Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Zou Jij Doen, Jou Man Zit Daar En Jy Hier

Pagina's : [1] 2

eymens
01-09-2004, 00:15

hallo, wat zou jij doen als je man in marokko zit en jij hier terwijl je ook daar wilt zijn........ wij zijn nu jarenlang getrouwd en het ging ook goed. Ik vertrouw mijn man voor 100% laat dat duidelijk zijn. maar 7 weken geleden is mijn man naar marokko gegaan om de rugoperatie van zijn vader bij te wonen. Je weet hoe ze in marokko zijn, alles kost tijd en duurt langer dan gepland. de afspraak was dat ik niet mee zou gaan daar we 2 jaar geleden samen op vakantie gingen en het helemaal uit de hand was gelopen, alleen maar ruzie enz enz. 3 weken was de afspraak, maar nu duurt het alweer 7 weken en is de operatie nog steeds niet in zicht, hij wordt opgebeld wanneer 1 of andere apparaat binnen komt uit frankrijk. Hij belt me iedere dag om te zeggen dat hij me mist, maar dat maakt mij niet minder verdrietig. Nu heb ik gezegd dat ik het niet meer volhou en dat ik ook wil gaan. Mijn man weigert dit omdat het die jaar zo slecht ging. Wat vinden jullie hier nou van, wat zouden jullie doen, waarom moet ik gestraft worden omdat het die jaar zo slecht ging daarzo. ben ik dan alleen in nederland zijn vrouw, ik wil niet meer alleen zijn.

dreams
01-09-2004, 00:17
vertel je man hoe jij je voelt, dat je dus niet meer alleen wilt zijn en dat je hem mist. Heb geduld.

Oegtkomfiedien
01-09-2004, 00:25
Waar maak je je zorgen om als je je man voor de 100% vertrouwt?? Dan komt het toch wel goed.

eymens
01-09-2004, 00:29
Dat heb ik dus gedaan, maar hij zegt dat ik het nog moet volhouden, nog een weekje erbij kan toch wel zegt hij dan. Maar dat hoor ik nu dus weken en het wordt mij zo af en toe teveel. Ik hou van hem en hij van mij. maar is het niet zo dat hij mijn onnodige pijn moet begrijpen en dat hij dan zoiets heeft als, koop die vliegticket en we kunnen weer samen zijn

eymens
01-09-2004, 00:33

Waar maak je je zorgen om als je je man voor de 100% vertrouwt?? Dan komt het toch wel goed. Ik weet ook wel dat het goed komt, maar vraag mij gewoon af wat andere in zo'n situatie zouden doen. Met andere woorden zou je het accepteren of laat je duidelijk merken dat je boos bent en dat hij je zoiets niet kan flikken. Ik bedoel ik ziet hier in mijn eentje te wezen terwijl we daar samen kunnen wezen. misschien stel ik mij aan, maar nu voelt dat even niet zo.

Oegtkomfiedien
01-09-2004, 00:43
Gaat hij vaker alleen naar Marokko zonder jou of is dit de eerste keer?

eymens
01-09-2004, 01:00
Dit is de 2e keer, vorige jaar is hij ook een paar weken alleen gegaan, toen vond ik het minder erg omdat ik me nog heel goed herinnerde hoe rot die jaar daarvoor was verlopen. Maar wat zou jij doen, eerlijk

BentDagilia
01-09-2004, 02:17
moeilijke situatie... als je je man 100 % vertrouwd dan weet je dus ook dat hij het beste met je voor heeft. Ik zou dan toch hier blijven en wachten op mijn man. Geduld is een schone zaak. Wacht de zaakjes eens af hoe zwaar het ook is en inchallah zal hij weer gauw thuis zijn. Als het nog een paar weken duurt en je kan het echt niet meer aan dan moet je hem je probleem voorleggen... het is tenslotte je man. Succes! BD

