Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Halfbloedje Die Niet Echt Wordt Geaccepteed Ben Half Maroc/surinaams

Pagina's : [1] 2

LZN
01-09-2004, 12:39

IK BEN HALF MAROC EN SURINAAMS EN WAT IK MERK IS DAT DE MEESTE MAROKKANEN MIJ TOCH NIET ECHT ACCEPTEREN ZOU IEMAND MIJ KUNNEN UITLEGGEN WAAROM NIET?.

Toufik19
01-09-2004, 12:44
omdat de marokkanen een volk zijn van hypocrisie,huichelarij,leugens en valse achterdochtigheid.

CrazyyySexyCOol
01-09-2004, 12:54
Yep bij mij ook, meestal zien ze je HELEMAAL NIET als marokkaans.. Ook al ben je half.. But who cares :rolleyes: :zwaai:

Nounousa
01-09-2004, 12:55
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe het was een zonde voor die papieren Dus jij beweerd dat gemengde huwelijk niet ontstaan kunnen zijn uit liefde? Of een huwelijk omwille van Allaah 'Aza wa Jaal..?

MoEtJe_MoEtJe
01-09-2004, 13:09

Origineel gepost door Oempje_ Dus jij beweerd dat gemengde huwelijk niet ontstaan kunnen zijn uit liefde? Of een huwelijk omwille van Allaah 'Aza wa Jaal..? Liefde is het besluit een mens volledig te nemen zoals die is en de eigenaardigheden op de koop toe te nemen. je hebt mij niks horen zegen !!

Nounousa
01-09-2004, 13:11
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe Liefde is het besluit een mens volledig te nemen zoals die is en de eigenaardigheden op de koop toe te nemen. je hebt mij niks horen zegen !! Ok. Chill.

KayJ
01-09-2004, 13:39
das idd erg vervelend , ik vind het zowiezo onzin dat een relatie met iemand van een andere cultuur door vele verboden wordt, ik bedoel het is toch de liefde die telt en niet de afkomst of whatever, als 2 mensen echt van elkaar houden en verliefd zijn, dan is dat toch mooi juist, 2 verschillende culturen die bij elkaar komen en van elkaar leren en elkaar respecteren.

majdaj
01-09-2004, 13:45
Origineel gepost door KayJ das idd erg vervelend , ik vind het zowiezo onzin dat een relatie met iemand van een andere cultuur door vele verboden wordt, ik bedoel het is toch de liefde die telt en niet de afkomst of whatever, als 2 mensen echt van elkaar houden en verliefd zijn, dan is dat toch mooi juist, 2 verschillende culturen die bij elkaar komen en van elkaar leren en elkaar respecteren. Ik ben het helemaal met je eens. Waar ik benieuwd naar ben, geldt dit ook voor Personen die niet moslim zijn, Dus een moslim en een niet moslim of andersom???

Miss_Nerd
01-09-2004, 14:09
Origineel gepost door Oempje_ Ok. Chill. SOooooooOooOooo.. Wesh Leef jij nog a Balllie........... Saaaa k heb je KK lang nie gesproken men..... Waar hang je uit a dracula......! :D Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah op je wangetje.... jeweet... je bent en blijft mijn drolletje!!!

Lady_moi
01-09-2004, 14:13
Ja zulke mense vind ge overal, tis maar me wie da ge te maken hebt. Ik zen ook al zulke stomme wijven tegengekomen (ben ook half) maar wat die mense nie beseffe is da ge er eigenlijk nie zelf voor gekozen hebt en zij hebben enkel het geluk da ze nie als halfbloed zijn geboren.

DaNGeRouZLy
01-09-2004, 15:53
omdat marokkanen de grootste rascisten zijn die je maar kun bedenken niet iedereen gelukkig.

sabigha
01-09-2004, 15:59
Marokkanen hebben discriminatie doen ontstaan...! :hihi:

Nounousa
01-09-2004, 16:01
Origineel gepost door Miss_Nerd SOooooooOooOooo.. Wesh Leef jij nog a Balllie........... Saaaa k heb je KK lang nie gesproken men..... Waar hang je uit a dracula......! :D Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah op je wangetje.... jeweet... je bent en blijft mijn drolletje!!! :o Ik leef nog, alhamdoelillah. Maar uhmm, ik dacht dat jij me niet wilde spreken? Waar ik uithang, in mn bed, slapend, zoals altijd.. :giechel:

amianis
01-09-2004, 16:44
Mooie combi, ben persoonlijk gek van halfjes. :D

therealjebli
01-09-2004, 17:19

Origineel gepost door halfmarocsuri IK BEN HALF MAROC EN SURINAAMS EN WAT IK MERK IS DAT DE MEESTE MAROKKANEN MIJ TOCH NIET ECHT ACCEPTEREN ZOU IEMAND MIJ KUNNEN UITLEGGEN WAAROM NIET? Ben je moslim?Zo ja, schijt aan iedereen.Het belangrijkste is dat je moslim bent. Vroeger vond ik het zo belangrijk waar ik vandaan kwam.Maar daar vind ik niet meer zo belangrijk. Ik ben blij dat ik moslim ben.Je gaat het Paradijs in omdat je moslim bent niet omdat je Marokkaan bent of wat dan ook. Trek je er niets van aan.Allah heeft je zo geschapen.Alhamdulilah.Dus wie zijn deze mensen om over je te oordelen. Mohamed.

Pagina's : [1] 2