Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ' Ze was echt aardig '

Pagina's : [1] 2

Lady_moi
01-09-2004, 14:32

Een belgische meid op school heeft haar bekeerd tot de islam en ze draagt nu een hoofddoek. Ik ben echt zo blij voor haar maar ik vond et zo jammer dat veel marokkaanse meiden haar afkraakten ze zeggen dat ze mooier is zonder hoofddoek en dat ze er nu niet uitziet. Ik stond er niet bij maar mijn antenne heeft da opgevangen ik stond ietske verder met me vriendin te kletsen. Toen ik effe naar et toilet ging van school om me ogen te shminken kwam ik haar daar tegen, ik deed zema tnawies en zei haar dat ze haar hoofddoek zo mooi aanhad en ik vroeg ook hoe ze dat deed en ze toonde het mij, ze was echt aardig en in de middag kwam ze me effe bedanken voor et compliment. Iken haar niet es maar ze is echt lief en k'wou da me jullie delen. Dus marokkaanse dames niet meer afkraken ok? Ze zijn ook onze zusters!!

Fallujah
01-09-2004, 14:35
ze zijn jaloers maar dat gebeurd vaker :)

tazaghiniagirl
01-09-2004, 14:43
je bent gewoon jaloers op marokkaanse meiden vandaar dat je ze nu expres afkraakt...:rolleyes:....

Lady_moi
01-09-2004, 14:43
Wel, ik vind da eigenlijk nie erg da ze jaloers zijn maar dan moeten ze hun jaloezie nie in praktijken ombrengen want da's weer nie goed. Wollah soubhanallah omgekeerde wereld in plaats van haar te steunen tss en ze zijn nog msalmet ma ze dragen enkel geen hoofddoek jammer. En gek genoeg komt da vaker voor, ik heb ook een nederlands vriendin van NL waar dat da bij haar ook hetzelfde was gebeurd damnkes toch ken toch niet??

Lady_moi
01-09-2004, 14:45

Da's helemaal nie waar want ik heb ook marokkaanse vriendinnen en ik ben helemaal nie jaloers op hun!!!! Maar ja tis maar gij. Gij zegt da tegen iedereen jij bent jaloers dit jij bent jaloers dat. Nerdje get off ya ass from here Origineel gepost door tazaghiniagirl je bent gewoon jaloers op marokkaanse meiden vandaar dat je ze nu expres afkraakt...:rolleyes:....

Lady_moi
01-09-2004, 14:46
Voorwa ebde gij u bericht verwijdert?

Lady_moi
01-09-2004, 14:50
Ow nie goe gescrold sowwy

mocro_sammy
01-09-2004, 14:54
Origineel gepost door Lady_moi Een belgische meid op school heeft haar bekeerd tot de islam en ze draagt nu een hoofddoek. Ik ben echt zo blij voor haar maar ik vond et zo jammer dat veel marokkaanse meiden haar afkraakten ze zeggen dat ze mooier is zonder hoofddoek en dat ze er nu niet uitziet. Ik stond er niet bij maar mijn antenne heeft da opgevangen ik stond ietske verder met me vriendin te kletsen. Toen ik effe naar et toilet ging van school om me ogen te shminken kwam ik haar daar tegen, ik deed zema tnawies en zei haar dat ze haar hoofddoek zo mooi aanhad en ik vroeg ook hoe ze dat deed en ze toonde het mij, ze was echt aardig en in de middag kwam ze me effe bedanken voor et compliment. Iken haar niet es maar ze is echt lief en k'wou da me jullie delen. Dus marokkaanse dames niet meer afkraken ok? Ze zijn ook onze zusters!! Ja, ik ken dat type wel. Ik had een meisje zonder hoofddoek (marokkaans) vorige keer tegen een meisje met hoofddoek (ook marokkaans) horen zeggen: Je moet geen hoofddoek dragen, want daardoor valt je haar uit en dan krijg je zulk dun haar en je hebt zo'n mooi haar en bla bla bla. Het meisje met hoofddoek ging er niet op in, maar dat andere meisje bleef maar zeuren en zo. Toen draaide ik me om (we zaten in de tram) en begon haar tegen te spreken. Ik draag nl ook hoofddoek, al ongeveer 5 of 6 jaar of zo. En mijn haar is nooit uitgevallen of dunner geworden of wat dan ook. ik heb nog steeds mooi, lang en donker haar. Dat had ik dan ook aan dat meisje zonder hoofddoek gezegd en nog veel meer dingen. Stilte....

