Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Flatulentie

Pagina's : [1] 2 3

LZN
31-08-2004, 22:47

Geachte forumleden Al sinds ik met mijn echtgenote onder de plataan de liefde heb bedreven, heb ik dit maatschappelijk probleem. Welke jeans of pantalon ik ook draag, hoe aantrekkelijk ik me ook kleed voor de andere persoonlijkheden, zij blijven mij negeren en dit doet mij emotioneel veel leed. Mijn probleem is dat ik lijdt aan een hardnekkige doch supreme flatulentie. Mijn voeding is gezond. Ik probeer matig gebruik te maken van ui en andere voedingsmiddelen. Doch het probleem blijft bestaan. Wanneer ik mij op straat begeef krijgen mensen vreemde en onverschillige gezichtsuitdrukkingen. Zij gaan een straat om voor mij en mijn geuren. Nu heb ik geleerd van mijn lieve echtgenote om over problemen te spreken. Bij deze vraag ik alle forumgebruikers om hulp. Bij de dokter ben ik al geweest, zij heeft een anaal onderzoek verricht maar kon niets ontdekken. Het probleem ligt dus bij mijn voeding. Er is me aangeraden een ontslakkingskuurtje te volgen. Kan iemand mij mededelen wat dit kuurtje inhoud? Bert..

oemDua
31-08-2004, 22:54
Origineel gepost door Bert Geachte forumleden Al sinds ik met mijn echtgenote onder de plataan de liefde heb bedreven, heb ik dit maatschappelijk probleem. Welke jeans of pantalon ik ook draag, hoe aantrekkelijk ik me ook kleed voor de andere persoonlijkheden, zij blijven mij negeren en dit doet mij emotioneel veel leed. Mijn probleem is dat ik lijdt aan een hardnekkige doch supreme flatulentie. Mijn voeding is gezond. Ik probeer matig gebruik te maken van ui en andere voedingsmiddelen. Doch het probleem blijft bestaan. Wanneer ik mij op straat begeef krijgen mensen vreemde en onverschillige gezichtsuitdrukkingen. Zij gaan een straat om voor mij en mijn geuren. Nu heb ik geleerd van mijn lieve echtgenote om over problemen te spreken. Bij deze vraag ik alle forumgebruikers om hulp. Bij de dokter ben ik al geweest, zij heeft een anaal onderzoek verricht maar kon niets ontdekken. Het probleem ligt dus bij mijn voeding. Er is me aangeraden een ontslakkingskuurtje te volgen. Kan iemand mij mededelen wat dit kuurtje inhoud? De hele dag in bed blijven, en voorallll je gezicht niet meer buiten laten zien en zeker niet meer op marokko.nl :D Bert.

Sara_xx
31-08-2004, 23:40
Hoi Bert, Ik begrijp je probleem niet helemaal, zou je wat concreter en specifieker willen zijn in je uitleg...even kort en krachtig een korte weergave, en ik hoop dat ik en velen anderen jou dan kunnen helpen met je probleem! De groeten, Sara

dreams
01-09-2004, 00:52
Origineel gepost door Bert Geachte forumleden Al sinds ik met mijn echtgenote onder de plataan de liefde heb bedreven, heb ik dit maatschappelijk probleem. Welke jeans of pantalon ik ook draag, hoe aantrekkelijk ik me ook kleed voor de andere persoonlijkheden, zij blijven mij negeren en dit doet mij emotioneel veel leed. Mijn probleem is dat ik lijdt aan een hardnekkige doch supreme flatulentie. Mijn voeding is gezond. Ik probeer matig gebruik te maken van ui en andere voedingsmiddelen. Doch het probleem blijft bestaan. Wanneer ik mij op straat begeef krijgen mensen vreemde en onverschillige gezichtsuitdrukkingen. Zij gaan een straat om voor mij en mijn geuren. Nu heb ik geleerd van mijn lieve echtgenote om over problemen te spreken. Bij deze vraag ik alle forumgebruikers om hulp. Bij de dokter ben ik al geweest, zij heeft een anaal onderzoek verricht maar kon niets ontdekken. Het probleem ligt dus bij mijn voeding. Er is me aangeraden een ontslakkingskuurtje te volgen. Kan iemand mij mededelen wat dit kuurtje inhoud? Bert. hahah wa voor een topic is da ik zou zeggen eet minder bonen :giechel:

Glimlachje
01-09-2004, 01:12

Kan de huisarts het dan niet uitleggen????

