Bekijk originele versie : Meiden Uit Utrecht Opgelet
engeltje84
01-09-2004, 10:55
heb jij schouder lang haar .
en zin om eens een keertje gratis gefont geknipt een poermanentje of geverfd worden.
laat dan een prive mailtje achter met je nummer of andere gegevens dan beloof ik jouw dat ik wat van je kapseltje maak.
alsvast hartstikke bedankt meiden
jammer dat ik niet uit utrecht kom..er kan best wel wat aan me haar gedaan worden:D
engeltje84
01-09-2004, 15:26
je lainae
je moet zelf kijken als je naar utrecht wilt reizen is dat voor mij geen enkel probleem als dat voor jouw ook geen enkel probleem is.
ik dacht alleen is makkelijker voor meiden die in utrecht wonen hebben ze minder reistijd ikzelf woon ook in rotterdam en zie dat jij daar ook vandaan komt dus als het je wat lijkt kan ik je wel een keertje meenemen.
dus zou ik zeggen see fore yourself
groetjes
cyberqueen
01-09-2004, 15:31
salaam,
ik heb interesse in fohnen en bij knippen maar vraag me af waar je dat doet en waarom in utrecht terwijl je uit rotterdam komt
groetjes
engeltje84
01-09-2004, 15:37
nou meid ik doe de kappersopleiding op school en heb elke week een model nodig. i
k ben leerling kapster maar er is uiteraard een kapster bij die alles in de gaten houd. dus er kan niks verkeerd gaan.
mocht je nog verdere vragen hebben wil ik ze graag beantwoorden dat is geen enkel prbleem.
en mocht je intresse hebben zou ik dat helemaal een toppertje vinden stuur me een prive mail als je intresse hebt of anders email me naar metalsia53@hotmail.com
vriendelijke groet
techelhitgirl
01-09-2004, 15:45
Nou ik wil je alleen maar succes wensen met je opleiding!
engeltje84
01-09-2004, 15:48
dank je wel techelhitgirl
techelhitgirl
01-09-2004, 15:52
;)
Ik wil die opleiding ook gaan doen maar dan wil ik doorstromen tot schoonheidsspecialsiste maar ik heb gehoord dat kappersopleiding heel erg saai is en dat je daarna moeilijk werk kan vinden!
Klopt dat..?!?
engeltje84
02-09-2004, 11:01
dat is inderdaad wat er vaak word gezegd dat er moeilijk werk te vinden is.
ik zou je dan ook alleen het aanraden om eraan te beginnen als je ooit iets voor jezelf wilt beginnen als eigen ondernemer. want een baanjte vnden als kapster is inderdaad heel moelijk.
maar de kappersopleiding is zeker niet saai hoor. het is iets wat je zelf leuk moey vinden en als je het eenmaal doorhebt het werk kan je aardig wat bijverdienen ook al is het alleen huis aan hui knippen bij oude mensen.
nou veel succes ermee techelhitgirl
techelhitgirl
02-09-2004, 12:23
Origineel gepost door engeltje84
dat is inderdaad wat er vaak word gezegd dat er moeilijk werk te vinden is.
ik zou je dan ook alleen het aanraden om eraan te beginnen als je ooit iets voor jezelf wilt beginnen als eigen ondernemer. want een baanjte vnden als kapster is inderdaad heel moelijk.
maar de kappersopleiding is zeker niet saai hoor. het is iets wat je zelf leuk moey vinden en als je het eenmaal doorhebt het werk kan je aardig wat bijverdienen ook al is het alleen huis aan hui knippen bij oude mensen.
nou veel succes ermee techelhitgirl
Heel erg bedankt voor je informatie..!
Ja ik was ook van plan om voor mezelf te beginnen..dus het komt allemaal wel goed inschallah!!
engeltje84
02-09-2004, 12:24
ja dan komt het zeker goed meid.
dat zijn ook mijn bedoelingen dus ik zou zeggen meid elke curcus pak em met beide handen vast wees leergierig en dan komje er zeker wel.
veel succes ermee meid.
Samiatje
06-09-2004, 12:40
Salaam oe aleikoum,
kom uit utreg, draag wel me hijaab, mah vind wel ok als je wat in me haar doet hihihi:D, mah als k me hoofddoek uit doe, is ni erg als jij r alleen bent, of sijn r andere mensen bij ofso? meer info?, kheb je toegevoegd, omdat k ni vaak hier kom..
by the way, k doe nu mavo 4 en wil als ik klaar ben inshaallah, iets met uiterlijke verzorging doen, kapster lijkt me wel wat, vertel me meer over okieejj?
Alvast bedankt
Samia
Samiatje
06-09-2004, 12:41
by the way, waar doe jij die opleiding dan?
Groetjuss
MissSaarah
06-09-2004, 19:30
k zou graag proefkonijn willen zijn!
k woon in utrecht!
als je iemand nodig hebt stuur me dan een pm ok?
-xxx-jes Saarah
missy_magrebia
06-09-2004, 20:49
Ik heb je een pm gestuurd!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.