RealMadrid
01-09-2004, 14:56
Marokkanen zijn altijd jaloers

DaNGeRouZLy
01-09-2004, 15:08
Subhan`Allah dat hoor je de laatste tijd echt wel vaak hoor dat onze Nederlandse en Belgische zusters stomme opmerkingen na hun hoofd krijgen:jammer: Ipv diegene met open armen te ontvangen worden ze afgewezen omdat die meisjes denken dat het een wannabee marokkaan is ofzo. Terwijl het onze zusters niet om marokkanen gaat maar om de Islam die van iedereen is Alhamdoulilah. maar ja die jaloerse hersenloze meiden krijgen hun straf nog wel Insha`allah xXx Aminaatje

Lady_moi
01-09-2004, 15:09
Sammy grapjas :D Wel goed van u heb je haar gelijk mooi voor schut gezet die anderen dan :melig: En je hebt gelijk hoor ons haar valt er echt nie van uit :watte?: RealMadrid da's jammer dat de meesten zo zijn want er zijn nochtans echt aardige meiden die verdienen die woordje nie omda ze ook marokkaans zijn. Maarja zulke types vind je veel maar god ziet waarmee ze bezig.

Lady_moi
01-09-2004, 15:12
Das echt zo triestig ik kan wel huilen als ik weer zoiets hoor ik bedoel int begin isda al zo moeilijk voor hen en zekers als hun familie het nie graag hebben dat ze bekeerd zijn. En ook de aanpassing enzo. Wij horen hen te steunen!! En eerlijk gezegd zulke bekeerde meiden zijn meestal betere moslimat dan ehhhhh mensen als wij :o Ik bedoel wij zijn moslim geboren maar we praktiseren et soms nie altijd goed. Ok niet iedereen maar da komt wel veel voor éh. Terwijl die meiden strikt de regels van de islam volgen. 100% respect voor zulke meiden de oprechten dus. En die wijven die hen afkraken de straf is bij onze Heer. Origineel gepost door DaNGeRouZLy Subhan`Allah dat hoor je de laatste tijd echt wel vaak hoor dat onze Nederlandse en Belgische zusters stomme opmerkingen na hun hoofd krijgen:jammer: Ipv diegene met open armen te ontvangen worden ze afgewezen omdat die meisjes denken dat het een wannabee marokkaan is ofzo. Terwijl het onze zusters niet om marokkanen gaat maar om de Islam die van iedereen is Alhamdoulilah. maar ja die jaloerse hersenloze meiden krijgen hun straf nog wel Insha`allah xXx Aminaatje

DaNGeRouZLy
01-09-2004, 15:17
Origineel gepost door Lady_moi Das echt zo triestig ik kan wel huilen als ik weer zoiets hoor ik bedoel int begin isda al zo moeilijk voor hen en zekers als hun familie het nie graag hebben dat ze bekeerd zijn. En ook de aanpassing enzo. Wij horen hen te steunen!! En eerlijk gezegd zulke bekeerde meiden zijn meestal betere moslimat dan ehhhhh mensen als wij :o Ik bedoel wij zijn moslim geboren maar we praktiseren et soms nie altijd goed. Ok niet iedereen maar da komt wel veel voor éh. Terwijl die meiden strikt de regels van de islam volgen. 100% respect voor zulke meiden de oprechten dus. En die wijven die hen afkraken de straf is bij onze Heer. ja idd eerst onbegrip van hun omgeving omdat ze moslim zijn geworden en dan nog een schop na van hun eigen `zusters` :rolleyes: ewa ja je hebt gelijk zij zijn echt serieus met de Islam bezig Masha`allah. Moge Allah het hen gemakkelijk maken Amien

Lady_moi
01-09-2004, 15:19
Amien :goedzo:

01LaHbIbAh09
01-09-2004, 16:49

Een echte muslima meisje zou er nix van aan trekken. 't laat haar koud wat anderen zeggen, zolang zij zelf er trots op is dan doet 't er niet toe wat anderen over haar zeggen. Vooral zo'n meisje als haar moet sterk in haar schoenen staan. Wel lief van je dat je haar zo steunde, moge Allah je daarvoor belonen. Ma3a Salama 01LaHbIbAh09

Pagina's : [1] 2