Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofddoek

maffiautrecht
01-09-2004, 20:30

nee joh gek maar hoofddoek is wel belangrijk eigenlijk want elke seconde die je naar buiten gaat zonder hoofddoek dan word je iedere seconde door de engelen vervloekt dus al draag je minirokjes dan ben je lang niet zo slecht van binnen van buiten ben je slecht ja je voldoet niet aan de eisen van de islam.maar innerlijk is en blijft het belangrijkste liefs je broeder samir

MocrowGirlBella
01-09-2004, 20:45
Origineel gepost door maffiautrecht nee joh gek maar hoofddoek is wel belangrijk eigenlijk want elke seconde die je naar buiten gaat zonder hoofddoek dan word je iedere seconde door de engelen vervloekt dus al draag je minirokjes dan ben je lang niet zo slecht van binnen van buiten ben je slecht ja je voldoet niet aan de eisen van de islam.maar innerlijk is en blijft het belangrijkste liefs je broeder samir Je hebt wel gelijk :zwaai:

maffiautrecht
01-09-2004, 20:48
thnx mocrogirlbella.

MocrowGirlBella
01-09-2004, 20:52
Origineel gepost door maffiautrecht thnx mocrogirlbella. ;)

casa_gurl
01-09-2004, 20:57

:) goed gezegt

Tijn
01-09-2004, 21:09
Waarom is die hoofddoek toch zo belangrijk? In de Koran wordt er niet eens over hoofddoek of het hoofd bedekken gesproken.....wel wordt er gesproken over niet bedriegen, niet oordelen, geen rente betalen/ontvangen, zich actief inzetten voor de samenleving etc.....maar daar hoor ik niemand over, tis enkel doekie, doekie, doekie....leg me dat eens uit? :confused:

Tijn
01-09-2004, 21:11
`t merendeel van de Moslims houdt zich niet eens aan de 5 zuilen van de Islam.....waarom dan dag in dag uit zeiken over dat "onbenullige" hoofddoekje?

maffiautrecht
01-09-2004, 22:58
Vrouwen moeten hoofddoek dragen en wijde kleren of zich een beetje verbergen onder de kleding omdat de man eigenlijk gewoon een geile beer is.allah weet dat zulke tijden zouden komen dat wist ie daarom zulke kleding.een man is een man en blijft een man al bid hij 70 keer op een dag die geile gevoelens blijven.neem mij nou.ik ben nu verloofd en ben indeze maanden sinds ik mijn verloofde ken geen 1 keer vreemdgegaan maar soms krijg ik die trekjes om naar een dame te kijken terwijl dat heeeeel verkeerd is want zodra je een mooier meisje ziet dan je vriendin dan krijg je der rare gedachten bij en er kan dan een daf komen dat je genoeg van je vriendin krijgt omdat je buiten betere ziet.daarom moeten vrouwen eigenlijk zich bedekken dan zie je niks en dan krijg je die rot gedachtes ook niet.maar de man zelf moet er ook sterk tegenover staan hoe mooi meisjes ook mogen zijn ik verlaat mijn verloofde nooit,niet voor zulke dingen tenminste. liefs jullie bro

sexywoman
01-09-2004, 23:00
Origineel gepost door Tijn Waarom is die hoofddoek toch zo belangrijk? In de Koran wordt er niet eens over hoofddoek of het hoofd bedekken gesproken.....wel wordt er gesproken over niet bedriegen, niet oordelen, geen rente betalen/ontvangen, zich actief inzetten voor de samenleving etc.....maar daar hoor ik niemand over, tis enkel doekie, doekie, doekie....leg me dat eens uit? :confused: Misschien moet je wat beter lezen, want het staat er wel degelijk in........

Secret_girl
01-09-2004, 23:04
ewa niets aan te doen bro, die mensen bestaan en al spring je hoog en laag ze blijven bij hun standpunt. En je verloofde moet je helemaal niet verlaten voor een goedkope vrouw die met een prijskaartje loopt!!

MerCi
01-09-2004, 23:19
Origineel gepost door Tijn Waarom is die hoofddoek toch zo belangrijk? In de Koran wordt er niet eens over hoofddoek of het hoofd bedekken gesproken.....wel wordt er gesproken over niet bedriegen, niet oordelen, geen rente betalen/ontvangen, zich actief inzetten voor de samenleving etc.....maar daar hoor ik niemand over, tis enkel doekie, doekie, doekie....leg me dat eens uit? :confused: Je stelt volgens mij nu al tig keren deze vraag als 't in een topic gaat over de hoofddoek. Ben je 'r nog niet uit dat al deze dingen even belangerijk zijn in de Islaam en ieder mens 't op z'n eigen manier beleeft. Heb jij dan echt nog nooit iemand horen praten over zaken als niet bedriegen etc. en nooit iemand gezien die zich hieraan houdt ? Dan heb jij geen antwoord nodig, maar moet je eens buiten je omgeving gaan kijken en zie daar wat leeft. p.s: Wat betreft de onbenulligheid van een hoofddoek, is dat jouw mening. Ieder denkt 't anders over en niemand is gedwongen 't te dragen. Degene die 't dragen vinden 't vast niet onbenullig en diegene die 't onbenullig vinden, die dragen 't niet. Voor ieder wat wils :) ..