Bekijk originele versie : Weglopen.....
weglopen...denk je er nooit aan??? walking away from all the problems you have with your parents..it's just getting to much...
wanneer je altijd thuis komt en je altijd een volle laag krijgt..doesn't that make you run away???
:confused:.
Toufik19
19-12-2002, 19:38
wie krijgt er de volle laag?jijzelf of je ouders?
Nooit.
Weglopen is geen oplossing.
Het woord zegt het al: je loopt weg van je problemen.
Problemen moet je oplossen want als je ervan wegloopt lopen ze je toch achterna en krijg je er meer.
nope,
heb het hamdoelilah goed
Military_Minded
19-12-2002, 19:43
Origineel gepost door one love
maar als je ze niet kan oplossen??? wat moet je dan doen? just stand there and do nothing?? i can't :(
Kom maar naar mij toe ;)
Toufik19
19-12-2002, 19:44
maar als je ze niet kan oplossen??? wat moet je dan doen? just stand there and do nothing?? i can't :(
elk probleem heeft een oplossing,want dat is het kenmerk van een probleem.zoek de oplossing en heb geduld,want degenen die geduldig zijn worden steeds inshallah beloond.
Nee, maar het ligt aan het probleem.
Maar 1 ding is zeker: weglopen lost niets op en het brengt niets goed.
Hindaatje
19-12-2002, 19:44
Hamdoulilaah heb ik geen problemen met me ouders...Dus om je vraag maar te beantwoorden...NEE ik denk er nooit aan...
Zoals al eerder gezegd,
Voor elk probleem heb je een oplossing, al lijkt het op dat moment niet het geval te zijn.
Military_Minded
19-12-2002, 19:46
it's not a joke :(
ah sorry......wees gewoon verdraagzaam....ik weet het...het is moeilijk!!
Maar uiteindelijk zul je blij zijn dat je niet weg bent gelopen!!
-P-
Toufik19
19-12-2002, 19:48
dat doe ik dus al 5 jaar en er is niets van gekomen...
kun je dan meer details vrijgeven over je huiselijke situatie zodat we zo misschien kunnen helpen?
laboudanda
19-12-2002, 19:49
weglopen...denk je er nooit aan??? walking away from all the problems you have with your parents..it's just getting to much...
wanneer je altijd thuis komt en je altijd een volle laag krijgt..doesn't that make you run away???
:confused:
JAh 60% zegt van weglopen..ik loop altijd weg.....als ik boodschappen moet gaan doen van mama!!
YAY!!
Curse those people who think they could RAN away from HOME!!!
jullie kijken teveel HOME ALONE!!!
Ga PANNEKOEKEN bakken in een TEHUIS!!
Whaha BUh bye dan maar?
naoual_tangawia
19-12-2002, 19:50
Origineel gepost door Military Minded
ah sorry......wees gewoon verdraagzaam....ik weet het...het is moeilijk!!
Maar uiteindelijk zul je blij zijn dat je niet weg bent gelopen!!
-P-
inderdaad....ik bedoel je moet in staat zijn de confrontatie aan te gaan...
En inschallah komt het allemaal goed....weglopen is geen optie!
Juf_Nora
19-12-2002, 19:51
denk maar eens aan de jaren dat je moeder je huilens optilde omdat je zelf nog niet kon lopen. dat wanneer je moeder je eten voor je klaar maakte toen je huilde omdat je honger had. toen je moeder 's nachts opstond omdat je huilde. denk maar eens aan de boterhammen die ze voor je klaar maakte om mee naar school te nemen. denk maar eens aan de dingen die je haar hebt aangedaan........... dan merk je wel dat die 5 jaar niks is vergeleken met wat zij heeft door moeten maken....
Toufik19
19-12-2002, 19:53
Origineel gepost door Just_Nora
denk maar eens aan de jaren dat je moeder je huilens optilde omdat je zelf nog niet kon lopen. dat wanneer je moeder je eten voor je klaar maakte toen je huilde omdat je honger had. toen je moeder 's nachts opstond omdat je huilde. denk maar eens aan de boterhammen die ze voor je klaar maakte om mee naar school te nemen. denk maar eens aan de dingen die je haar hebt aangedaan........... dan merk je wel dat die 5 jaar niks is vergeleken met wat zij heeft door moeten maken....
sorry,maar dit is een waardeloze opmerking.Dit wil niet zeggen dat haar moeder het recht heeft om haar nu te "terroriseren".
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.