Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verwijderde mailbestanden terughalen?

-oujdia-
26-10-2010, 00:22

Salaam alikom, Ik heb per ongeluk een aantal mails verwijderd, waar foto's etc. op stonden. Wil deze heel graag terug:( Bestaat er een manier om deze bestanden terug te halen? Wie kan mij aub helpen?

Rongo
26-10-2010, 08:22
Die zou je kunnen proberen terug te vinden met bijvoorbeeld Recuva. (http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Recuva+bestandsherstel) Kies de slim versie (http://www.piriform.com/recuva/download/slim) van Recuva Sinds versie 1.30 is in Recuva de optie toegevoegd om weggegooide mail uit Outlook Express en Windows Mail terug te vinden. Die mails hebben de extensie .dbx geloof ik.

-oujdia-
26-10-2010, 19:07
Die zou je kunnen proberen terug te vinden met bijvoorbeeld Recuva. (http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Recuva+bestandsherstel) Kies de slim versie (http://www.piriform.com/recuva/download/slim) van Recuva Sinds versie 1.30 is in Recuva de optie toegevoegd om weggegooide mail uit Outlook Express en Windows Mail terug te vinden. Die mails hebben de extensie .dbx geloof ik. Ik begrijp hier helemaal niks van, kifach wat moet ik nu doen???

marocieboy
29-10-2010, 19:41
Ik begrijp hier helemaal niks van, kifach wat moet ik nu doen??? Salaam, stap 1: installeer dat programma (Recuva zo heet het) stap 2: laat dat programma jouw pc analyseren (lees: zoeken naar jouw mails) stap 3: als je mails terug gevonden worden dan kun je ze weer op jouw pc opslaan. Ik hoop dat het zo duidelijker is geworden. succes :)

-oujdia-
30-10-2010, 22:28

Salaam, stap 1: installeer dat programma (Recuva zo heet het) stap 2: laat dat programma jouw pc analyseren (lees: zoeken naar jouw mails) stap 3: als je mails terug gevonden worden dan kun je ze weer op jouw pc opslaan. Ik hoop dat het zo duidelijker is geworden. succes :) Alikom salaam, Bedankt voor de uitleg. Ik lees: Waar stonden deze bestanden? Ik vinkte aan E-mail. Krijg dan de volgende opties te zien, waar ik een keuze uit moet maken. Welke heb ik dan nodig? Aangezien het bij mij ging om een mail die ik heb verwijderd... - Ik weet het niet zeker - Mediakaart - In mijn documenten - Prullenbak - In een specifieke locatie

Rongo
30-10-2010, 22:50
Alikom salaam, Bedankt voor de uitleg. Ik lees: Waar stonden deze bestanden? Ik vinkte aan E-mail. Krijg dan de volgende opties te zien, waar ik een keuze uit moet maken. Welke heb ik dan nodig? Aangezien het bij mij ging om een mail die ik heb verwijderd... - Ik weet het niet zeker - Mediakaart - In mijn documenten - Prullenbak - In een specifieke locatie - Ik weet het niet zeker

-oujdia-
30-10-2010, 22:59
- Ik weet het niet zeker Thx, er is niks gevonden. Computer is nu een uitgebreide scan aan het uitvoeren, wat langer dan een uur gaat duren...

-oujdia-
30-10-2010, 23:16
Het is helaas niet gelukt. Laptop liep vast en deed heel raar na het uitvoeren van de scan. Laat dan maar zitten:( Iig bedankt voor de moeite.

ILI_Amazigh
31-10-2010, 01:36
Salaam alikom, Ik heb per ongeluk een aantal mails verwijderd, waar foto's etc. op stonden. Wil deze heel graag terug:( Bestaat er een manier om deze bestanden terug te halen? Wie kan mij aub helpen? Kleine huishoudelijke tip... laat verwijderde bestanden altijd in de prullenbak zitten, Vaak worden ze na 30 dagen pas automatisch verwijderd. Zie het maar als een soort bedenktijd mocht je binnen die tijd toch realiseren dat je die mail nog nodig hebt.

marocieboy
31-10-2010, 15:34
Het is helaas niet gelukt. Laptop liep vast en deed heel raar na het uitvoeren van de scan. Laat dan maar zitten:( Iig bedankt voor de moeite. Als je gebruik maakt van webmail (dus live hotmail) via je browser checken dan was het al per definitie een verloren zaak als je de mails had verwijderd uit de 'prullenbak' van jouw account. Voor webmail geldt weg is echt weg! Succes verder.

-oujdia-
31-10-2010, 20:16
Kleine huishoudelijke tip... laat verwijderde bestanden altijd in de prullenbak zitten, Vaak worden ze na 30 dagen pas automatisch verwijderd. Zie het maar als een soort bedenktijd mocht je binnen die tijd toch realiseren dat je die mail nog nodig hebt. Bedankt voor de tip, het ging bij mij gewoon om mails die ik op hotmail heb staan. Was met een 'schoonmaak' bezig, tot ik erachter kwam dat ik per ongeluk een paar mails had verwijderd, waar belangrijke bestanden op staan.

-oujdia-
31-10-2010, 20:17
Als je gebruik maakt van webmail (dus live hotmail) via je browser checken dan was het al per definitie een verloren zaak als je de mails had verwijderd uit de 'prullenbak' van jouw account. Voor webmail geldt weg is echt weg! Succes verder. Ja, het gaat om een hotmail account. Jammer. Iig bedankt voor de moeite.

marocieboy
31-10-2010, 20:21
Ja, het gaat om een hotmail account. Jammer. Iig bedankt voor de moeite. De laatste mogelijkheid die je kunt proberen is het probleem aangeven bij de klantenservice die je heel misschien verder wilt helpen via dit formulier (kies de optie 'anders'): https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlmessengerabuse&ct=eformts&scrx=1&st=1&wfxredirect=1 Als je het probeert laat me dan weten hoe het is afgelopen. veel succes :)

-oujdia-
31-10-2010, 20:49
De laatste mogelijkheid die je kunt proberen is het probleem aangeven bij de klantenservice die je heel misschien verder wilt helpen via dit formulier (kies de optie 'anders'): https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlmessengerabuse&ct=eformts&scrx=1&st=1&wfxredirect=1 Als je het probeert laat me dan weten hoe het is afgelopen. veel succes :) Er is momenteel een ongeplande serviceonderbreking, waardoor de windows dienst tijdelijk niet beschikbaar is. Zal het later nog eens proberen en laten weten op dit forum, of het gelukt is of niet.

marocieboy
01-11-2010, 17:43

Er is momenteel een ongeplande serviceonderbreking, waardoor de windows dienst tijdelijk niet beschikbaar is. Zal het later nog eens proberen en laten weten op dit forum, of het gelukt is of niet. doe dat :goedzo: