Bekijk originele versie : Goedkope vliegtickets NADOR
LAYDNAWAL
23-10-2010, 10:52
[Wie kent een goedkope vliegmaatschapij voor in de maand december naar NADOR? liefst wel van AMSTERDAM naar NADOR(aaroui) rechtstreeks.]
Alle tips zijn welkom!
misslatifa
23-10-2010, 11:04
ik kijk voor mijn moeder een ticket misschien voor me zelf.. maar voor periode in oktober tot november (bijna 11 dagen)
en ik heb bij air arabia tickets goedkoop gevonden rechtstreekt.. maar je moet wel ff goed chekke en soms een dag meer of minder doen om een rechtstreekse vlucht te zien.
ik ben via google gegaan.. en toen arabia in getypt en toen kwam er vanzelf arabia air ....
mohiem succes :)
LAYDNAWAL
23-10-2010, 11:08
ik kijk voor mijn moeder een ticket misschien voor me zelf.. maar voor periode in oktober tot november (bijna 11 dagen)
en ik heb bij air arabia tickets goedkoop gevonden rechtstreekt.. maar je moet wel ff goed chekke en soms een dag meer of minder doen om een rechtstreekse vlucht te zien.
ik ben via google gegaan.. en toen arabia in getypt en toen kwam er vanzelf arabia air ....
Shokran! Air arabia ken ik, ik zal daar even een kijkje nemen! Thx voor je tips :o
misslatifa
23-10-2010, 11:14
Shokran! Air arabia ken ik, ik zal daar even een kijkje nemen! Thx voor je tips :o
your welcome :)
Lella_Fatima
24-10-2010, 16:12
mltours
je vind ze voor 59 euro
nadia963
29-10-2010, 12:21
Air Arabia idd! Je kan voor acties ook op hun twitter kijken -> www.twitter.com/airarabia_nl
via charleroi met Ryan Air dit is belgische luchtvaartm.
wasallaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.