Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag je voor alles wat je doet,eerst toestemming aan je ouders?

Pagina's : [1] 2

Marocca
01-09-2004, 15:51

Hey :) Ik denk dat de titel duidelijk is...Betrekken jullie je ouders bij alles wat je doet? En dus als je ergens naartoe gaat;zeg je dan waar je naartoe gaat? Of zijn er zaken waarbij je je ouders eerst inlicht en waarvan ze op de hoogte moeten zijn :) Mijn ouders weten bijna alles wat ik doe;waar ik ga ensow... maar er zijn ook dingen die ik niet vertel;wat bij iedereen zo is,neem ik aan...:)

Zaroka
01-09-2004, 15:54
ja ik kan de deur niet uit, voor ik zeg waar ik heen ga..

Souhayb
01-09-2004, 15:57
je ouders zijn verantwoordelijk voor je tot op een zeker moment in het leven vindt een omwisseling plaats en dan ben jij verantwoordelijk voor je ouders... en daarom spreekt men van kinderen van nu, zijn ouders van de toekomst.. dat wordt niet gezegd omdat ze kinderen zullen krijgen...(want dat is nooit met zekerheid te zeggen)

sabigha
01-09-2004, 15:57
Origineel gepost door Zaroka ja ik kan de deur niet uit, voor ik zeg waar ik heen ga.. ik ook... :(

DaNGeRouZLy
01-09-2004, 15:59

ik betrek ze bij alles en vraag eerst als ik mag gaan ookal weet ik dat ze toch ja zullen zeggen. xXx Aminaatje

Marocca
01-09-2004, 16:01
Origineel gepost door Zaroka ja ik kan de deur niet uit, voor ik zeg waar ik heen ga.. Wat dat betreft:ben ik ook nooit de deur buitengegaan zonder mijn ouders te zeggen waar ik heenga :goedzo:

Lady_moi
01-09-2004, 16:02
Neen ik ben al volwassen en dus zijn ze nie meer verantwoordelijk voor mij :)

mazhar
01-09-2004, 16:03
jeup ze weten eht wel als ik vroeg wegga, zeg ik't de avond ervoor als ik niets zeg en wegga dan durf ik ni meer binnen :eek:

Nounousa
01-09-2004, 16:07
Ik vertel niet alles, maar ik doe geen dingen waarvan ik zeker weet dat ze het niet eens mee zullen zijn. Daarentegen, wanneer ze me vragen waar ik ben geweest, ben ik er gewoon eerlijk over. Iedere persoon kent de grenzen die zijn/haar ouders voor hem/haar hebben gesteld, zolang je die niet overschrijdt, hoef je niet écht alles te vertellen, denk ik?

Marocca
01-09-2004, 16:09
Origineel gepost door Oempje_ Iedere persoon kent de grenzen die zijn/haar ouders voor hem/haar hebben gesteld, zolang je die niet overschrijdt, hoef je niet écht alles te vertellen, denk ik? Vind ik ook :goedzo:

noui
01-09-2004, 16:10
Als ik ergens heen ga zeg ik het vrijwel altijd en alsi k iets doe hoef ik het niet perce tegen me ouders te zeggen en wat hiervoor is gezegt je weet je grenzen en de grenzen die je ouderes verwachten van je.maar als ze er om vragen zeg ik het gewoon.

Lady_moi
01-09-2004, 16:36
:goedzo: Origineel gepost door Oempje_ Ik vertel niet alles, maar ik doe geen dingen waarvan ik zeker weet dat ze het niet eens mee zullen zijn. Daarentegen, wanneer ze me vragen waar ik ben geweest, ben ik er gewoon eerlijk over. Iedere persoon kent de grenzen die zijn/haar ouders voor hem/haar hebben gesteld, zolang je die niet overschrijdt, hoef je niet écht alles te vertellen, denk ik?

amianis
01-09-2004, 16:41
Ik vraag het niet, ik meld het gewoon even. (Zo van: Ma, ik ben naar vriendin X/plaats Y) Als ze in een goeie bui is en ik heb best wel veel geholpen, zal ze er niks op tegen hebben, maar anders... :D

liefduifje
01-09-2004, 17:19
bij mij is het echt een soort van automatisme dat is vertel waar ik heenga. Toestemming heb ik niet nodig, want ik doe toch nooit vreemde dingen ofzo, waar ze op tegen zijn. Het is meer dat ik de mededeling doe dat ik wegga, zodat ze weten dat ik niet meer thuis ben...

larrissa
01-09-2004, 17:31

Ja dat heb ik ook precies, maar ik overleg wel alles bijna, vooral belangrijke beslissingen die ik moet nemen.

Pagina's : [1] 2