Bekijk originele versie : Waar trouwen?
In Nederland/Belgïe of toch Marokko? :)
Ik persoonlijk wil inshallah een verloving in Belgïe maar m'n trouwfeest in Marokko!
De sfeer in Marokko is niet te vergelijken met de sfeer hiero,ik heb veel familie in Marokko die ik bij mijn feest wil(m'n grootouders :( ),en daar duurt et feest lekker lang! :stout:
DaNGeRouZLy
01-09-2004, 16:19
in ieder geval niet in Belgie:ego:
dus marokko of Nederland :D
DaNGeRouZLy
01-09-2004, 16:21
Origineel gepost door Lella_Naima
In Marokko het liefst, daar heb je de beste sfeer. :D
:verliefd: Hmm, ik zie het al zitten.
Nu nog een man vinden. :hihi:
o ja das waar ook die heb ik ook nog nodig:hihi:
Ik haat bruiloften in Marokko, behalve als je een gast bent dan is het leuk. Maar als je zelf (of broer/zus) een bruiloft hebt heb ik dat liever hier. Dat gedoe en de hoeveelheid mensen wel of niet uitgenodigd, kosten, weken mensen over de vloer, nee mij niet gezien, van een bruiloft moet je geniten niet keihard werken en ergeren.
01LaHbIbAh09
01-09-2004, 16:40
Origineel gepost door ieffies
Ik haat bruiloften in Marokko, behalve als je een gast bent dan is het leuk. Maar als je zelf (of broer/zus) een bruiloft hebt heb ik dat liever hier. Dat gedoe en de hoeveelheid mensen wel of niet uitgenodigd, kosten, weken mensen over de vloer, nee mij niet gezien, van een bruiloft moet je geniten niet keihard werken en ergeren.
Daar ben 'k 't helemaal met je mee 1s. :)
Het licht eraan in Marokko is het zekker chaotisch in Nederland ken je het beter regelen...
Maar in MArokko heb ik dan weer meer familie wonen.
01LaHbIbAh09
01-09-2004, 16:54
Origineel gepost door noui
Het licht eraan in Marokko is het zekker chaotisch in Nederland ken je het beter regelen...
Maar in MArokko heb ik dan weer meer familie wonen.
Ha lieve meid!! :)
Hoest met je? 'k heb gehoord dat je bro is getrouwd. Mabrouk!! Gefeliciteerd!! 'k zie je gauw!! ;)
Boesa
Lady_moi
01-09-2004, 16:57
Maakt nie uit van mijn part trouwe we zelfs in China :maf: Als we maar trouwen :Iluvu:
Where are you my boo? :(
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Ha lieve meid!! :)
Hoest met je? 'k heb gehoord dat je bro is getrouwd. Mabrouk!! Gefeliciteerd!! 'k zie je gauw!! ;)
Boesa
Hey scaty jah met mij gaat et goed alhamdoelilah. :D
Me broer is nog niej getrouwd raar verhaal hoor je nog wel maar choukran
ik zie je ook we gauw
kisses me :D
Ik in Nederland.. Vrijdag Henna en zaterdag de big day..
Imani_casa
02-09-2004, 14:26
Ik denk gewoon in Nederland, want ik wil niet echt een grote bruiloft met mijn hele familie uit Marokko. Gewoon een klein feestje als formaliteit...ik bedoel...waarom zoveel geld uitgeven aan een feest waarvan je toch niet echt geniet....het is toch meer voor de gasten.
Mysticalia
02-09-2004, 14:32
België :D
DaNGeRouZLy
02-09-2004, 14:37
Origineel gepost door Mysticalia
België :D :jammer:
Mysticalia
02-09-2004, 14:40
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
:jammer:
achtervolg me niet zo! :kwaad:
ok ok .. :rolleyes:
ik zal trouwen in ... ppfffffff zucht...
amsterdam :jammer:
zo goed? :D
DaNGeRouZLy
02-09-2004, 14:43
Origineel gepost door Mysticalia
achtervolg me niet zo! :kwaad:
ok ok .. :rolleyes:
ik zal trouwen in ... ppfffffff zucht...
amsterdam :jammer:
zo goed? :D
wie achtervolgt nu wie :rolleyes: ik had als eerste op deze topic gereageerd:ego:
oke dat is leuk dan kan ik ook mee eten:hoera:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.