Glimlachje
01-09-2004, 01:15
-------------------------------------------------------------------------------- De angst voor winden tijdens godsdienstige ceremonies was waarschijnlijk de reden dat het voor Egyptische priesters in de Oudheid verboden was bonen te eten. Sommige soorten voedsel, zoals peulvruchten, stimuleren namelijk gasvorming in de darmen. Tijdens de spijsvertering zijn bacteriƫn in de darm bezig met de afbraak van voedsel, en dan in het bijzonder de koolhydraten en de aminozuren. Hierdoor ontstaat gas, bestaand uit waterstof, koolzuurgas en methaangas. Als gas zich ophoopt in de maag of darmen, wil het naar buiten. Dat kan via twee kanalen: via de anus (winden) of de mond (boeren). Dit is in principe normaal. Teveel winderigheid wordt ook wel flatulentie genoemd, en kan ook nog gepaard gaan met buikpijn. Winden helpen om gas dat in de darmen gevormd wordt, via de anus naar buiten te drijven. De onaangename geur die winden soms verspreiden wordt veroorzaakt doordat darmbacteriƫn bepaalde gassen, waaronder waterstofsulfide, produceren. Flatulentie kan veroorzaakt worden door te veel lucht happen (dit kan een reactie zijn op stress) of door te snel eten. Winderigheid is ook een symptoom van aandoeningen als indigestie en een prikkelbare darm. Extreme winderigheid die gepaard gaat met gewichtsverlies, hevige buikpijn of bloeden tijdens de stoelgang kan op een ernstiger aandoening wijzen. In dat geval is het raadzaam om een arts te raadplegen. www.gezondheidsplein.nl

Glimlachje
01-09-2004, 01:18
Je kunt daar ook je vraag stellen... ;) Veel succes en beterschap verder.

oemDua
01-09-2004, 10:18
Origineel gepost door Glimlachje Kan de huisarts het dan niet uitleggen???? \ Hij zei dat ie zelf een gepensioneerd huisarts was, dus dat is ook al een leugen :p

nadiak
01-09-2004, 14:59
Bert is dat uw foto? :Iluvu: :hihi:

oemDua
01-09-2004, 21:45
Origineel gepost door Bert Geachte edele Climlachje Bij deze wilde ik U vriendelijk doch dwingend bedanken. Ik ben van mening dat ik misschien teveel bonen hebt veroberd. Bonen deze heerlijke vruchten laten de billen zuchten? Ik zal mijn vraag voorleggen aan het panel van dit gezonheidsteam. OemDua U heeft mij helaas ontmaskerd. Ik ben geen dokter noch heb ik voor dit beroep geleerd. Het is alleen zo dat ik al jaren in het geheim verliefd ben op een dokter en mijn weledele lieftallige plataanmeisje weet hier niets vanaf. Dit probleem baart mij enigzins zorgen. Heeft U misschien tips? Bert ik d8 dat ik me mond moest houden, en je wilt tips van mij?? :rolleyes: En je lijkt niet op hitler, een compliment....je bent mooier dan hem :p

SCHULDIG
03-09-2004, 02:51
Ja Ik Zie Er Beter Uit...:bril: <-------------------------------------:D Tweelingbroer van Jean Claude Van Damme :D

Glimlachje
03-09-2004, 14:33
Origineel gepost door Bert Geachte edele Climlachje Bij deze wilde ik U vriendelijk doch dwingend bedanken. Ik ben van mening dat ik misschien teveel bonen hebt veroberd. Bonen deze heerlijke vruchten laten de billen zuchten? Ik zal mijn vraag voorleggen aan het panel van dit gezonheidsteam. OemDua U heeft mij helaas ontmaskerd. Ik ben geen dokter noch heb ik voor dit beroep geleerd. Het is alleen zo dat ik al jaren in het geheim verliefd ben op een dokter en mijn weledele lieftallige plataanmeisje weet hier niets vanaf. Dit probleem baart mij enigzins zorgen. Heeft U misschien tips? Bert Graag gedaan :o Te veel bonen gegeten? Kan gebeuren toch.. :p

Glimlachje
03-09-2004, 14:34
Origineel gepost door SCHULDIG Ja Ik Zie Er Beter Uit...:bril: <-------------------------------------:D Tweelingbroer van Jean Claude Van Damme :D Ik zie toch enige verschillen.. :o

Glimlachje
03-09-2004, 14:35
Origineel gepost door oemDua \ Hij zei dat ie zelf een gepensioneerd huisarts was, dus dat is ook al een leugen :p Yes I know :hihi:

oemDua
03-09-2004, 19:54

Origineel gepost door Bert Allercharmantste oemDua. Eigenlijk geniet ik wel van Uw dagelijkse aanspraakjes. Als U mij zoudt negeren word mijn instabiele leventje te alledaags. Dank U wel voor Uw zeer gewaardeerde compliment. Dat doet een oudere man veel goed. Bert Ik wilde je net op negeren zetten, maar nu ik lees dat je me gaat missen zal ik het toch maar niet doen.. :D

Pagina's : [1] 2 3