Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Toufik19 New Version

Toufik19
19-12-2002, 19:09

Lieve Lieve Lieve marokkaanse medemens, (djeezes) Vanaf nu ga ik meer serieuzer zijn en proberen zo weinig mogelijk sarcasme in mijn antwoorden te laten vloeien.Langzaamaan zal het minderen tot op een dag het volledig gestopt is. Ik zal mij nu ook meer gaan inzetten in islam-bevorderende topics.Check volgende week het islam-forum daar ik dan een les ga neerschrijven.Hiermee hoop ik om de dwalende zielen onder ons in deze zieke zieke wereld terug een beetje op het goede pad te brengen. Immers,tegenwoordig zijn we liever dood dan levend op deze wereld,maar het is de liefde voor God en mijn inshallah toekomst met mijn geliefde dat mij nu overeind houdt.Alles is tegenwoordig zo leeg,hol en totaal waardeloos. Ik heb mijn ogen geopend nu en hoop dat er nog zullen volgen,want alleen sta je nergens,verenigd ben je alles. Wie meer info wil over iets of iets wil bespreken,kan mij steeds pm'en.(nee,ik doe geen blind-dates)

zina_maghrebia
19-12-2002, 19:10
Masha Allah :goedzo:

Chaimae
19-12-2002, 19:12
:goedzo: Maar een aankondiging was echt niet nodig denk ik. De mensen zouden het zelf wel hebben gemerkt. ;)

Toufik19
19-12-2002, 19:13
Origineel gepost door chemie :goedzo: Maar een aankondiging was echt niet nodig denk ik. De mensen zouden het zelf wel hebben gemerkt. ;) is niet erg,zo val ik nog eens op

Chaimae
19-12-2002, 19:13

Origineel gepost door Toufik19 is niet erg,zo val ik nog eens op :D:D

Angel
19-12-2002, 19:21
Moge Allah(swt) je daar bij helpen

SweetRose
19-12-2002, 19:24
hmmm ik ben benieuwd :D

Toufik19
19-12-2002, 19:25
Origineel gepost door zin 'n midar hmmm ik ben benieuwd :D ik ook

laboudanda
19-12-2002, 19:25
Origineel gepost door Toufik19 Lieve Lieve Lieve marokkaanse medemens, (djeezes) Vanaf nu ga ik meer serieuzer zijn en proberen zo weinig mogelijk sarcasme in mijn antwoorden te laten vloeien.Langzaamaan zal het minderen tot op een dag het volledig gestopt is. Ik zal mij nu ook meer gaan inzetten in islam-bevorderende topics.Check volgende week het islam-forum daar ik dan een les ga neerschrijven.Hiermee hoop ik om de dwalende zielen onder ons in deze zieke zieke wereld terug een beetje op het goede pad te brengen. Immers,tegenwoordig zijn we liever dood dan levend op deze wereld,maar het is de liefde voor God en mijn inshallah toekomst met mijn geliefde dat mij nu overeind houdt.Alles is tegenwoordig zo leeg,hol en totaal waardeloos. Ik heb mijn ogen geopend nu en hoop dat er nog zullen volgen,want alleen sta je nergens,verenigd ben je alles. Wie meer info wil over iets of iets wil bespreken,kan mij steeds pm'en.(nee,ik doe geen blind-dates) Ja man ik ga ook veranderen..(NOT!!) Ik ben wie ik ben hierooo duzzz no MISTER NICE GUY SHITTIN IN HIS PANTZ!.. Buh bye!!

Toufik19
19-12-2002, 19:26
Origineel gepost door angel21 Moge Allah(swt) je daar bij helpen thx,en natuurlijk hetzelfde voor jou en iedereen

Angel
19-12-2002, 19:32
Origineel gepost door Toufik19 thx,en natuurlijk hetzelfde voor jou en iedereen Insha Allah

Nounousa
19-12-2002, 21:39
Mashallah 3lik, hamdoellilah :D

Zina17
19-12-2002, 21:40
Goed zo toufik19 en Moge Allah u hierbij helpen insja allah!!!