Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Shoer/voodoo-Helderziende/fikh

Pagina's : [1] 2

tatata_matata
01-09-2004, 10:42

Dag allemaal, Ik vroeg me af.....waarom als je naar een helderziende of fikh gaat....dat haram is...terwijl shoer bestaat(voodoo)....als ik zo in me omgeving kijk....en zie hoe mensen er onder lijden(shoer).....(onder andere meiden die willen trouwen ...en dat het verpest wordt door voodoo....en als ze alsnog naar een helderziende gaan...om hun ziel te redden...krijgen ze nog te horen dat het HARAM....misschien klinkt het vreemd.....maar ik begrijp het verhouding niet...tussen shoer(voodoo)....en helderzoende/fikh..want als helderziende niet waar is...waarom bestaat magie/voodoo dan...je moet toch ergens je hachje redden of niet... :confused: .. Wie is hier er mee eens..... Liefs Tata

sweetzorro
01-09-2004, 10:48
je moet je op allah vertrouwen en niet op zo en dame die het alleen maar erger gaat maken en als je onder voodoo leid kan je ook genezing in de koran vinden

tatata_matata
01-09-2004, 10:55
Origineel gepost door sweetzorro je moet je op allah vertrouwen en niet op zo en dame die het alleen maar erger gaat maken en als je onder voodoo leid kan je ook genezing in de koran vinden Ja ik vertrouw ook op Allah.....maar als je ziet dat iemand waarvan je veel houdt...knettergek wordt door (voodoo)....waarom zou je diegene dan niet helpen...

sweetzorro
01-09-2004, 10:59
je kan hem ook helpen door middel van de koran er bij te pakken ik heb het ook veel gezien bij familie en vrienden dus ik weet waar over je praat maar wat ik mij af vraag is kunnen ze je wel genezen die mensen waar jij het over hebt want meestal zijn ze alleen op geld uit snappie

tatata_matata
01-09-2004, 11:00

Origineel gepost door sweetzorro je kan hem ook helpen door middel van de koran er bij te pakken ik heb het ook veel gezien bij familie en vrienden dus ik weet waar over je praat maar wat ik mij af vraag is kunnen ze je wel genezen die mensen waar jij het over hebt want meestal zijn ze alleen op geld uit snappie Ja dat is het nou....ik heb juist niemand gevonden???

sweetzorro
01-09-2004, 11:07
waar ben je eigenlijk op zoek naar en oja soms lijkt het op shoor maar dan is het niet het geval zo had ik ook en neef die dacht dat hij onder voodo leed en uis ook over al in marokko geweest en hier in nl en in belgie maar ja toen en bezoekje gebracht naar het riag en nu is weer alles goed dus het is niet altijd voodo

tatata_matata
01-09-2004, 11:14
Origineel gepost door sweetzorro waar ben je eigenlijk op zoek naar en oja soms lijkt het op shoor maar dan is het niet het geval zo had ik ook en neef die dacht dat hij onder voodo leed en uis ook over al in marokko geweest en hier in nl en in belgie maar ja toen en bezoekje gebracht naar het riag en nu is weer alles goed dus het is niet altijd voodo Nee, het is 100% voodoo....ik ken diegene heel goed...en is me heel dierbaar... :( en ik wil haar juist helpen...

sweetzorro
01-09-2004, 11:22
wat is er dan met haar als ik vragen mag misschien kan ik wat rond vragen en vinden we wel en oplossing voor haar inshaallah

tatata_matata
01-09-2004, 11:39
Origineel gepost door sweetzorro wat is er dan met haar als ik vragen mag misschien kan ik wat rond vragen en vinden we wel en oplossing voor haar inshaallah Het is een vriendin van mij...ze is getrouwd en heeft 1 kind van ongeveer 18 maanden...het is allemaal begonnen toen ze naar Marokko op vakantie ging....voor 2 weken...na de vakantie..is ze anders gaan gedragen..ze haatte haar man...wou het huis niet terugkeren...en heeft haar kindje verlaten...ze heeft last van flauwtes....benauwdheid..scheurt haar kleding..schreeuwt..en ga zo maar door....ze haat haar hele omgeving.....terwijl ze zo nooit is geweest...haar ouders kan ze niet meer uitstaan..en wil het liefst alleen buiten blijven...terug keren bij haar man wil ze niet...terwijl hij alles heeft geprobeerd meskien...hij is ten einde raad...haar dochtertje verblijft bij me ouders...omdat hij het ook niet meer aan kan...we hebben alles geprobeerd...maar niks hielp...daarom ben ik er zeker van dat het voodoo is.....een stel die heel gelukkig was en veel van elkaar hielden..kan toch niet zomaar uit een vallen....lahifed.....ik ben echt depri geworden van de hele situatie...

