Bekijk originele versie : Rassen-oorlog in Nederland...
als ik hier rondkijk op forum maar ook om me heen zal het denk ik niet lang meer duren of ook nederland zal binnen nu en 10 jaar een grote rassen-oorlog hebben.
kijk naar topics die over groei van islam in nederland gaat en de reacties erop. alles wordt steeds hatelijker.
en ik denk dat autochtoon nederlandse steeds meer schurft krijgt aan deze pratjes.
en dan haat van moslims ytegen nederland en joden. trouwens alle anders gelovigen als moslim gaat naar de hel.
moskeeen komen er steeds meer en islamitische scholen. en de autochtone denk je dat die het op den duur nog pikken>?
ze zullen zich tegen ons keren en in opstand komen.
ik ben echt bang dat het uit de hand gaat lopen binnen nu en paar jaar. wat denken jullie ervan?.
Vrees allah swt en niet de mens.
Cicatrice
31-08-2004, 23:43
jah dan ben ik dubbel genaait, want kaaskoppen zien me aan voor iets wat anders is wegens mn donkere uiterlijk
en die djihad strijders zien me weer aan voor een kuffar
kga dan politiek asiel vragen in italie, fak deze shit hier dan
Origineel gepost door Cicatrice
jah dan ben ik dubbel genaait, want kaaskoppen zien me aan voor iets wat anders is wegens mn donkere uiterlijk
:D
Origineel gepost door abercio
Vrees allah swt en niet de mens.
precies :rolleyes:
Een moslim is evensterk als 10 ongelovigen, dus ik maak me niet druk.
Origineel gepost door Ayan_hirsiIslam
ik vlugt wel naar de sahara ofzo of naar sinai-woestijn. ik wil dit niet meemaken!
Wil je Zalm niet onthoofden? :D
Cicatrice
31-08-2004, 23:52
Wil je Zalm niet onthoofden? :D
kga het marmer strippen uit het UVW kantoor en doorverkopen, is betaald van onder andere MIJN BELASTINGCENTEN
en de winst uiteraard verdelen onder iedereen hoor,
kga het marmer strippen uit het UVW kantoor en doorverkopen, is betaald van onder andere MIJN BELASTINGCENTEN
en de winst uiteraard verdelen onder iedereen hoor,
Of Balkenende beroven? :eek: :D
Hoe het gaat weten we geen van allen. Wel dat het er niet gezelliger op wordt. Hier op de site en in de wereld.
We hebben allemaal onze eigen taak hierin. Zelf vrede houden en maken. Zoals bijvoorbeeld Al Sistani.
Cicatrice
31-08-2004, 23:55
Of Balkenende beroven? :eek: :D
waarom niet, en als we toch bezig zijn: weet zeker dat die srebrenica rolletjes toch echt wel ontwikkeld en al onder het bed liggen van balkenende, rip ik die ook meteen :kwaad:
Balkellende moet genaaid worden door een ezel.
http://www.tagnet.org/rousse/gallery/H%20bomb.jpg
Ik hoop dat WO 3 snel begint en we allemaal doodgaan.
Heb je een atoombom? Zo ja, pleur 'm op Bush.
Italie hoeft jou oost europese slavische ass niet :zwaai: ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.