Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : \Getrouwde dames, wat vonden jullie zo raar aan getrouwd zijn??

Pagina's : [1] 2 3

mimi_tangaouia
31-08-2004, 23:40

wat was er zo raar aan ik kwam er achter dat mijn man wat rare trekjes had

Independence
01-09-2004, 00:43
oww ben benieuwd, wat voor rare trekjes??

Najib26
01-09-2004, 02:43
Origineel gepost door mimi_tangaouia wat was er zo raar aan ik kwam er achter dat mijn man wat rare trekjes had Die zul jij toch ook wel hebben, alleen is het voor jou gewoon. Dan denk ik bv af en toe aan je achterhoofd krabben. Ik zal die trekjes ook wel hebben, maar als ik getrouwd zou zijn en mijn vrouw zou daar op letten, dan zou ik me niet meer op mijn gemak bij haar voelen.

HoneyBee
01-09-2004, 17:43
Dat als ik thuis kwam ik zelf mijn eten klaar moest maken!

mimi_tangaouia
01-09-2004, 18:57

Origineel gepost door Najib26 Die zul jij toch ook wel hebben, alleen is het voor jou gewoon. Dan denk ik bv af en toe aan je achterhoofd krabben. Ik zal die trekjes ook wel hebben, maar als ik getrouwd zou zijn en mijn vrouw zou daar op letten, dan zou ik me niet meer op mijn gemak bij haar voelen. dat hoeft denk ik niet je vrouw gaat je niet natuurlijk afkatten omdat jij rare trekjes hebt

mimi_tangaouia
01-09-2004, 18:59
Origineel gepost door een_Rotterdamse Dat als ik thuis kwam ik zelf mijn eten klaar moest maken! ja dat is wel ff wennen maar niet alleen het eten maar ook het huishouden

jamiel24
01-09-2004, 22:47
jazeker wennen, moet nu alles in huis doen (samen met mannetje), van huishouden tot boodschappen doen, vroeger kwam ik thuis en stond alles al klaar nu niet meer en eerlijk gezegd vind ik dat best vermoeiend soms. Daardoor merk ik wel dat ik sinds ik getrouwd ben veel sneller moe ben dan voorheen omdat je leven nu gewoon definitief veranderd is meer verantwoordelijkheid etc.

CASCAYA
02-09-2004, 07:41
de vele vrijheid met je man!!!

sexy_sherine
05-09-2004, 14:40
dat je verplicht bent om naar je schoonmoeder te gaan. BAH, vooral als je schoonzus een heks is

elboubsi
07-09-2004, 12:11
Origineel gepost door sexy_sherine dat je verplicht bent om naar je schoonmoeder te gaan. BAH, vooral als je schoonzus een heks is Amien, sluit me bij je aan, heb wel geen schoonmoeder maar wel een heks van een schoonzus. Gelukkig zijn de rest vand e zussen heel aardig maar die ene is genoeg om me wekenelang ziek te maken. Alleen al als ik aan haar denk wordt ik ziek in mijn hoofd

HoneyBee
07-09-2004, 12:36
Oh ja, en kinderen hebben waar je nu 24 uur rekening moet houden. Vroeger hield je alleen maar rekening met je zelf. Maar het blijft een van de leukste dingen.

babybruidje
07-09-2004, 18:11
Origineel gepost door elboubsi Amien, sluit me bij je aan, heb wel geen schoonmoeder maar wel een heks van een schoonzus. Gelukkig zijn de rest vand e zussen heel aardig maar die ene is genoeg om me wekenelang ziek te maken. Alleen al als ik aan haar denk wordt ik ziek in mijn hoofd waarom zeg jij Amien het is niet het einde van een doua ofzo!! bovendien vind ik het niet echt islamtische uitlatingen over de familie van je man die bovendien nog je zusters in islaam zijn :(

Independence
08-09-2004, 13:17
Origineel gepost door babybruidje waarom zeg jij Amien het is niet het einde van een doua ofzo!! bovendien vind ik het niet echt islamtische uitlatingen over de familie van je man die bovendien nog je zusters in islaam zijn :( jij hebt zeker een goede schoonfamilie, anders kon je niet zo makkelijk praten

babybruidje
08-09-2004, 16:55
nee maar Alhemdoelilah heb ik een heer waar ik voor vrees

Independence
08-09-2004, 17:15

Origineel gepost door babybruidje nee maar Alhemdoelilah heb ik een heer waar ik voor vrees je bent niet de enige

Pagina's : [1] 2 3