Bekijk originele versie : Een gezonde sexleven (alleen getrouwde stellen reageren)
Salaam beste stellen,
Ik ben heel erg geintreseerd in wat mannen en vrouwen nou echt fijn vinden in bed.
En hoe vrouwen hun mannen iedere avond met wat leuks kan verassen, denk aan speeltjes uitfit ect.
Dus alle leuke en leerzame tips zijn welkom.
Laten we het ajb netjes houden, daarom vraag k alleen dat getrouwde stellen reageren.
:goedzo:
mensen zijn echt freaky man....
a3oedoebillah!
je komt er vanzelf wel achter hoor... dont worry
wat in de slaapkamer gebeurd is tussen man en vrouw en hoort niet besproken te worden met 3den.
Iedereen is anders dus vindt iedereen ook andere dingen fijn.
Als je eenmaal getrouwd bent kom je daar vanzelf wel achter. Zorg ervoor dat wat er in jullie slaapkamer gebeurd bespreekbaar is tussen jullie twee. Dan kom je erachter wat jij en je partner fijn vinden, dus dan komt alles wel goed.
Salaam beste stellen,
Ik ben heel erg geintreseerd in wat mannen en vrouwen nou echt fijn vinden in bed.
En hoe vrouwen hun mannen iedere avond met wat leuks kan verassen, denk aan speeltjes uitfit ect.
Dus alle leuke en leerzame tips zijn welkom.
Laten we het ajb netjes houden, daarom vraag k alleen dat getrouwde stellen reageren.
:goedzo:
:D feit dat je dit vraagt geeft al aan dat er meer geslapen dan gesext word in julie slaapkamer :nijn:
sex is niet voor plezier maar voor kinderen dus speeltjes en experimenteren is haram
Passion30
24-10-2010, 17:32
:D feit dat je dit vraagt geeft al aan dat er meer geslapen dan gesext word in julie slaapkamer :nijn:
Slaapkamer is ook om te slapen hoor, dus lekkere sex doe je buiten de slaapkamer:hihi:
Slaapkamer is ook om te slapen hoor, dus lekkere sex doe je buiten de slaapkamer:hihi:
lekkere slet :D
hartendief-
24-10-2010, 22:08
sex is niet voor plezier maar voor kinderen dus speeltjes en experimenteren is haram
Beste hallo!?
Dit slaat dus erkelijk nergers op. achterlijk dan dit heb ik nog niet eerder mogen lezen.. Seks is iets anders dan voortplanting. tegenwoordig kan men naar de zaadbank gaan om kinderen te nemen.
De echte seks is het genot van het genot van de andere. Seks is het zoeken naar grenzen. Seks is het genieten van het toegstaan en het raken van de grenzen van het verboden.
Met seksuele groeten,
Hartendief-:banana:
ik heb niks aan, dat moet je voor je houden, k vraag niet wat men in zijn slaap kamer doet, maar of men ideetjes heeft om de boel na een lange periode samen te zijn nog steeds leuk te houden.
zal k beginnen?
Het is bijvoorbeeld leuk voor de vrouw, als zij bijvoorbeeld een zilver lingerie aan heeft, zilvere kaarsjes neer te leggen, bedden sprij, nagelak, smokie eye met zilver glitters.
en dat ieder keer met een ander kleur te doen.
(niet dagelijk natuurlijk) maar eens in de zoveel tijd.
Ik heb ook hier ergens op mijn pc een website staan met leuke outfits voor de lady's.
nog iets handboeien en van die grote veren- je kan dan zelf wl invullen wat je daarmee kunt.
yallah
nou jullie!
en nog iets
het heeft geen zin om pm's te sturen, want die worden toch niet beantwoord
zie mijn ot ;)
eternal_slumber
25-10-2010, 17:53
Ik heb medelijden met jouw vrouw.
Sensuall
25-10-2010, 18:35
ik heb niks aan, dat moet je voor je houden, k vraag niet wat men in zijn slaap kamer doet, maar of men ideetjes heeft om de boel na een lange periode samen te zijn nog steeds leuk te houden.
zal k beginnen?
Het is bijvoorbeeld leuk voor de vrouw, als zij bijvoorbeeld een zilver lingerie aan heeft, zilvere kaarsjes neer te leggen, bedden sprij, nagelak, smokie eye met zilver glitters.
en dat ieder keer met een ander kleur te doen.
(niet dagelijk natuurlijk) maar eens in de zoveel tijd.
Ik heb ook hier ergens op mijn pc een website staan met leuke outfits voor de lady's.
nog iets handboeien en van die grote veren- je kan dan zelf wl invullen wat je daarmee kunt.
yallah
nou jullie!
omg hoe oud ben jij? zilvere glittertjes denk je nou echt dat je man daar opgewonden van gaat worden:hihi:
omg hoe oud ben jij? zilvere glittertjes denk je nou echt dat je man daar opgewonden van gaat worden:hihi:
Ik ben 22, en k heb het niet over knutsel glitters, maar shimmer eyeshadow.:goedzo:
Sensuall
25-10-2010, 19:35
Ik ben 22, en k heb het niet over knutsel glitters, maar shimmer eyeshadow.:goedzo:
geloof me daar raakt een man echt niet opgewonden van
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.