld...

Pagina's : [1] 2 3 4

new
01-09-2004, 22:12

getrouwd of niet de meisjes kosten geld dat is als een paal boven water pas op er zijn nog altijd meisjes die respect afdwingen dat zijn bnatt anass hun intresseert geld niet ze noemen het een gebruiksvoorwerp dat in je handen moet zijn en niet in je hart plaats heeft de rest kost geld écht waar ben je een platzak zoals ik :D dan kijken ze niet eens naar je

MocrowGirlBella
01-09-2004, 22:20
:haha: Je hebt gelijk man :goedzo: Maar ik ben iemand die niet zoveel geld kost :ego:...geef mij jouw liefde that's enough :o

Tamqeyast
01-09-2004, 22:22
Origineel gepost door MocrowGirlBella :haha: Je hebt gelijk man :goedzo: Maar ik ben iemand die niet zoveel geld kost :ego:...geef mij jouw liefde that's enough :o :giechel: :engel:...!!

new
01-09-2004, 22:26
Origineel gepost door MocrowGirlBella :haha: Je hebt gelijk man :goedzo: Maar ik ben iemand die niet zoveel geld kost :ego:...geef mij jouw liefde that's enough :o moet jij niets hebben van arbanden oorringen kettingen ringen en allemaal van goud natuurlijk en de kledij niet vergeten en dan trakteren hier daar en overal :D ik kan dat niet betalen sorry ik zoek een vrouw puur natuur :D kan dat mag dat in deze tijd :D

MocrowGirlBella
01-09-2004, 22:30

Origineel gepost door new moet jij niets hebben van arbanden oorringen kettingen ringen en allemaal van goud natuurlijk en de kledij niet vergeten en dan trakteren hier daar en overal :D ik kan dat niet betalen sorry ik zoek een vrouw puur natuur :D kan dat mag dat in deze tijd :D :moe:..!! NEE al die dingen hoef ik niet :engel: Ik heb alles al en anders koop ik het zelf je hoeft niks voor me te kopen, alleen de dingen waar ik recht op heb zoals die sedeqa ofzo :D Ewa verder eten dat is geen probleem, k kan niet eten als iemand tegenover mij gaat zitte en naar me kijken dus daar doen we niet aan :D misschien wat drinken op terrasje maar dat is nie zo duur :o jij zoekt een vrouw puur natuur ewa ik zoek een man puur natuur kan dat jah dat kan mag dat jah dat mag in deze tijd jah in deze tijd je moet gewoon ff goed zoeken :zwaai:

Lady_moi
01-09-2004, 22:31
We hebbe der nie zelf voor gekozen :)

new
01-09-2004, 22:36
Origineel gepost door MocrowGirlBella :moe:..!! NEE al die dingen hoef ik niet :engel: Ik heb alles al en anders koop ik het zelf je hoeft niks voor me te kopen, alleen de dingen waar ik recht op heb zoals die sedeqa ofzo :D Ewa verder eten dat is geen probleem, k kan niet eten als iemand tegenover mij gaat zitte en naar me kijken dus daar doen we niet aan :D misschien wat drinken op terrasje maar dat is nie zo duur :o jij zoekt een vrouw puur natuur ewa ik zoek een man puur natuur kan dat jah dat kan mag dat jah dat mag in deze tijd jah in deze tijd je moet gewoon ff goed zoeken :zwaai: dat zeggen de meeste meisjes ik hoef niets en bla bla zelfs de sdaq is niet meer te betalen man het is erger dan belastingen sommige mannen moeten 5000 euro op tafel liggen dat geef ik nooit voor sdaq ik word boos als ik hieraan denk wat denken die vaders wel hoe hoger de bruidschat hoe hoger de eer dommerikken zijn dat

MocrowGirlBella
01-09-2004, 22:39
Origineel gepost door new dat zeggen de meeste meisjes ik hoef niets en bla bla zelfs de sdaq is niet meer te betalen man het is erger dan belastingen sommige mannen moeten 5000 euro op tafel liggen dat geef ik nooit voor sdaq ik word boos als ik hieraan denk wat denken die vaders wel hoe hoger de bruidschat hoe hoger de eer dommerikken zijn dat Helemaal met je eens platzak :hihi: Maar je hoeft t niet te geloven Maar t is echt waar :( Ik ben niet duur voor andere mensen wel voor mezelf maar daar werk ik voor ik ga niet van andermans geld waar men voor heeft moete zweten misbruik maken door onzin dingetjes te willen of te eisen :moe: :zwaai::zwaai:

MocrowGirlBella
01-09-2004, 22:41
zoals ik al zei....geef mij jouw liefde, vertrouwen, geluk, respect :verliefd: That's enough :o :D :zwaai:

new
01-09-2004, 22:45
Origineel gepost door MocrowGirlBella zoals ik al zei....geef mij jouw liefde, vertrouwen, geluk, respect :verliefd: That's enough :o :D :zwaai: nu begin je serieus te worden ik krijg het nu benauwd ik weet niet waarom :D maar jij bent toppie bella mss komen we elkaar ooit tegen :D

Secret_girl
01-09-2004, 22:49
Ik ben het er volledig mee eens. De mensen van tegenwoordig vragen zoveel geld voor hun dochters. ewa als je ba3da 5000 euro neer moet tellen, moet ze wel minstens kunnen koken, het huishouden doen etc etc. Maar de meeste meisjes kunnen dat niet of die kopen een pak honig waar alles al in zit je moet het alleen een beetje opwarmen en voilá :D

MocrowGirlBella
01-09-2004, 22:49
Origineel gepost door new nu begin je serieus te worden ik krijg het nu benauwd ik weet niet waarom :D maar jij bent toppie bella mss komen we elkaar ooit tegen :D :haha: Adem in.....adem uit :hihi: Je moet wel gezond zijn als ik je mss tegenkom het is dan niet de bedoeling dat je het dan ook benauwd krijgt want dan gaan we alleen wat drinken :o dus nergens voor nodig en ik doe geen vlieg kwaad :engel: :zwaai: Tot gauw :verliefd: Ps. ik kan koken :D

NorthStar
01-09-2004, 22:52
Dan ben je lekker flink genaaid (figuurlijk).....slecht voor onze mannenreputatie...tttttttttttttttttt Niet over je heen laten lopen en vooral de vrouwen, die geld ruiken...daar weet ik wel raad mee.....stuur ze maar door...dan krijgen ze een echte man voor hun neus en geen MIETJE... You can't make a ho a housewife.. Tradition in progress..........

new
01-09-2004, 23:03
Origineel gepost door Secret_girl Ik ben het er volledig mee eens. De mensen van tegenwoordig vragen zoveel geld voor hun dochters. ewa als je ba3da 5000 euro neer moet tellen, moet ze wel minstens kunnen koken, het huishouden doen etc etc. Maar de meeste meisjes kunnen dat niet of die kopen een pak honig waar alles al in zit je moet het alleen een beetje opwarmen en voilá :D ja koken is niet gemakkelijk voor de meesten sommige halen gewoon eten bij hun ouders voor hoelang nog vraag ik mij af

MocrowGirlBella
01-09-2004, 23:04

Origineel gepost door new ja koken is niet gemakkelijk voor de meesten sommige halen gewoon eten bij hun ouders voor hoelang nog vraag ik mij af Jah maar gelukkig kan ik wel koken :ego:

Pagina's : [1] 2 3 4