Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sproeten..what to do?

Pagina's : [1] 2

blauwe_hemel
01-09-2004, 16:08

Salaam meiden, Nou weet er iemand van jullie wat je kan gebruiken om sproeten weg te krijgen of eventueel te verminderen zodat deze niet meer zo zichtbaar zijn. Mijn zus heeft namelijk sproeten..en na de zomervakantie heeft ze er door de zon heel wat bijgekregen. Ze vind het erg lelijk omdat ze er veel van heeft en ze gaat de deur niet uit vooraleer ze foundation op haar gezicht heeft gesmeerd..hierdoor krijgt ze weer last van puisten..ik kan haar niet verder helpen..dus hoop via deze weg iets te vinden waar ze wel wat aan heeft. Alvast bedankt :) xxx

m0pPie
01-09-2004, 17:25
ik z0u nieT weEt,, s0ekses :D :zwaai:

blauwe_hemel
01-09-2004, 18:06
Origineel gepost door m0pPie ik z0u nieT weEt,, s0ekses :D :zwaai: u niet wete? No problemo :D Mischkien iemand anders weet??

Lady_A
01-09-2004, 18:11
Hoi meid, Zelf weet ik niet wat je kan gebruiken om sproeten te verminderen..maar je zus kan anders even bij de apotheker langsgaan en vragen of er één of andere creme bestaat tegen sproeten. Hopelijk heeft ze hier wat aan. Kusjes - Lady_A -

lainae
02-09-2004, 15:01

ik had ook sproeten maar heb ze gelukkig niet meer..ooit zij er iemand tegen mij dat naarmate je ouder wordt ..de sproeten steeds minder zichtbaar worden:D...

CrazyMaroc
02-09-2004, 18:21
ik zou niet weten wat ze zou moeten doen :D succes ermee

Lady_moi
02-09-2004, 19:52
Da's toch nie erg? Ik vind da megaschattig :p

blauwe_hemel
02-09-2004, 23:02
haha Lady_moi..ja schattig is het wel..maar daar denkt mijn zus toch heel wat anders over, maar toch bedankt voor je reactie! kusjes

Glimlachje
02-09-2004, 23:03
Ik vind ze persoonlijk heel mooi... Maar dat helpt haar niet :( Veel succes :)

blauwe_hemel
02-09-2004, 23:03
Origineel gepost door lainae ik had ook sproeten maar heb ze gelukkig niet meer..ooit zij er iemand tegen mij dat naarmate je ouder wordt ..de sproeten steeds minder zichtbaar worden:D... Wel lucky you then :D

blauwe_hemel
02-09-2004, 23:07
Origineel gepost door Glimlachje Ik vind ze persoonlijk heel mooi... Maar dat helpt haar niet :( Veel succes :) Toch bedankt voor je reactie..nou ja mijn zus vind het helemaal niet mooi staan..en zeker nu dat ze er wat heeft bijgekregen..maar ghair inscha'Allah groetjes!

Glimlachje
02-09-2004, 23:09
Origineel gepost door blauwe_hemel Toch bedankt voor je reactie..nou ja mijn zus vind het helemaal niet mooi staan..en zeker nu dat ze er wat heeft bijgekregen..maar ghair inscha'Allah groetjes! Insha Allah meid :zwaai:

Lady_moi
03-09-2004, 06:57
Misschien uit de zon wegblijven als ze er nie mee tevreden is?

GirlFromFes
03-09-2004, 08:04
Het is echt niet iets waar je voor moet schamen Wij (mensen in de familie) hebben allemaal sproeten Boeit me echt niet Ik vind het niet mooi, dat niet Maar ik vind het niet erg dat ze te zien zijn, zeg maar

Jamila18
03-09-2004, 11:57

misschien camoufleren met een camouflagestik inplaats van een dikke laag foundation maar ik weet niet of ze dan ook last van puistjes krijg als ze een camouflagestick gebruikt? maar je smeert dat camouflage alleen op die sproeten dus niet over je hele gezicht zoals foundation...maar camouflagestick is ook beter dan foundation je heb er niet veel van nodig en het dekt heel goed...ook trouwens goed voor dames met puisten je heb ook camouflage sticks die gelijk de puistjes uitdroogt...maar in het geval van sproeten niet maar het beste is dan toch wel een stick die niet op olie basis is maar waterbasis...

Pagina's : [1] 2