Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BlaasOntsteking Tips!!

LieveFaatje22
24-10-2010, 03:52

Heeft iemand tips wat helpt,heb het nu al maanden en het wil maar niet weg gaan. Ga maandag een afspraak maken bij de dokter. Alle tips zijn welkom,Ladys:goedzo:

Flower22
24-10-2010, 14:45
Hoi dame, een blaasontsteking is erg vervelend en kan alleen verholpen worden met een kuur. Je kunt de klachten wel iets verlichten door cranberry capsules die je bij de drogist kan kopen of cranberry thee uit de supermarkt. Cranberry is erg goed voor de blaas. Verder is het erg belangrijk dat je goed drinkt om de bacterien uit de blaas weg te spoelen. Het lijkt mij alleen erg sterk dat je het al maanden hebt, want als het een echte blaasontsteking is kan je echt geen maanden wachten. welke symptomen heb je?

LieveFaatje22
24-10-2010, 17:48
Hoi dame, een blaasontsteking is erg vervelend en kan alleen verholpen worden met een kuur. Je kunt de klachten wel iets verlichten door cranberry capsules die je bij de drogist kan kopen of cranberry thee uit de supermarkt. Cranberry is erg goed voor de blaas. Verder is het erg belangrijk dat je goed drinkt om de bacterien uit de blaas weg te spoelen. Het lijkt mij alleen erg sterk dat je het al maanden hebt, want als het een echte blaasontsteking is kan je echt geen maanden wachten. welke symptomen heb je? Pijn in me onderbuik en moet steeds naar de wc en blaas dan een heel klein beetje en als ik plas is het best een sterke geur,had gelezen dat voor komt bij blaasontstekking. Als ik bijv jus orange drinkt dan vermindert het en in een hete bad gaat zitten en me warpmjes aankleedt voel ik wel wat minder pijn. Ga morgen een afspraak maken bij de huisarts,en vraag een antibiotica kuur want stel het telkens uit en dat maakt het alleen erger.

Flower22
25-10-2010, 13:31
Pijn in me onderbuik en moet steeds naar de wc en blaas dan een heel klein beetje en als ik plas is het best een sterke geur,had gelezen dat voor komt bij blaasontstekking. Als ik bijv jus orange drinkt dan vermindert het en in een hete bad gaat zitten en me warpmjes aankleedt voel ik wel wat minder pijn. Ga morgen een afspraak maken bij de huisarts,en vraag een antibiotica kuur want stel het telkens uit en dat maakt het alleen erger. Dat zijn idd de symptomen van een blaasontsteking. Het is niet goed dat je er al zo lang mee rond loopt hoor. Je kan gewoon ochtendurine opvangen in een potje en afgeven aan de assistente, dan kijken zij het meteen voor je na. Daar hoef je geen afspraak voor te maken bij de huisarts. Anders vertraag je het hele proces alleen maar nog meer.

Saraa26
25-10-2010, 13:36

nooit te lang met blaasonsteking lopen!! Dus inderdaad gelijk naar de dokter kuurtje halen en heel veeeeeeel drinken.