Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : please help!!

houria66
27-10-2010, 00:35

Dag lieve leden, Ik heb een hele dringende vraag en ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Ik ben op zoek naar een goeie imam die het volgens de juiste halal wijze en met nia iemand helpt. Het is een strijd wat al lang aan de gang is tussen mij en een aantal familieleden die al jaren bezig zijn mijn leven te bemoeilijken. Hmdl emotioneel en lichamelijk kunnen ze me niet meer raken, daarvoor is mijn geloof in allah te krachtig. De enige gebied waarin ze steeds mij voor zijn is tussen mij en iemand staan om mee te kunnen trouwen. Het lukt gewoon niet de 3kas is zo groot dat ik echt nooit zover kom met iemand. Ik ben 34 en nooit getrouwd en nooit zelfs verloofd geweest. Ik mankeer niks hmld, bent enas die volgens de basis van ons geloof leeft, werkt en goed uiterlijk heeft. Mensen reageren altijd verbaasd dat ik al heel lang vrijgezel ben. Daarom deze oproep voor hulp en ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast bedankt.

mevrouw_kruid
27-10-2010, 01:04
Ik hoop inshallah dat iemand je kan helpen! Up voor jou!

houria66
27-10-2010, 01:12
dank je wel!

whatever1989
27-10-2010, 01:42
SubhanALLAH, Moge ALLAH aza wajd djal jou wegens vergemakkelijken. Ameen! Ik zal voor je dua doen, zuster!

houria66
27-10-2010, 16:43

Heel erg bedankt. Dat doe me goed :-) Please nogmaals de vraag wie kan me helpen??

Rodoes
27-10-2010, 16:48
Dag lieve leden, Ik heb een hele dringende vraag en ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Ik ben op zoek naar een goeie imam die het volgens de juiste halal wijze en met nia iemand helpt. Het is een strijd wat al lang aan de gang is tussen mij en een aantal familieleden die al jaren bezig zijn mijn leven te bemoeilijken. Hmdl emotioneel en lichamelijk kunnen ze me niet meer raken, daarvoor is mijn geloof in allah te krachtig. De enige gebied waarin ze steeds mij voor zijn is tussen mij en iemand staan om mee te kunnen trouwen. Het lukt gewoon niet de 3kas is zo groot dat ik echt nooit zover kom met iemand. Ik ben 34 en nooit getrouwd en nooit zelfs verloofd geweest. Ik mankeer niks hmld, bent enas die volgens de basis van ons geloof leeft, werkt en goed uiterlijk heeft. Mensen reageren altijd verbaasd dat ik al heel lang vrijgezel ben. Daarom deze oproep voor hulp en ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast bedankt. Je wilt dat de imam jouw helpt ... voor stiekem te trouwen of om het probleem met je ouders te bespreken?

houria66
27-10-2010, 17:09
Je wilt dat de imam jouw helpt ... voor stiekem te trouwen of om het probleem met je ouders te bespreken? hahahaha ik kan me indenken dat je niet precies begrijpt wat mijn vraag is. Ik wel graag dat imam mij helpt bij het weghalen van sihr die bij mij is gedaan. En allah biedt uiteindelijk te oplossing.

houria66
27-10-2010, 21:56
heel erg bedankt voor de moeite ;-)

Fortisi
28-10-2010, 08:14
Moge Allah ze bestraffen voor hun vieze daden. Ik haat mensen die sihr doen. Die verdienen echt de laagste hel. InshAllah kom je er bovenop en zal je ooit trouwen.

al-yaqeen
09-11-2010, 04:25
Moge Allah ze bestraffen voor hun vieze daden. Ik haat mensen die sihr doen. Die verdienen echt de laagste hel. InshAllah kom je er bovenop en zal je ooit trouwen. ja die nievau krijgen ze wel , want iemand die sihr doet is geen moslim meer ;)