Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Filmpje Hirsi Ali en Theo van Gogh Submission part 1

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

TetouniaGataar
01-09-2004, 12:30

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vpro/zomergasten/bb.20040829.rm?start=02:12:30 Zie verder http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/afleveringen/17869746/ Gehele aflevering van zomergasten met Hirsia Ali is hieronder te vinden (duurt 3 uur) http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vpro/zomergasten/bb.20040829.rm?start=00:00 Don't kill the messenger.

Tijn
01-09-2004, 12:37
Wie is hier nou de messenger? Hirsi Ali, Theo, VPRO of jij? :D Van mij had dat doorzichtige pakkie niet gehoeven, verder vond ik `t wel een goed filmpie....

ClaudioLopez
Een regelrechte schande!

caprio
Waarheidsgetrouw??????? Wat heeft dat ermee te maken? Ze INTERPRETEREN het thema 'Vrouw en Islam'.

TetouniaGataar
01-09-2004, 12:47

Origineel gepost door Tijn Wie is hier nou de messenger? Hirsi Ali, Theo, VPRO of jij? :D Geen van allen. Of allen..... In iedergeval vrijheid van meningsuiting is het belangrijkste. Als bepaalde mensen een bepaald beeldvorming hebben over anderen is het wellicht belangrijk dat men zich kan uiten. Van mij had dat doorzichtige pakkie niet gehoeven, verder vond ik `t wel een goed filmpie.... Dat incombinatie met gemengde moskeeën................ .....Heel veel Nederlanders die dan moslim willen worden...

caprio
01-09-2004, 12:57
Origineel gepost door ClaudioLopez Een regelrechte schande! Toch zouden jullie eens de 3 uur durende uitzending moeten bekijken, wat je ook van het 'koran' filmpje vindt. Hieruit blijkt dat Hirsi Ali een ontgelofelijk intelligente vrouw is, en met name van haar ervaringen hoe belangrijk taal en cultuur (in dit geval de Nederlandse taal en cultuur) voor immigranten is!!! Doe jezelf nu eens een groot plezier en probeer eens te begrijpen wat ze hier zegt, en zeg dan nog eens wat je van het 'koran' filmpje vindt!!!

Daarom
01-09-2004, 12:58
Ik snap niet wat 'slaan' 'verkrachten' 'dwanghuwelijken' en al die andere dingen met de Islam te maken hebben! Jammer dat mensen niet de moeite nemen om de Islam echt te begrijpen maar wel opmerkingen en uitspraken erover kunnen doen zonder enige kennis. :jammer: Maargoed. What goes around, comes around gelukkig.

TetouniaGataar
01-09-2004, 13:01
Origineel gepost door caprio Toch zouden jullie eens de 3 uur durende uitzending moeten bekijken, wat je ook van het 'koran' filmpje vindt. Hieruit blijkt dat Hirsi Ali een ontgelofelijk intelligente vrouw is, en met name van haar ervaringen hoe belangrijk taal en cultuur (in dit geval de Nederlandse taal en cultuur) voor immigranten is!!! Doe jezelf nu eens een groot plezier en probeer eens te begrijpen wat ze hier zegt, en zeg dan nog eens wat je van het 'koran' filmpje vindt!!! Ik wilde het niet zeggen, overigens vind ik het etiket "ongelovelijk" een beetje te hoog gegrepen. Ze is niet dom, maar als je tegen een gemiddelde burka dragende vrouw zou lullen kom je er achter dat die ook niet dom zijn. Ze is gewoon gemiddeld, niets meer niet minder, wellicht door je achtergrond (Moslim?) dat je vind dat ze dingen goed weet te verwoorden en in een ander perspectief weet te plaatsen, maar daarin is ze niet uniek en het is zeker niet op een nivo waarbij je niets kan inbrengen. Vergeet niet ze heeft geen opleidingen voltooid ze is slechts een dropout. (uit Islam als studie)

ClaudioLopez
01-09-2004, 13:02
Origineel gepost door caprio Toch zouden jullie eens de 3 uur durende uitzending moeten bekijken, wat je ook van het 'koran' filmpje vindt. Hieruit blijkt dat Hirsi Ali een ontgelofelijk intelligente vrouw is, en met name van haar ervaringen hoe belangrijk taal en cultuur (in dit geval de Nederlandse taal en cultuur) voor immigranten is!!! Doe jezelf nu eens een groot plezier en probeer eens te begrijpen wat ze hier zegt, en zeg dan nog eens wat je van het 'koran' filmpje vindt!!! Ik gun haar geen minuut meer van mijn tijd. Wat nou 3 uur?! En dat ze intelligent is... nou, laat dr haar intelligentie gebruiken voor iets nuttigers dan godsdiensten beledigen! Dag

