Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aan welke sport doe je?

Onassis
22-10-2010, 15:20

Salaam oe alaikum, Zoals velen weten helpt diëten alleen niet bij het hebben van een gezonde leefstijl. Je moet ook bewegen. (zeker een half uur tot een uur per dag, gemiddeld) Daarom vroeg ik me af welke sporten jullie beoefenen? Veel mensen doen fitness, maar ik vind dat zelf echt hartstikke saai en de caloriëen gaan er pas goed af als je bijv. actief doet aan een teamsport of een groepsles etc. Bovendien raak je niet echt gemotiveerd om te bewegen, omdat het heel eentonig is! Zijn jullie het verder met mij eens of totaal niet? Laat het me weten, ik ben benieuwd. En hoeveel zijn jullie afgevallen door het bewegen? Liefs, een mede-afvalster. P.S. Ik doe zelf sinds een weekje Zumba en fitness (gaaaaap, hihi), maar wil ook nog 1 x in de week kickboksen. Ik had zelf altijd de angst om in een groep te sporten, omdat ik toch flink wat overgewicht heb, maar hey: als je enthousiast meedoet en het écht wil, dan is er niets om bang voor te zijn. (; Het bewegen moet leuk zijn, zodat je afvalrace ook leuk blijft!

ta7amoesht_
23-10-2010, 01:38
De o zo saaie fitness :hihi: &pilates. Met Zumba ben ik gestopt vanwege mn rug. Soms ga ik ook nog eens min een uurtje fietsen.

Experience
23-10-2010, 01:49
Ik fiets bijna elke dag en vroeger sporte ik echt om de dag. Lekker een uur gaan hardrennen. Ik mis het echt..