Grover
01-09-2004, 12:10
tita tita ..werkt niet deze staf is shit :(

Souhayb
01-09-2004, 15:52
niet alles wat bestaat mag en niet alles wat mag bestaat

sweetzorro
01-09-2004, 17:57
ewa ik vind het heel erg wollah ik hoop dat het allemaal wel goed gaat komen en ik zal na vraag doen als ik wat hoor of wat wijzer word over dit onderwerp waar door we je vriendin kunnen helpen dan hoor je het als eerst en ik hoop dat deze narigheid snel over zal waaien inshaallah

miss_chaimae
01-09-2004, 18:02
Je mag niet naar een helderziende gaan omdat die denken dat ze in de toekomst kunnen kijken en dat ze ''aparte''krachten hebben. Allah is de enigste,en hij s.w.t is de enigste waar je in moet geloven en niet in die voodoo en shoer bullshit. Der is geen god dan allah s.w.t en hij is de enigste grote. Allah!! Chaimae..

Sidie_Hmed
01-09-2004, 18:12
Origineel gepost door tatata_matata Het is een vriendin van mij...ze is getrouwd en heeft 1 kind van ongeveer 18 maanden...het is allemaal begonnen toen ze naar Marokko op vakantie ging....voor 2 weken...na de vakantie..is ze anders gaan gedragen..ze haatte haar man...wou het huis niet terugkeren...en heeft haar kindje verlaten...ze heeft last van flauwtes....benauwdheid..scheurt haar kleding..schreeuwt..en ga zo maar door....ze haat haar hele omgeving.....terwijl ze zo nooit is geweest...haar ouders kan ze niet meer uitstaan..en wil het liefst alleen buiten blijven...terug keren bij haar man wil ze niet...terwijl hij alles heeft geprobeerd meskien...hij is ten einde raad...haar dochtertje verblijft bij me ouders...omdat hij het ook niet meer aan kan...we hebben alles geprobeerd...maar niks hielp...daarom ben ik er zeker van dat het voodoo is.....een stel die heel gelukkig was en veel van elkaar hielden..kan toch niet zomaar uit een vallen....lahifed.....ik ben echt depri geworden van de hele situatie... Heeft iemand, de man van je vriendin of haar ouders dit al eens voorgelegd bij een Iman. Mensen in Marokko kunnen met 1 haar heel wat dingen voor elkaar krijgen. Wellicht is ze bezeten door een Djinn. Vraag een Iman om hulp, ga naar de Moskee in je regio en leg het probleem voor. En de enige die kan helpen is Allah (swt). Helderzienden werken soms samen met de Sayatheen, de Sayatheen zijn de slechten van het volk der Djinns. Mijn raad & advies is ga naar een Iman toe. En probeer eens de Koran te lezen als je met haar bent, kijk eens hoe ze reageert ! Heeel veeel sterkte en bi Idnilah komt alles goed ins'Allah en zal het gezin herenigd worden Ins'Allah !

MaRoCcInA
13-12-2006, 13:36

Heeft iemand, de man van je vriendin of haar ouders dit al eens voorgelegd bij een Iman. Mensen in Marokko kunnen met 1 haar heel wat dingen voor elkaar krijgen. Wellicht is ze bezeten door een Djinn. Vraag een Iman om hulp, ga naar de Moskee in je regio en leg het probleem voor. En de enige die kan helpen is Allah (swt). Helderzienden werken soms samen met de Sayatheen, de Sayatheen zijn de slechten van het volk der Djinns. Mijn raad & advies is ga naar een Iman toe. En probeer eens de Koran te lezen als je met haar bent, kijk eens hoe ze reageert ! Heeel veeel sterkte en bi Idnilah komt alles goed ins'Allah en zal het gezin herenigd worden Ins'Allah ! Hoe reageert iemand die bezeten is als hij/zij de koran lezen?

Pagina's : [1] 2