Raihana
01-09-2004, 13:08
Origineel gepost door caprio Toch zouden jullie eens de 3 uur durende uitzending moeten bekijken , wat je ook van het 'koran' filmpje vindt. Hieruit blijkt dat Hirsi Ali een ontgelofelijk intelligente vrouw is, en met name van haar ervaringen hoe belangrijk taal en cultuur (in dit geval de Nederlandse taal en cultuur) voor immigranten is!!! Doe jezelf nu eens een groot plezier en probeer eens te begrijpen wat ze hier zegt, en zeg dan nog eens wat je van het 'koran' filmpje vindt!!! Ben je niet goed bij je hoofd? :rolleyes: Origineel gepost door Raihana Ik ben er eigenlijk wel trots op dat ik dat filmpje niet heb gezien, en ben het ook niet van plan te gaan kijken.. Zonde van me tijd en mijn ogen.. :zwaai:

Von_Dutch
01-09-2004, 13:11
Origineel gepost door ClaudioLopez Ik gun haar geen minuut meer van mijn tijd. Wat nou 3 uur?! En dat ze intelligent is... nou, laat dr haar intelligentie gebruiken voor iets nuttigers dan godsdiensten beledigen! Dag F*cking mee eens. Je neemt die rat toch niet serieus? Het is overduidelijk dat ze last heeft van een minderwaardigheidscomplex. Dat wijf word binnen no time gek. Adios.

PeterDeBelg
01-09-2004, 13:14
Natuurlijk is Hirsi intelligent. Ze preekt immers voor de eigen parochie en laat de parochianen (niet-moslims) voelen hoe intelligent ze wel zijn. Een simpel trucje. Irshad Manji maakte hetzelfde mee.

onderduiker
01-09-2004, 13:16
Origineel gepost door makaka Hoe krijgt men de liberale extremisten Hirsi&co stil? Ask for the facts zoals Pvda kamerlid onlangs haar mond snoerde naar aanleiding van het zogenaamde rotsvaste "geloof" van Hirsi dat islamitische scholen slecht voor integratie zijn. Op de vraag waar Hirsi zich op basseert, stond Klitloos met de mond vol tanden. Als men een beetje kan liplezen, dan kon je haast het volgende antwoord van Hirsi' haar mond aflezen. "Van Ebru Omar gehoord" Aha Hirsi die haar achterlijke somalische cultuur verwart met die van de islam. Om maar een voorbeeldje te noemen. Vrouwenbesnijdenis komt in 99% van de islamitische landen niet voor. Het komt zelfs vaker voor in christelijk afrikaanse landen dan het in islamitische landen voorkomt. Het is een eeuwenoude afrikaanse cultuureigenschap die zelfs de oude Egyptenaren van het nubische rijk hebben overgenomen. Maar ok, de facts. Namens wie spreekt Hirsi? Zij stelt dat ze gesteund wordt door moslima's in blijf-van-me-lijf-huis. Dus mensen, we moeten op het woord van ayaan geloven dat ze namens deze dames spreekt. Dit met de wetenschap dat ze naar haar eigen zeggen gelogen heeft om hier ene verblijfsvergunning te krijgen en ging zelfs verder en stelde dat alle asielzoekers liegen. Oftewel, ze denkt dat iedereen denkt en doet zoals zij denkt en doet. Wanneer we exact navragen wie haar aanhang is, dan kun je die voornamelijk in rechtsextremitische hoek vinden. Dus niets namens moslima's in blijf-van-me-lijf-huizen. Najib eindelijk iemand met verstand van zaken, iemand die niet zo maar wat loopt te roepen, maar ook daadwerkelijk de achtergrond van AH onder de loep heeft genomen. :Iluvu: :goedzo:

achie25
01-09-2004, 13:21
Ik heb 2 minuten van dat filmpje en meer was ook niet nodig. Dit gebeurt er nou als een leek denkt de quran te kunnen interpreteren. Jaren lange studies door geleerden en nog hebben zij moeite om het te verklaren en dan komt Hirsi Ali, die nog niet eens Al-Fatiha uit haar hoofd kent om de quran te verklaren. En natuurlijk smullen de westerlingen en de islamhaters hiervan. Als je in een filmpje zegt dat verkrachting en andere sexuele mishandelingen toegestaan zijn, dan ben je niet met de waarheid bezig maar met leugens. Zij probeert haar ellendige jeugd, die zij door haar ouders heeft gekregen en niet door de islam, te verwerken en dus zoekt ze het bij de islam. En dan vraag ik aan Hirsi Ali: Hoe ben je hier naar Nederland gekomen; met leugens of met de waarheid....

onderduiker
01-09-2004, 13:27

dat mens kan niets anders dan liegen en haar woorden proberen te verdraaien ook al staat het zwart op wit. doet iemand anders dit word deze persoon aangemeld bij de RIAGG wegens een meerder persoonlijkheid syndroom. (mps =dat was ik niet die dat zei dat was nelletje)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7