Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen hebben echt aandacht tekort

Pagina's : [1] 2

RDB
01-09-2004, 19:59

Ik snap echt niet waarom sommige mensen hun eigen foto als avatar gebruiken bedoel neem nou RitaMaria, ik weet niet of zij dat is op die foto maar ik schrik me telkens te pletter als ik dat dikke kop steeds zie, haar gezicht past amper in dat kadertje Mensen denken serieus dat ze ergoed uit zien ofzo, echt aandacht tekort!!!! tfoeeeeeee

miss_zarina
01-09-2004, 20:07
Zo idd rdb hahahahahahahahaha mensen hebben zeker aandacht tekor

nadoria_zinador
01-09-2004, 20:15
Wollahila helemaal mee eens:).

anoniempjee
01-09-2004, 21:45
Zulke mensen heb je nou eenmaal.

lhouceimagirl1
01-09-2004, 22:14

whahahaha die is :goedzo:

missy_magrebia
03-09-2004, 15:24
Als die mensen dat willen doen.. dan doen ze dat toch lekker..

Erwin
03-09-2004, 16:04
Origineel gepost door RDB Ik snap echt niet waarom sommige mensen hun eigen foto als avatar gebruiken bedoel neem nou RitaMaria, ik weet niet of zij dat is op die foto maar ik schrik me telkens te pletter als ik dat dikke kop steeds zie, haar gezicht past amper in dat kadertje Mensen denken serieus dat ze ergoed uit zien ofzo, echt aandacht tekort!!!! tfoeeeeeee Of jij schreeuwt om aandacht middels dit onderwerp. Het is trouwens niet zo netjes om direct maar met namen te lopen gooien. Ben je niet een beetje jaloers dat zij zoveel zelfvertrouwen heeft dat ze zonder angst een eigen foto als avatar kan nemen waar jou het zweet al uitbreekt als mensen je op straat aankijken?!

dimae
03-09-2004, 16:05
Origineel gepost door RDB Ik snap echt niet waarom sommige mensen hun eigen foto als avatar gebruiken bedoel neem nou RitaMaria, ik weet niet of zij dat is op die foto maar ik schrik me telkens te pletter als ik dat dikke kop steeds zie, haar gezicht past amper in dat kadertje Mensen denken serieus dat ze ergoed uit zien ofzo, echt aandacht tekort!!!! tfoeeeeeee ik ken jou niet en RitaMaria ook niet, maar als je mij naar mijn mening zou vragen, zou ik eerder denken dat jij aandacht tekort komt

tonk
03-09-2004, 16:57
Ik snap de logica niet. Fotootje van jezelf = aandacht te kort?? :confused: Ik heb een tijdlang een foto van mezelf als avatar gehad, maar dat deed ik zodat men hier een plaatje had bij de naam. Weet je een beetje tegen wie je het hebt.

tazaghiniagirl
03-09-2004, 19:10
ja had me foto in het groot ook in me bewegende ondertekening ik vond het leuk voor mezelf maar omdat er rare mensen zijn op m.arokko.nl heb ik 'm weggedaan...:rolleyes:..

_MaJesTeiT_
04-09-2004, 00:42
Origineel gepost door RDB Ik snap echt niet waarom sommige mensen hun eigen foto als avatar gebruiken bedoel neem nou RitaMaria, ik weet niet of zij dat is op die foto maar ik schrik me telkens te pletter als ik dat dikke kop steeds zie, haar gezicht past amper in dat kadertje Mensen denken serieus dat ze ergoed uit zien ofzo, echt aandacht tekort!!!! tfoeeeeeee 1 advies voor jou: dit is maar internet.... mensen weten niet altijd wie er achter de pc verschuilt... sommige mensen zijn ziek en gek en kunnen misbruik maken van "persoonlijke" gegevens, maar dat heeft niet iedereen altijd even door... voordat je het zelf ervaart en meemaakt met je eigen ogen...

tazaghiniagirl
04-09-2004, 09:56
....:maf:...k doe wat k wil waar k zin in heb...:maf:.. ga een beetje naar meningen lluisteren k weet ook niet wie er achetr jullie pctjes verscuilt...:rolleyes:...

wipneusje
04-09-2004, 16:43
Ik had eerst ook een foto staan, maar eentje van heel ver af, waar je me toch niet op kon herkennen. Een pasfoto vind ik wel te ver gaan. Maar ik heb die foto als avatar weggedaan, omdat een of ander achterlijk kind openlijk beweerde dat ik dat niet was op die foto, en me dus voor gek zette op dit forum,terwijl ik het echt wel was. Maar ik heb hem toch maar weg gedaan, want na zulke reacties vertrouw ik het gewoon niet meer, je weet maar nooit wat ze met je foto gaan doen. Nu heb ik mijn engeltjes avatar maar weer genomen.

Mocro4eva
05-09-2004, 10:58
Als mensen hun foto willen plaatsen wil dat nog niet zeggen dat ze aandacht tekort komen. Dat er mensen zijn die zich daar druk om gaan lopen maken. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2