Lady_moi
01-09-2004, 06:54
Je moet hem begrijpen..hij wilt vast ruzie's vermijden. En zoals je al zegt alles in Marokko duurt daar lang enzo. Misschien kunnen er momenten zijn waar hij geen geduld meer heeft en rond loopt te stressen terwijl zijn vader allah ieshafieh geopereerd moet worden enzo. Misschien zal die da nie meer uithouden da stressen enzo en reageert hij het op u af door iets verkeerds te zeggen zonder dat hij het zelf wou. (per ongeluk). Heb allebei geduld en ik denk dat het beter is dat je hier blijft..z'n vader heeft hem meer nodig allah ieshafieh. Hou u sterk zina

Mysticalia
01-09-2004, 08:32
Ik zou hem achterna vliegen.. ruzie of geen ruzie..

eymens
01-09-2004, 08:56
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik moet het maar weer even afwachten, ik heb echt hele tegenstrijdige gevoelens hierover, de ene keer denk ik, ik koop een ticket en dan zie ik wel hoe het daar loopt, waarom er vanuit gaan dat het wordt zoals die ene jaar die daar mis liep, ik wil juist bewijzen dat het niet zo meer gaat, we waren toen allebei totaal andere mensen. En aan de andere kant heb ik zoeiets van deduld en dan kunnen we weer gauw samen gelukkig zijn. Ik ben eerlijk gezegd ook bang dat ik het hem niet zal vergeven diep van binnen dat hij me weer zo lang alleen achterlaat terwijl het anders kan. Hij maakt die keuze terwijl ik er fel tegen ben en hij gaat ervanuit dat alles gewoon goed komt hoeveel pijn hij mij ook met deze keuze doet, heb ik dan niets te zeggen?

al3arabi
01-09-2004, 11:04
Origineel gepost door eymens hallo, wat zou jij doen als je man in marokko zit en jij hier terwijl je ook daar wilt zijn........ wij zijn nu jarenlang getrouwd en het ging ook goed. Ik vertrouw mijn man voor 100% laat dat duidelijk zijn. maar 7 weken geleden is mijn man naar marokko gegaan om de rugoperatie van zijn vader bij te wonen. Je weet hoe ze in marokko zijn, alles kost tijd en duurt langer dan gepland. de afspraak was dat ik niet mee zou gaan daar we 2 jaar geleden samen op vakantie gingen en het helemaal uit de hand was gelopen, alleen maar ruzie enz enz. 3 weken was de afspraak, maar nu duurt het alweer 7 weken en is de operatie nog steeds niet in zicht, hij wordt opgebeld wanneer 1 of andere apparaat binnen komt uit frankrijk. Hij belt me iedere dag om te zeggen dat hij me mist, maar dat maakt mij niet minder verdrietig. Nu heb ik gezegd dat ik het niet meer volhou en dat ik ook wil gaan. Mijn man weigert dit omdat het die jaar zo slecht ging. Wat vinden jullie hier nou van, wat zouden jullie doen, waarom moet ik gestraft worden omdat het die jaar zo slecht ging daarzo. ben ik dan alleen in nederland zijn vrouw, ik wil niet meer alleen zijn. VRAAG ECHT-SCHEIDING AAN, JE MOET HEM ZEGGEN DAT JE NIET OP DIE MANIER BEHANDELT WENST TE WORDEN, DAN KRIJG JE ALIMENTATIE EN DE HELFT VAN ZIJN BEZITTINGEN, HAHAHAHA.

faissal11
01-09-2004, 11:05
als je zeker weet dat je man van je houd, dan moet je gewoon volhouden, hij wil toch zijn vader helpen dat is toch wel heel belangrijk, je weet toch dat hij terug komt. al weet ik niet wat er gebeurt is die jaar.

al3arabi
01-09-2004, 11:08
HIJ LIEGT GEWOON TEGEN JE, HIJ STELT HET GEWOON UIT, OMDAT HIJ IEMAND ANDERS KRIKT. DAAROM WILT HIJ NIET DAT JE KOMT.

HalveWaarheid
01-09-2004, 14:09

Origineel gepost door al3arabi HIJ LIEGT GEWOON TEGEN JE, HIJ STELT HET GEWOON UIT, OMDAT HIJ IEMAND ANDERS KRIKT. DAAROM WILT HIJ NIET DAT JE KOMT. :giechel: Waren ook mijn gedachtes! Maar goed... :giechel:

Pagina's : [1] 2