Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : helpen jullie mij even?

So_Gone
01-09-2004, 21:15

hey iedereen ik wil graag vermageren kheb een dik buikje en die wil ik graag zien verdwijnen kunnen jullie mij tips geven! bv gemakkelijke oefeningen of een dieetje iets dat niet zwaar is want daar ben ik anders te lui voor :o bedankt ....

So_Gone
01-09-2004, 21:46
nobody?

Lady_moi
02-09-2004, 07:12
Tussendoortjes weglaten en veel water drinken en probeer in plaats van koekjes enzo te eten een stuk fruit te eten (vermijd bananen teveel koolhydraten)

Lady_moi
02-09-2004, 07:13
Van sport vermager je eigenlijk nie zo je krijgt er gewoon meer energie van... ma effe gewoon gaan fietsen of meer te voet gaan dan met de auto of openbaar vervoer.

Jamila18
02-09-2004, 10:26

veel groente fruit eten, en water drinken dus chocolade niet nemen enzo meer hapjes die niet vet zijn en daarnaast buikspieroefeningen maar af en toe een stukje chocolade kan nou ook weer geen kwaad maar niet teveel dus bijv 2 repen ofzo

So_Gone
02-09-2004, 19:39
thx voor de tips hé :d maar ik eet niet echt veel tussendoortjes soms eens, fruit eet ik niet echt en water drink ik niet echt .. kga het proberen vol te houden vanaf nu ...hopen dat ik het ga volhouden :o

Glimlachje
03-09-2004, 00:38
Ga ervoor wij zijn hier om je te steunen. ;)

So_Gone
06-09-2004, 20:32
Thx :D ik probeer altijd water mee te nemen naar school en wat meer fruit te eten maar ik word altijd verleid want op school verkopen ze koeken en drank dat veel koeler is dan de fles water die ik dan mee heb :p

missy_magrebia
06-09-2004, 20:55
Buikspieroefeningen! ;) Elke dag doen help echt!

lainae
06-09-2004, 22:54
WINSOR PILATES:D...downloaden van kaazaa

lepa_brena
10-09-2004, 20:31
Origineel gepost door Lady_moi Tussendoortjes weglaten en veel water drinken en probeer in plaats van koekjes enzo te eten een stuk fruit te eten (vermijd bananen teveel koolhydraten) zeg ken je die affiche waarop een bolle banaan staat afgebeeld en daaronder de tekst: 'ooit een bolle banaan gezien???' Hiermee bedoelen ze dat je van een banaan heus niet dik word! Dus gaan met die banaan!

_MiSs_MaRYaM_
10-09-2004, 20:57
Je buik inhouden terwijl je aan het lopen bent. Is ook een hele goede oefening, of push ups...

bentayeb_beauty
10-09-2004, 21:20
Origineel gepost door lainae WINSOR PILATES:D...downloaden van kaazaa Kan je mij het via msn sturen als je het zou willen? :)

So_Gone
12-09-2004, 15:20
thx voor de andere tips :) ik eet de laatste tijd wat meer fruit ik drink ook wat meer water want normaal dronk ik het nooit En ik heb nog vandaag gelezen in een tijdschrift dat je sochtends 1 of 2 glazen water moet drinken met wat citroen in dus ga ik dat ook eens proberen Ik ga ook misschien een dieet doen van 7dagen ofzo ik moet even kijken hoe ik het ga doen enzo en de buikspieroefeningen .....daar ben ik nog niet aan begonnen :o maar ik ga het misschien vandaag aan beginnen en ik ga ook wat dagelijks proberen gaan lopen maar bv beginnen met 2min lopen dan 1 min stappen(12min in totaal dus 2min lopen, 1min stappen, 2min lopen, 1min stappen, 2min lopen, 1min stappen, 2min lopen, 1min stappen=12min) dan een paar dagen later 3min lopen 1.30min (12min in totaal) en zo verder en als dat allemaal goed gaat langer lopen dus meer dan 12min bv 20min....

Casaouia_Style
12-09-2004, 16:14

http://www.jojoclub-afslanken.com staan nuttige tips/info/dieeten enz op :) oh en voor de oefeningen http://www.winsorpilates.com ik adviseer je op http://www.marktplaats.nl in jouw regio te zoeken wie ze verkoopt(krijg je ze stukken goedkoper, want via kazaa krijg je niet de complete versie want ik heb het ook geprobeerd en uiteindelijk maar voor 17 euro gekocht) succes :zwaai: en veel water drinken,weinig suiker en zo weinig mogelijk brood,rijst & aardappelen ;)