Bekijk originele versie : Blackberry zonder abbo. Help me eens, :o
xLil_Mocro
24-10-2010, 17:38
Ik krijg een losse bb, maar kan ik dan alsnog gebruik maken van internet & ping.
Ik heb gehoord dat het met Vodafone kan, kan iemand uitleggen hoe dat werkt?
:o
Opzoek-meid
24-10-2010, 17:57
Ja vodafone bb prepaid kun je een simkaart halen voor 20 euro, kijk op hun site voor meer informatie. Tot einde december zijn de BB diensten dan gratis, vanaf januari kost die diensten 12,50 per maand wat dan van je beltegoed wordt afgehaald.
xLil_Mocro
24-10-2010, 18:09
Ja vodafone bb prepaid kun je een simkaart halen voor 20 euro, kijk op hun site voor meer informatie. Tot einde december zijn de BB diensten dan gratis, vanaf januari kost die diensten 12,50 per maand wat dan van je beltegoed wordt afgehaald.
Ooh, dankje.
Maar je kunt die simkaarten toch gewoon ook in de vodafone winkels halen?
& wat gebeurt er als je de dag wanneer het afgehaald wordt, geen 12,50 hebt.
Opzoek-meid
24-10-2010, 18:16
Ooh, dankje.
Maar je kunt die simkaarten toch gewoon ook in de vodafone winkels halen?
& wat gebeurt er als je de dag wanneer het afgehaald wordt, geen 12,50 hebt.
Ja dat kan als het op voorraad is. Als je niet genoeg beltegoed hebt die dag kan er ook niks afgehaald worden en dus geen gebruik maken van de BB diensten tot je weer opwaardeert.
xLil_Mocro
24-10-2010, 18:20
Ja dat kan als het op voorraad is. Als je niet genoeg beltegoed hebt die dag kan er ook niks afgehaald worden en dus geen gebruik maken van de BB diensten tot je weer opwaardeert.
Maar kun je dan heel die maand niet gebruik maken van BB diensten of tot dat je op waardeert. :o
BurningDesire
24-10-2010, 18:37
^ kan ook zijn dat het word stopgezet.
Als je het wilt hebben moet je snel zijn, mn broertje ging heel winkelcentrum langs voor die simkaart LOL, ze zijn bijna overal uitverkocht.
xLil_Mocro
24-10-2010, 18:50
^ kan ook zijn dat het word stopgezet.
Als je het wilt hebben moet je snel zijn, mn broertje ging heel winkelcentrum langs voor die simkaart LOL, ze zijn bijna overal uitverkocht.
Haha, iedereen heeft een voorraad aangeslagen van die simkaarten zeker. :hihi:
Opzoek-meid
24-10-2010, 20:29
Maar kun je dan heel die maand niet gebruik maken van BB diensten of tot dat je op waardeert. :o
Tot je weer genoeg beltegoed er op hebt staan, het is niet dat het op een vaste dag in de maand gebeurt ofzo.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.